2015

• Ontbijt/maaltijden 7,7
Sorteer op

Ik verbleef 3 nachten in oktober 2012
chique hotel
heel centraal gelegen in het hart van kl
zeer goede schone kamers, heel centraal gelegen je kan op loopafstand naar klcc (grote mall) of naar de pavilion mall, heel goed gelegen hotel en goede service!

Ik verbleef 3 nachten in oktober 2012
Mooi Hotel
Centraal gelegen in het hart van KL
Hele mooie hotel met mooie kamers, hele grote douche/bad gedeelte en schoon! Ontbijt heel veel keus! Een aanrader hier te verblijven omdat het centraal gelegen en je alles op loopafstand kan bereiken.

Ik verbleef één nacht in oktober 2012
Mooi hotel en centraal gelegen
Je kan alles op loopafstand doen
hele mooie hotel met mooie kamers, hele grote douche/bad gedeelte en schoon! ontbijt heel veel keus! een aanrader hier te verblijven omdat het centraal gelegen en je alles op loopafstand kan bereiken.

Debby van Nederland
Groepen
Ik verbleef één nacht in augustus 2012
Luxe hotel met uitstekende service
Zeer goede service, goede ligging vlakbij monorail station, ruime kamers, heerlijk zwembad
Wij hebben hier heerlijk een paar dagen verbleven. Het zwembad was fijn om aan het einde van de middag even een frisse duik te nemen, midden in de drukke stad. Het hotel werkt samen met Taman negara resort, dus als je van plan bent om daar heen te gaan is het heel goed te regelen vanuit het hotel. Personeel is zeer vriendelijk. Kamers zijn super schoon en ruim.
Beoordeeld 30 augustus 2012

Bjorn van Nederland
Groepen
Ik verbleef 2 nachten in augustus 2012
Mooi hotel, maar kan beter
Mooi hotel, met erg mooie grote kamers. Vooral de douche en bad waren voor ons pluspunten. Echter gezien de prijs per nacht valt het wel tegen dat er voor het (draadloos) internet betaald moet worden en er geen standaard ontbijt bij de prijs in zit! Ook werd ons een poot uitgedraaid toen we via de concierge een taxi naar de luchthaven wilden reserveren. Die vroeg het asociale bedrag van 165 ringgit ipv de gangbare +/- 75 ringgit! We hebben dan ook gewoon een taxi op straat aangehouden. Verder een prima hotel in het centrum van KL, waarvanuit alle hoogtepunten en shopping centers prima te voet bereikbaar zijn.
Beoordeeld 24 augustus 2012

Robbert van Nederland
Ik verbleef 4 nachten in januari 2012
Prima hotel. Zijn al 5 keren geweest.
Prijs en kwaliteit
Was geen koelkast op de kamer, maar nadat wij het gemeld hebben,was er binnen 15 minuten 1 bezorgd.
Beoordeeld 04 februari 2012

Rene van Nederland
Ik verbleef 3 nachten in december 2011
mooi hotel in het centrum
vlak bij de monorail station
vriendelijk en veel personeel men moet vooral geen moeilijke vragen stellen. want dan weet men niet wat te doen. al is het maar na een val partij bij het zwembad en je vraagt om een pleister. dan moet men eerst naar de manager om te vragen wat te doen. als je vraagt waarom dat de kamer niet schoongemaakt is. dan belooft men wel om de kamer schoon te maken. maar doen is weer iets anders. na tussenkomst van de manager is de kamer pas schoon om 24.15 na lang aandringen.
Beoordeeld 13 januari 2012

Rubin van Nederland
Gezinnen met jonge kinderen
Ik verbleef 4 nachten in oktober 2011
net een paleis
lekker zwembad, heelrijk ontbijt, ruime kamer
erg luxe hotel. Wij vonden deservice, de kamer, het eten en het zwembad prima om een half jaar Azie mee te beginnen...
Beoordeeld 20 oktober 2011

Robert van Nederland
Ik verbleef 4 nachten in augustus 2011
Goed hotel om hier vandaan KL te verkennen
Centraal gelegen
Personeel in het restaurant is tijdens ontbijt zeer snel, je bent nog niet eens klaar met eten of je tafel wordt afgeruimd.
Beoordeeld 28 september 2011

Vincent van Nederland
Ik verbleef 3 nachten in september 2011
midden in de stad tussen KL tower en Twin Towers
locatie, vriendelijkheid personeel, ontbijt
top hotel midden in de stad. op nog geen paar honderd meter vindt je een grote shopping mall. naast het hotel is een leuk zaakje waar we voor paar euro heerlijk hebben gegeten!
Beoordeeld 28 september 2011

Selecteer loyaliteitsprogramma

PointsMAX
Taal
Loyaliteitsprogramma A Loyaliteitsprogramma A
Loyaliteitsprogramma B

In het menu, klik op PointsMAX en selecteer uw favoriete loyaliteitsprogramma.

Kies puntenaanbiedingen

Hotelkamer A
Kamerinformatie
Verdien
5,000 punten

Kies de kamer en puntopties voor uw geselecteerde accommodatie.

Voer lidmaatschap ID in

Land op paspoort
Programma Lidmaatschap-ID

Voer het lidmaatschapsnummer in voor uw gekozen programma bij het voltooien van uw reservering. De punten zullen na uitchecken aan uw account worden toegevoegd.

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: