Recente beoordelingen

Alexander van Nederland
Individuele reiziger
Ik verbleef 4 nachten in mei 2014
Prima
Keurig en een oase van rust
Beoordeeld 27 mei 2014

Lamber van Nederland
Gezin met oudere kinderen
Ik verbleef 7 nachten in mei 2014
prachtig hotel/ goede service/
mooie kamers/goede airco, mooie tuin/prachtig zwembad/ super ontbijt
Geweldig!!! één minpunt: muziek in lobby en ontbijtzaal 24/7 hetzelfde vreselijke deuntje
Beoordeeld 23 mei 2014

Edward van Nederland
Ik verbleef 4 nachten in maart 2014
Naar verwachting practige hotel in klassieke stijl
Ligging goed ontbijt goede kwaliteitsprijs verhouding
Beoordeeld 06 april 2014

Karin van Nederland
Ik verbleef 4 nachten in augustus 2013
historisch hotel
rustig, mooie tuin en historisch
Prima Standaard kamer rook muf, upgrade genomen: prima! Vlak bij grote en moderne shoppingmall
Beoordeeld 12 augustus 2013

Reinder van Nederland
Gezin met jonge kinderen
Ik verbleef één nacht in juli 2013
Mooi oud koloniaal hotel met geweldige tuin!
Koloniaal, Tuin, Grote kamers
Heerlijk verblijf gehad. Zeker een aanrader voor wie even in Surubaya is. Mooi, oud, koloniaal hotel, waar je nog duidelijk de Nederlandse stijl in terug ziet! Goede restaurants en een gezellige bar! Komen hier zeker terug!
Beoordeeld 02 augustus 2013

Ilona van Nederland
Gezin met oudere kinderen
Ik verbleef 3 nachten in juli 2013
een bijzondere ervaring
goed personeel, prachtig koloniaal hotel, historisch
Een mooi oud hotel uit de koloniale tijd. Geweldig onderhouden, oude stijl behouden. Heel bijzonder
Beoordeeld 23 juli 2013

hendrik van Nederland
Ik verbleef één nacht in mei 2013
fantastisch standaard kamer mega groot
de entourage het geheel zag er prachtig uit, daarbij fantastisch behulpzaam personeel. en een prachtige kamer.
een fantastische ervaring. je waant je in de koloniale tijd.
Beoordeeld 07 juni 2013

Marie van Nederland
Ik verbleef één nacht in februari 2013
Prachtig hotel in hectische stad
Prachtige kamers, mooi zwembad, geweldig ontbijtbuffet
Heerlijk hotel om te verblijven. Mooie tuinen, lekker zwembad. Je waant je in vroegere, koloniale, tijden. De bediening is soms op het overdrevene af behulpzaam. Heerlijk ontbijtbuffet. Minpuntje was dat we rond 12 uur arriveerden en zgn nog niet op onze kamer konden, maar dat we met een upgrade wel meteen in een kamer konden. Na twee keer aandringen van de receptioniste hebben we dat maar gedaan. kamer was echt schitterend, maar er stonden heel veel kamers leeg en dus gewoon gereed, dus wij hadden toch het gevoel een beetje 'getild' te zijn. Maar voor Surabaya zeker een aanrader, omdat je het aangename gevoel niet echt uit de stad zelf kunt halen!
Beoordeeld 12 februari 2013

gerrit van Nederland
Ik verbleef één nacht in oktober 2012
Prachtig hotel, maar glijdt af naar oude roem
Fantastische Spa
Prachtig hotel met indrukwekkende historie (hier werd de onafhankelijkheid van indonesie uitgeroepen op 10 nov 1945) en mooi gelegen in het centrum. De Spa behandelingen zijn erg goed en betaalbaar. Onze suite rook wel muf door beperkte ventilatie en tapijten. Geen aanrader voor mensen, die daar niet tegenkunnen. Het is een schitterend koloniaal hotel met een prachtige tropische tuin, maar glijdt af richting vergane glorie.
Beoordeeld 30 oktober 2012

teddy van Nederland
Groep
Ik verbleef 2 nachten in september 2012
luxe hotel met koloniale sfeer
goede service en luxe inrichting kamers
Een zeer aangename verblijfplaats gekenmerkt door goede service, luxe kamers (wij hadden voor een schappelijke prijs een upgrade), een goed restaurant dat voor onze begrippen niet erg duur is (neem gerust de kleine porties, want die zijn groot genoeg) en ook goede spa/welness afdeling. Dit alles een luxe, kolonie sfeer en mooie binnenplaatsen met veel groen.
Beoordeeld 05 oktober 2012

Selecteer loyaliteitsprogramma

PointsMAX
Taal
Loyaliteitsprogramma A Loyaliteitsprogramma A
Loyaliteitsprogramma B

In het menu, klik op PointsMAX en selecteer uw favoriete loyaliteitsprogramma.

Kies puntenaanbiedingen

Hotelkamer A
Kamerinformatie
Verdien
5,000 punten

Kies de kamer en puntopties voor uw geselecteerde accommodatie.

Voer lidmaatschap ID in

Land op paspoort
Programma Lidmaatschap-ID

Voer het lidmaatschapsnummer in voor uw gekozen programma bij het voltooien van uw reservering. De punten zullen na uitchecken aan uw account worden toegevoegd.

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: