2015

Sorteer op

Timo van Nederland
Standaard 2 aparte bedden
Comfortabel
Mooi hotel met vriendelijk personeel
Leuk hotel in het centrum van vientiane. Geen last van geluidsoverlast zoals in eerdere recensies
Beoordeeld 14 april 2013

F.A van Nederland
Individuele reizigers
Ik verbleef 2 nachten in maart 2013
Dicht bij centrum en rivier
Bij rivier en avond markt en bij meeste bezienswaardigheden
De kamer waren redelijk groot maar wel gedateerd en de lift doet het niet meer dus moet met koffers naar boven lopen het ontbijt was gewoon slecht
Beoordeeld 20 maart 2013

Henny van Nederland
Ik verbleef 5 nachten in januari 2013
Prima hotel aan de Mekong
midden in centrum
Prima hotel met door de ligging veel voordelen. De de luxe kamers die aan de voorkant liggen erg lawaaierig en heet doordat de zon er de hele middag opstaat. Daarom van luxe afgezien en een andere kamer aan de achterkant genomen, ook tot onze tevredenheid. Ontbijt erg verzorgd en goed.
Beoordeeld 21 januari 2013

Gertruda van Nederland
Groepen
Deluxe met 2 aparte bedden met bad
Ik verbleef 4 nachten in januari 2013
een hotel op zijn retour met charme
ingericht als een museum, mooi
lift werkte niet, maar koffers werden naar boven gedragen. charmant hotel mooi gelegen aan de mekong, indien je een kamer aan de voortkant hebt. pal naast het hotel is een soort van discotheek, daar werd veel over geklaagd, maar de muziek hield al om half twaalf op.daar moet een mens dus tegen kunnen op reis.pal voor het hotel op de boulevard aan de mekong s avonds een soort van nachtmarktje. hotel ligt zeer centraal wat eetgelegenheden en bezienswaardigheden betreft.
Beoordeeld 16 januari 2013

Joke van Nederland
Ik verbleef 2 nachten in augustus 2012
Wij vonden het vergane glorie.
Geen
Kamers zeer oud. Terwijl we een luxe kamer hadden geboekt.Wij hadden 2 nachten geboekt, maar zijn eerder weg gegaan. Geen prettige sfeer. Uitzicht op de rivier. Veel lawaai disco aan de voorkant.
Beoordeeld 13 augustus 2012

Frans van België
Individuele reizigers
Ik verbleef één nacht in april 2012
goed hotel
dicht bij de rivieren avond markt
is een goed hotel voor een paar dagen en het ontbijd is heel goed
Beoordeeld 15 april 2012

Lucas van Nederland
Deluxe met 2 aparte bedden met bad
Ik verbleef 3 nachten in maart 2012
Goed gelegen basic hotel
Mooie ligging aan de Mekong
Mooie entree en aardig personeel. Kamers zijn basic. Ontbijt is goed Nadeel: naast onze kamer grensde de discotheek van de buren; erg veel lawaai
Beoordeeld 02 april 2012

Jan van Nederland
Deluxe met Tweepersoonsbed Geen Bad
Ik verbleef 3 nachten in februari 2012
Ruime kamer
Perfecte ligging
de ligging van het hotel is perfect...centraal tegenover de avondmarkt en met allerlei restaurantjes en minimarkts erom heen. bezienswaardigheden te belopen en uitzicht op de mekong. ondanks dat we een deluxe kamer hadden geboekt kregen we een standaardkamer op de 4e verdieping die nodig een opfrisbeurt nodig had. de ac deed het niet en de ventilator klonk of hij elk moment naar beneden kwam...we kregen een andere kamer. er werd gedaan of het een upgrade was maar was gewoon de kamer die we geboekt hadden op de eerste verdieping. ruim en prima bedden, douchekop was kapot dus gedouched met 'slang'. ontbijt basic.
Beoordeeld 13 februari 2012

Frans van België
Ik verbleef één nacht in januari 2012
goed hotel
dicht bij markt en mekong
alleen wat overlast van de markt s'avond tot middernacht en water breuk van een leiding net onder den kamer ontbijt zeer uit goed en varabel
Beoordeeld 18 januari 2012

Selecteer loyaliteitsprogramma

PointsMAX
Taal
Loyaliteitsprogramma A Loyaliteitsprogramma A
Loyaliteitsprogramma B

In het menu, klik op PointsMAX en selecteer uw favoriete loyaliteitsprogramma.

Kies puntenaanbiedingen

Hotelkamer A
Kamerinformatie
Verdien
5,000 punten

Kies de kamer en puntopties voor uw geselecteerde accommodatie.

Voer lidmaatschap ID in

Land op paspoort
Programma Lidmaatschap-ID

Voer het lidmaatschapsnummer in voor uw gekozen programma bij het voltooien van uw reservering. De punten zullen na uitchecken aan uw account worden toegevoegd.

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: