Geweldig 8,2

Sorteer op

roelof van Nederland
Deluxe King Kamer
Ik verbleef 3 nachten in maart 2012
prima hotel met uitstekende service en ruime kamer
groot en ruim personeel erg vriendelijk
mooi hotel prima ligging centaal kamers ruim van opzet en luxe personeel erg vriendelijk en gastvrij leuke bar met leuke live muziek, stopt een beetje vroeg 23.30 bar closed at 23.30 ook een beetje aan de vroege kant, ontbijt erg ruim van opzet. gelegen in een soort van shoppingmall erg handig met leuke restaurantjes en coffeshop.
Beoordeeld 02 april 2012

Arjen van Nederland
Individuele reiziger
Deluxe King Kamer
Ik verbleef 3 nachten in december 2011
Groot hotel, mooie kamers
Mooi zwembad, goede restaurants, prima kamers met grote badkamers.
het hotel pullman is prima gelegen in kuching. de lobby is enorm. mijn opmerkingen bij de agoda boeking waren helaas niet verwerkt. de kamers zien er prachtig uit, net als de rest van het hotel, maar de materialen zijn van lage kwaliteit. het meubilair is nog maar enkele maanden oud, maar ziet er her en der al versleten uit. de kranen en douche kop zitten vol met kalk. tijdens mijn verblijf werd de gevel van het hotel geverfd en liepen er mannen voor de ramen langs. dit werd met een briefje op het bureau bekend gemaakt met een excuus, geen compensatie in vorm van een gratis drankje oid. er is geen wifi op de kamers en voor internet betaal je per dag ringgit extra, via utp. dit is voor een hotel in dit segment echt belachelijk. en als je dan dit bedrag moet betalen dan verwacht je minstens glasvezel. het was helaas enorm traag.
Beoordeeld 11 december 2011

Herman van Nederland
(Echt)paar
Ik verbleef 5 nachten in augustus 2011
Prachtig hotel op zeer goede locatie
Zwembad en locatie
Pullman Kuching is een uitstekend goed verzorgd hotel met een prachtig zwembad op een zeer goede locatie nabij Waterfront. Vanuit het hotel is alles goed te belopen. Indien je geen ontbijt hebt geboekt is het uitstekend eten in een van de koffiebars onder het hotel voor een zeer schappelijke prijs. Wij hebben 's avonds voornamelijk buiten het hotel gegeten in een van de tentjes bij Waterfront; veel keuze en lekker eten.
Beoordeeld 10 augustus 2011

Ronald van Nederland
Gezin met oudere kinderen
Ik verbleef 2 nachten in juli 2011
Super hotel
luxe
Het Pullman is een prachtig, luxe hotel. Prachtige kamers en een enorme ruime badkamer. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Het is wel meer een hotel voor zaken mensen dus voor een week zou ik het wat minder sfeervol vinden maar voor een paar nachten is het prima. Ook het zwembad is goed. Met een bubbelbad erbij.
Beoordeeld 10 augustus 2011

CHris van België
Groep
Ik verbleef 5 nachten in maart 2011
fantastisch hotel
klasse hotel
wij hebben hier 5 nachten verbleven en kunnen absoluut niets aanmerken op uitzondering dan dat je voor WIFI extra moet betalen wat voor een duur hotel als dit toch wel overdreven is maar blijkt dat niet meer voor komt,de buffetten zijn zeer uitgebreid en niet te versmaden
Beoordeeld 21 maart 2011

Dick van Nederland
(Echt)paar
Ik verbleef 5 nachten in december 2010
prima hotel prijs/kwaliteit
prima service en staff zeer behulpzaam
meubilair zal het niet lang volhouden.
het hotel lag zeer centraal. er was veel ruimte zowel in de lobby ,het zwembad en de kamer.er was een goede mix van eetgelegenheden.het personeel was byzonder attent en overvloedig aanwezig.bij elke vraag kwam er zonder meer een prima antwoord.
Beoordeeld 11 december 2010

Beoordeeld 27 september 2016

Hody van Hong Kong
Superior King Kamer
Ik verbleef één nacht in maart 2016
Overall service and location is good
Furniture a bit worn out
Beoordeeld 27 september 2016

Phuah van Maleisië
Superior King Kamer
Ik verbleef één nacht in september 2016
Works and holidays
Most of the facility is fine except pillow is too soft and not comfortable during sleep.
Beoordeeld 26 september 2016

LEE van Maleisië
Individuele reiziger
Ik verbleef 2 nachten in september 2016
Good location
Location is good, center of the city. Overall is ok
Beoordeeld 25 september 2016

Selecteer loyaliteitsprogramma

PointsMAX
Taal
Loyaliteitsprogramma A Loyaliteitsprogramma A
Loyaliteitsprogramma B

In het menu, klik op PointsMAX en selecteer uw favoriete loyaliteitsprogramma.

Kies puntenaanbiedingen

Hotelkamer A
Kamerinformatie
Verdien
5,000 punten

Kies de kamer en puntopties voor uw geselecteerde accommodatie.

Voer lidmaatschap ID in

Land op paspoort
Programma Lidmaatschap-ID

Voer het lidmaatschapsnummer in voor uw gekozen programma bij het voltooien van uw reservering. De punten zullen na uitchecken aan uw account worden toegevoegd.

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: