Geweldig 8,2

Sorteer op

M.A van Nederland
Individuele reiziger
Ik verbleef 3 nachten in oktober 2011
Imposant hotel met ruime kamers
ruime kamer, mooie entree, vriendelijk personeel, mooi zwembad
bij aankomst in het hotel staat er iemand klaar om de deur van de auto voor je te openen en eventueel de koffers aan te nemen om naar de kamer te brengen. onder het hotel is ook een garage om je auto in te parkeren. bij de balie kunt u dan een ticket krijgen om niet te hoeven betalen bij het uitrijden van de garage. dit is erg handig om te weten, want dat scheelt aardig wat dollars. de kamer die ik zelf had was ruim. je kmt binnen in een halletje met daarin een kast met strijkijzer e.d, een minibar en koffie/thee faciliteiten en de badkamer. als je doorloopt kom je in de slaapkamer met zeer ruim tweepersoonsbed, een bureau, een kast met tv/kluis e.d. het hotel beschikt over een zwembad met uitzicht op boat qaey en haar terrassen. zelf heb ik geen gebruik gemaakt van het ontbijt in het hotel, omdat dit in de omgeving ook goed kon. aan de overkant van het hotel zit een winkelcentrum met allemaal eetgelegenheden zoals een starbucks en een subway. helaas is het internet in de hotelkamer niet gratis. je kunt per uur betalen of per 24 uur.
Beoordeeld 16 oktober 2011

Boudewijn van Nederland
Gezin met jonge kinderen
Ik verbleef 2 nachten in februari 2011
Goed hotel, wel een beetje vergane glorie
Goede ligging, tegenover metrostation en gezellige buurt
ik vond persoonlijk dat het hotel geen 5 sterren verdient. we kregen een upgrade, maar hadden dit in eerste instantie niet door: de kamer is klein en je ziet dat het een tijd geleden is, dat er onderhoud aan de kamers is geweest. neemt niet weg dat het hotel verder alle faciliteiten heeft waaraan een 5-sterren hotel dient te voldoen en dat het voor singaporese begrippen betaalbaar is. verder natuurlijk weer erg goede service, maar het is moeilijk om daar in uit te blinken in aziatische hotels.
Beoordeeld 07 februari 2011

Marc van Nederland
Ik verbleef 2 nachten in mei 2010
Perfect stadshotel
Perfecte ligging aan de rivier. Heerlijk zwembad en vriendelijk personeel.
niets kunnen vinden
Het hotel ligt centraal in Singapore aan de rivier bij Clark Quai. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Mooi groot zwembad waar je heerlijk kan relaxen na een hele dag door de stad gelopen te hebben. Om het hotel liggen veel restaurants en bars waar je lekker kunt eten. Ontbijt was fantastisch, buffet maar ook a la carte is mogelijk.
Beoordeeld 21 juni 2010

Antonius van Nederland
Ik verbleef 3 nachten in december 2009
het Swiss-hotel singapore
De ligging is zeer centraal, en dichtbij leuke restaurants, en andere bezienswaardigheden. Hop on hop off halte ligt om de hoek. De metro op 50 meter van hotel.
Kamers hadden wij meer van verwacht, slechte prijs/kwaliteit verhouding. alles ziet er verouderd uit,
Het Swiss-hotel ligt zeer centraal in Singapore, dicht bij de metro MRT. openbaar vervoer om de hoek. China town ligt op een paar honmderd meter van het hotel. Wanneer je onder de weg doorloopt richting de rivier, kom je bij tientallen restaurantjes terecht die zeer betaalbaar zijn. Tegenover het hotel ligt een groot winkelcentrum, met winkeltjes en kleine restaurantjes waar je goedkoop kunt ontbijten. Het zwembad op de eerste verdieping heeft handoek service. De prijs/ kwaliteit verhouding is niet in balans, gezien de gedateerde toestand van het hotel. De lobby ziet er wel mooi uit.
Beoordeeld 24 december 2009

Marinus van Nederland
Groep
Business King
Ik verbleef 5 nachten in augustus 2009
Hotel met uitzicht op rivier
internet gratis, bij bepaalde aanbieders! Groot balkon Centraal
Geen wifi, maar vaste aansluiting
Aanrader. Centrale ligging.
Beoordeeld 15 augustus 2009

Palavee van Thailand
Zakelijke reiziger
Ik verbleef 2 nachten in juli 2016
still under renovation
even through hotel working on renovation. they can accommodate nicely.
Beoordeeld 22 september 2016

Beoordeeld 20 september 2016

hyoung van Zuid-Korea
Individuele reiziger
Ik verbleef één nacht in oktober 2011
location and night life !!!
Nice location to go and have fun. Especially at night it was the best choice. Eat , drink , fun , seeing... everythin was perfect. Also the desk staffs were amazingly well trained and kind. This hotel now my must stay hotel in Singapore and I am now the non paid marketting staff for this hotel !!!!
Beoordeeld 14 september 2016

PointsMAX
Taal
Loyaliteitsprogramma A Loyaliteitsprogramma A
Loyaliteitsprogramma B

In het menu, klik op PointsMAX en selecteer uw favoriete loyaliteitsprogramma.

Kies puntenaanbiedingen

Hotelkamer A
Kamerinformatie
Verdien
5,000 punten

Kies de kamer en puntopties voor uw geselecteerde accommodatie.

Voer lidmaatschap ID in

Land op paspoort
Programma Lidmaatschap-ID

Voer het lidmaatschapsnummer in voor uw gekozen programma bij het voltooien van uw reservering. De punten zullen na uitchecken aan uw account worden toegevoegd.

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: