Recente beoordelingen

• Ontbijt/maaltijden 7,2
Sorteer op

Kaoutar van Nederland
Ik verbleef 2 nachten in juni 2013
Schone nette net iets te kleine kamer.
Toplocatie in centrum,vriendelijk Engels sprekend personeel,goed ontbijt.
Aanrader. Goede prijs/kwaliteitverhouding! Extra faciliteiten aanwezig, zwembad met bar en lekker eten en badlakens.
Beoordeeld 30 juni 2013

Thomas van Nederland
Ik verbleef één nacht in december 2012
luxe, jongeren
zwembad op het dak, mooie kamer, centraal gelegen
kamer niet al te groot, wel heel luxe met badjassen. super zwembad op het dak, centraal gelegen, hotel zeer goed beveiligd.
Beoordeeld 29 mei 2013

ruud van Nederland
Ik verbleef 3 nachten in februari 2013
mooi hotel,geweldige staff,altijd even vriendelijk
centraal gelegen,midden tussen de winkels.heel goed ontbijt,mooi zwembad met ligstoelen/bedden.
wij hebben het heel plezierig gehad in het hotel. De kamer is heel netjes en wordt goed schoongehouden. Badkamer iets aan de krappe kant. Wel wat ver van het strand verwijderd. Personeel buitengewoon attent en vriendelijk.
Beoordeeld 28 februari 2013

dirk van Nederland
Individuele reiziger
Ik verbleef één nacht in augustus 2012
Goed gelegen in het uitgaanshart van Legian
Fijn hotel
Goed hotel mrt goede deals. Iets meer gericht op de wat jongere reisiger.
Beoordeeld 26 augustus 2012

sarkum van Nederland
Ik verbleef 5 nachten in mei 2012
modern nieuw hotel
midden in uigaansgebied
nieuw hotel met een mooi dakterras en restaurant zeer geschikt voor jongeren wordt daarom veel voor georganiseerd vooral de poolparty`s zijn populeer restaurants discco`s en bars om de hoek alleen zijn de kamers te klein.
Beoordeeld 08 juni 2012

Ursula van Nederland
Ik verbleef 3 nachten in mei 2012
Superlocatie voor uitgaan / shoppen en Kuta Beach
Dichtbij bruisend centrum, leuk personeel
We werden ontvangen door leuk, hip en spontaan personeel. De kamer was klein, erg klein, maar zag er wel netjes uit. Helaas bleek al snel dat de kamers heel erg gehorig waren, zelfs als er iemand op slippers voorbij kwam lopen, hoorde je dit duidelijk. Daarom gevraagd om een meer rustige kamer die we kregen in de kelder. Het was nog steeds erg gehorig, maar niet zo druk als op andere etages. Er is een computer en printer waar je gratis gebruik van kan maken, erg handig. Het ontbijt was erg uitgebreid en omdat ze een probleem hadden met het zwembad, mochten we elke dag genieten van een tweegangen lunch. Was erg goed geregeld. Al met al een heel goed verblijf gehad, en waar voor je geld!
Beoordeeld 21 mei 2012

Renata van Nederland
Gezin met oudere kinderen
Ik verbleef 3 nachten in maart 2012
luxe tegen een een zeer betaalbare prijs
zwembad op het dak, ligging t.o.v. uitgaan en winkelen
Personeel is zeer attent en vriendelijk, zwembad met voldoende parasols en ligplekken. rustig door afwezigheid van kinderen,schoon en verzorgd
Beoordeeld 02 april 2012

Veronike van Nederland
Ik verbleef één nacht in november 2011
Gaaf hotel
ontbijt op het dak
Mooie modern hotel, met goed ontbijt. Badkamer was ook zeer mooi. Locatie is top als je van uitgaan houdt, je zit nl middenin in de uitgaansleven en de shops. Anderszijds is het strand ook dichtbij.
Beoordeeld 28 november 2011

Linda van Nederland
Ik verbleef 3 nachten in november 2011
Super mooi hotel!
Lokatie, schoon, goed ontbijt
erg mooi hotel! alles is nog vrij nieuw en wordt goed onderhouden! de kamer en badkamer is prima en schoon! het hotel ligt aan de hoofdweg van kuta, waar je in het hotel geen last van hebt en je bent dus zo bij alle restaurants, clubs, bars en winkeltjes!
Beoordeeld 26 november 2011

Bob van België
Ik verbleef 2 nachten in november 2011
Hotel waar we zo snel mogelijk weg wouden
wanneer je wil uitgaan is de ligging ideaal
Een nare ervaring. Omgeving: Het hotal ligt middenin KUTA en niet LEGIAN, zoals wij dachten, dichtbij de uitgaanswijk ook. De omgeving van het hotel is dan ook vrij sleezy. Je wordt constant lastig gevallen door mensen die je iets willen verkopen of transport aanbieden... accomodatie: Het hotel was naar het schijnt een shopping center vroeger, zie je nog een beetje aan de roltrap bij het binnenkomen. Men heeft van de grote shoppinghall allemaal hotelkamertjes gemaakt. De muren zijn filterdun, je hoort zelfs iemand een glas water uitschenken in de kamer naast je. De kamer is ook vrij basic. Maar het hele geheel heeft een hele goedkope indruk. Personeel: Probeert wel een professionele indruk te geven, maar komt eigenlijk tekort. Ze houden zich vooral bezig met elkaar te flirten.
Beoordeeld 23 november 2011

Selecteer loyaliteitsprogramma

PointsMAX
Taal
Loyaliteitsprogramma A Loyaliteitsprogramma A
Loyaliteitsprogramma B

In het menu, klik op PointsMAX en selecteer uw favoriete loyaliteitsprogramma.

Kies puntenaanbiedingen

Hotelkamer A
Kamerinformatie
Verdien
5,000 punten

Kies de kamer en puntopties voor uw geselecteerde accommodatie.

Voer lidmaatschap ID in

Land op paspoort
Programma Lidmaatschap-ID

Voer het lidmaatschapsnummer in voor uw gekozen programma bij het voltooien van uw reservering. De punten zullen na uitchecken aan uw account worden toegevoegd.

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: