Geweldig 8,1

Sorteer op

Kirsten van Nederland
Executive Deluxe King, met Uitzicht op Stad
Ik verbleef 4 nachten in september 2012
Leuk hotel, goede service, locatie redelijk
Gratis upgrade, wifi in kamers, ontbijt redelijk
Wij verbleven in Kuching voor 4 nachten. Bij aankomst kregen wij een upgrade naar een suite. Dit was een mooie kamer met uitzicht op de straat. Kamer was erg groot en had een zithoek die voor ons geen toegevoegde waarde had. Wel is er overal in het hotel wifi beschikbaar. De locatie is redelijk. Lopen tot het waterfront duurt 5-7 min. Wel krijg je veel waar voor je geld in vergelijking met andere hotels in maleisie. Andere minpunt is dat er geen zwembad is. Verkoeling was zeer welkom geweest.
Beoordeeld 24 september 2012

Marlous van Nederland
Ik verbleef 3 nachten in augustus 2012
Fijn hotel met vriendelijke medewerkers
Goede ligging, fijne kamers, goed ontbijt en leuke sfeer
Het hotel ligt op een gunstige plek met alles op loopafstand. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, ze denken echt met je mee. Daarnaast fijne kamers met goede bedden.
Beoordeeld 18 september 2012

Gertrudis van Nederland
Ik verbleef 3 nachten in juli 2012
kleinschalig,klantvriendelijk hotel
gunstige ligging vlakbij Waterfront en goede restaurants.
Schone comfortabele kamers,persoonlijke service. Ontbijtruimte biedt uitzicht op de omgeving en is zeer uitgebreid.Wordt voortdurend aangevuld. In de lobby kan Nespresso koffie gedronken worden.
Beoordeeld 01 augustus 2012

Dennis van Nederland
Executive Deluxe King, met Uitzicht op Stad
Ik verbleef 2 nachten in februari 2012
Goed hotel, grote kamer en gratis upgrade gekregen
schoon, ruim en lichte kamers. Hotel is centraal gelegen en heeft vriendelijke personeel.
hotel is ruim en schoon. wij kregen een gratis upgrade naar een grotere kamer. bij aankomst krijg je een welkomstdrankje op het dakterras van het hotel. ligging is prima. van het ontbijt moet je je niet teveel voorstellen maar is best redelijk. goede prijs/ kwaliteitverhouding.
Beoordeeld 03 maart 2012

Danielle van Nederland
Ik verbleef één nacht in oktober 2011
leuk, fris hotel
prima kamers met ontbijt voor een goede prijs
We waren positief verrast. De kamers zijn erg netjes en ontbijt prima. Net aan de rand van het centrum, maar heerlijk loopje.
Beoordeeld 30 oktober 2011

jan van Nederland
Individuele reiziger
Ik verbleef 3 nachten in augustus 2010
goede prijs/kwaliteit verhouding
aan de rand van Chinatown en moderne shopping centrum. Uitstekend ontbijt
geen invalide entree. Je kan ook je koffer niet naar binnen rollen. Geen gym ruimte
Zoals hierboven reeds gemeld moet er een invalide aanpassing komen.Je hoeft niet echt invalide te zijn om het prettig te vinden dat je je koffer naar binnen kunt rollen. De internet mogelijkheid op de kamer en in de lobby is naar behoren. Het overdekte dakterras is perfect
Beoordeeld 30 augustus 2010

Marloes van Nederland
Ik verbleef één nacht in mei 2010
Zeker een aanrader!!
Goede ligging. Schoon. Erg vriendelijk personeel
Geen zwembad
Dit hotel biedt alles wat je nodig hebt. Het is erg schoon en zeer vriendelijk personeel. Het gratis internet is geweldig. Zowel WiFi als 2 computers die voor alle gasten beneden in de hal beschikbaar zijn! Ook het ontbijt buffet is perfect! De ligging van het hotel is erg dicht bij het centrum. En ongeveer 20 minuten van de luchthaven.
Beoordeeld 08 juni 2010

Gezin met jonge kinderen
Executive Suite met Uitzicht op Stad
Ik verbleef 2 nachten in september 2016
Nice
Nice big room, interesting lime theme, good laksa at breakfast, good toiletries, good shower, good wifi..no real complaints other than lack of room service after 9pm. No hesitation to recommend this hotel..
Beoordeeld 13 september 2016

PointsMAX
Taal
Loyaliteitsprogramma A Loyaliteitsprogramma A
Loyaliteitsprogramma B

In het menu, klik op PointsMAX en selecteer uw favoriete loyaliteitsprogramma.

Kies puntenaanbiedingen

Hotelkamer A
Kamerinformatie
Verdien
5,000 punten

Kies de kamer en puntopties voor uw geselecteerde accommodatie.

Voer lidmaatschap ID in

Land op paspoort
Programma Lidmaatschap-ID

Voer het lidmaatschapsnummer in voor uw gekozen programma bij het voltooien van uw reservering. De punten zullen na uitchecken aan uw account worden toegevoegd.

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: