2015

• Ontbijt/maaltijden 6,2
Sorteer op

Ruud van Nederland
Gezin met jonge kinderen
Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)
Ik verbleef 3 nachten in december 2014
Keurig midrange hotel op een goede locatie
Zwembad, vriendelijk personeel, goed ontbijt
Het hotel heeft zich in Vientiane netjes gepositioneerd tussen de backpackers-hostels en de boutique hotels in. De staf is vriendelijk, en hoewel wisselend vloeiend in Engels, is het uiteindelijk altijd mogelijk om dingen geregeld te krijgen. Het zwembad is een groot pluspunt, zeker met jonge kinderen. Het hotel ligt iets van de openbare weg af, waardoor het verkeersgeluid beperkt blijft. De bedden zijn prima, er is airco en de badkamer is on-Laotiaans (want voorzien van een heuse douchecel) en dat is alleen maar een compliment. Wij zouden hier zeker terugkomen bij een volgend verblijf in Vientiane.
Beoordeeld 01 januari 2015

Britt van België
(Echt)paar
Deluxe met uitzicht op tuin
Ik verbleef één nacht in december 2014
super
hygiëne, prijs-kwaliteitverhouding, enorm vriendelijk personeel!
heel aangenaam!
Beoordeeld 17 december 2014

Elisabeth van Nederland
Gezin met oudere kinderen
Familiekamer
Ik verbleef 2 nachten in juli 2014
Prima stadshotel om de hoek van centrum
Lekker zwembad, hotel is niet te groot. Kamers oke
Goed stadshotel, geen last van geluiden. Ligt om de hoek van het centrum. Ontbijt is prima, alles kun je vers bestellen. Uitstekende prijs/kwaliteit. Leuke restaurants op loopafstand. Verder is de stad niet bijzonder.
Beoordeeld 27 juli 2014

Robert van Nederland
Ik verbleef 2 nachten in mei 2014
OK
Zwembad Redelijk centraal gelegen
Het woord dat dit hotel het beste omschrijft is OK. Alles is er, niets is slecht, niets is exceptioneel. Het hotel is redelijk onderhouden maar her een der zie je wel enige slijtage. Het personeel varieert van vriendelijk tot kortaf, mogelijk hangt dit samen met de mate waarop zij Engels spreken (variërend van goed tot matig). Grootste pluspunt is het zwembad, in Laos beperken die zich vaak tot hotels in de topklasse terwijl dit een middenklasse hotel is. De lokatie is behoorlijk gunstig ten opzichte van de meeste toeristische attracties en deze zijn makkelijk beloopbaar of per fiets te bereiken. Ook voor het ontbijtbuffet geldt dat het toereikend is. Niet fantastisch maar ook niet slecht. Als je een hostel te eenvoudig vindt maar een topklasse hotel te duur dan kan dit een interessant hotel zijn.
Beoordeeld 01 juni 2014

Bart van Nederland
Ik verbleef 2 nachten in februari 2014
Verrassend leuk hotel in het centrum.
Mooie kamers, leuk zwembad.
Prima verblijf. Als je de straat inrijdt schrik je, maar eenmaal op de binnenplaats ervaar je een oase van rust. Het personeel spreekt en verstaat zeer slecht Engels. Het ontbijt is goed.
Beoordeeld 24 februari 2014

Huibert van Nederland
Superior Balkon
Ik verbleef 2 nachten in januari 2014
geen goede ervaring
locatie ontbijt , ligging
geboekt kamer met balkon maar het balkon moet je delen met andere gasten en als je buren er zitten heb je geen balkon. Pickup van vliegveld geregeld en dezelfde dag afgerekend, bij vertrek wilde ze nog een keer afrekenen, ik had geen recu gevraagd bij de eerste keer afrekenen, dus pas goed op.
Beoordeeld 03 februari 2014

Huibert van Nederland
Superior Balkon
Ik verbleef één nacht in januari 2014
Mooi gelegen aan rivier
locatie, redelijk ontbijt vlakbijwinkels en tempels
Kamer is niet zo groot en een beetje gedateerd maar voor de rest een mooi balkon met uitzicht op de rivier en gelegen in niet te drukke weg naast het het uitgaanscircuit.
Beoordeeld 25 januari 2014

Michelle van Nederland
Ik verbleef 3 nachten in oktober 2013
Schoon en fijn hotel met lekker zwembad
Zwembad, fijne kamer, rustig gelegen
Op zich een fijn hotel op loopafstand van het centrum. Lekker om een beetje bij te komen van de drukte van Vientiane. Goed zwembad en lekker ontbijt al os de ontbijthal nogal sfeerloos ingericht.
Beoordeeld 30 december 2013

Joris van Nederland
Ik verbleef 2 nachten in oktober 2013
Garden hotel review
ligging, ruime kamers, zwembad
Het Garden hotel ligt tegen het centrum aan in de richting van het vliegveld. Alle kamers, verdeeld over veschillende gallerijen, hebben hun 'voordeur'met zicht op het zwembad. De kamers zijn ruim , de badkamers zijn gedatteerd. Bij de receptie is vaak niemand aanwezig wat ik een minpunt vind met allee kamerssleutels die daar liggen. Het wifi internet is traag en werkt niet altijd. In totaal ben ik hier 6 nachten geweest waarbij 2 x de stroom is uitgevallen 's avonds. Prijs-kwaliteit is prima en het zwembad, hoewel niet groot is heerlijk om even af te koelen na een dag sightseeing.
Beoordeeld 25 oktober 2013

Joris van Nederland
Ik verbleef 4 nachten in oktober 2013
Vientiane Garden hotel
Ligging, zwembad, schoon
Het Vientiane Garden hotel ligt redelijk centraal maar itt veel hoofdsteden in Azie, is Vientiane supe klein. Het centraal gelegen zwembad is een grote plus, lekker na een dagje tempels kijken een verfrissende plons nemen. Vlakbij zijn enkele niet toeristen ' restaurants' waar je fantastisch en goedkoop kunt eten. De eet en drink gelegenheden aan de boulevard zijn inmiddels doorfde overheid gesloten.
Beoordeeld 12 oktober 2013

Selecteer loyaliteitsprogramma

PointsMAX
Taal
Loyaliteitsprogramma A Loyaliteitsprogramma A
Loyaliteitsprogramma B

In het menu, klik op PointsMAX en selecteer uw favoriete loyaliteitsprogramma.

Kies puntenaanbiedingen

Hotelkamer A
Kamerinformatie
Verdien
5,000 punten

Kies de kamer en puntopties voor uw geselecteerde accommodatie.

Voer lidmaatschap ID in

Land op paspoort
Programma Lidmaatschap-ID

Voer het lidmaatschapsnummer in voor uw gekozen programma bij het voltooien van uw reservering. De punten zullen na uitchecken aan uw account worden toegevoegd.

Begin hier en selecteer uw favoriete programma: