Boek nu: Vinh Hung Riverside Resort

91% zou dit aanraden aan een vriend

Reviews of Vinh Hung Riverside Resort beoordelingen from real guests

Algemene beoordeling
Op basis van 3438 beoordelingen
Verstrekt door geverifieerde gasten van
Agoda beoordelingen (1838)Booking.com beoordelingen (238)
Beoordeling via Agoda8,6
9+ Uitstekend (680)
8-9 Geweldig (412)
7-8 Zeer goed (304)
6-7 Goed (113)
<6 Voldoet niet aan verwachting (103)
Tijd van het jaar
Mrt - mei (395)
Jun - aug (453)
Sep - nov (317)
Dec - feb (447)
Alle soorten reizigers (1838)
Alle kamertypes
Alle talen

Toon beoordelingen over

Toont 1612 geverifieerde gastbeoordelingen.
Johan uit Nederland
Ik verbleef 4 nachten in januari 2019

Fantastisch uitzicht, mooi resort en op 2 minuten van het hart van Hoi An”

Alles perfect, op een ding na. Het Engels van staff is (met uitzondering van de receptie) belabberd slecht. Cursus Engels en uitspraak mag heel veel beter voor een resort van deze klasse. Verder heerlijk ontbijt, fijne bedden en dito sanitair

Beoordeeld 15 januari 2019
Monique uit Nederland
Ik verbleef 4 nachten in augustus 2016

Super hotel! Fantastisch! ”

Dit is echt een heerlijk hotel. Grote kamers, heerlijk bed en douche. De ligging is ideaal, het personeel is uiterst vriendelijk. Het zwembad en de poolbar zijn top! Elke dag een tasting van Vietnamese gerechten. Erg lekker (en gratis). Ontbijt buffet is top! Kortom: super hotel voor het geld dat je betaald.

Beoordeeld 05 september 2016
Margareta uit België

Gewoon top”

Ontbijt, personeel, ligging, zwembad

Als gast word je hier echt in de watten gelegd,niets is hen teveel. Elke dag heb je een uurtje dat je gratis de plaatselijke gerechten kan proeven, en er zijn nog veel meer verwennerijen. Wifi is supergoed. Wij komen hier zeker terug!

Beoordeeld 18 november 2014
christof uit Nederland
Ik verbleef 5 nachten in januari 2014

Prima hotel.dichtbij het centrum, toch rustig”

Vriendelijke mensen, perfecte ligging, heel rustig

Het hotel ligt perfect -even buiten het centrum van Ho An- in een grote tuin aan de rivier. Het is een vrij groot resort, dus enigszins onpersoonlijk, maar het personeel is heel vriendelijk en dat maakt dit helemaal goed. Van de ca. 10 hotels waar wij in Vietnam hebben gezeten is dit het beste.

Beoordeeld 26 januari 2014
Ik verbleef 3 nachten in mei 2013

Goed Hotel!”

De ligging, de ruime tuin, het prachtige uitzicht op de rivier

Ik bracht er na een tijdje werken in V 3 heerlijke vakantiedagen door. Alles was mogelijk, het personeel was zeer vriendelijk, de ligbedjes geweldig en het uitzicht ook (vanuit de tuin dan, want mijn kamer beloofde gardenview, maar dat was de lelijke garden van de neighbours). Uitstapje, massage, kon allemaal in het hotel geboekt worden.

Beoordeeld 23 mei 2013
Reinier uit Nederland
Ik verbleef 3 nachten in december 2012

Fijne locatie, goede service”

locatie

Bij aankomst werden we prettig ontvangen met een koud drankje. We hadden een ruime kamer die uitkwam op een mooie tuin. Tussen 16 en 17 uur werden er elke dag gratis lokale hapjes geserveerd in de tuin. Erg lekker. Tevens was er elke dag vers fruit op onze kamer. De locatie was 5 min lopen van het oude centrum, ideaal! Een prettig hotel om in te verblijven.

Beoordeeld 26 december 2012
Arnoldus uit Nederland
Ik verbleef 3 nachten in september 2012

Prachtig resort en zeer vriendelijk personeel”

Dicht bij alle atracties en tours.

Heel mooi resort met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Geweldige locatie, erg rustig met mooi zwembad. 's-middags serveren ze lokaal food in de tuin (geweldig en erg lekker) gratis. Naar het centrum is ongeveer 10 min. lopen. Het was voor ons een heel gezellig verblijf en als we weer naar Vietnam gaan zullen wij hier zeker weer verblijven.

Beoordeeld 03 oktober 2012
Martijn uit Nederland
Ik verbleef één nacht in augustus 2012

Mooi Hotel”

Geweldige locatie

Vinh Hung riverside resort, is een zeer prettig resort en schoon resort. Kamers zijn ruim en schoon, badkamer is alleen het putje van de douche niet zo handig gemaakt omdat na het dochen de hele badkamer iedere keer onderwater stond. ( kamers vanaf 200) Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was uitgebreid en vers, tevens dagelijks om 16uur bij droog weer een gratis proeverij van locale producten. Heerlijk zwembad met barretje, waar ze de lekkerste cocktails maken. Locatie is echt werkelijk waar perfect 2/3 straten buiten het oude zeer gezellige centrum!! Wij vonden hoi an het mooiste plaats van Vietnam, sfeer volste plaats van heel Vietnam, waarbij Vinh Hung riverside resort de perfecte uitvalsbasis is!

Beoordeeld 08 september 2012
Martijn uit Nederland
Ik verbleef 2 nachten in augustus 2012

Geweldige locatie!”

Dicht bij centrum.

Vinh Hung riverside resort, is een zeer prettig resort en schoon resort. Kamers zijn ruim en schoon, badkamer is alleen het putje van de douche niet zo handig gemaakt omdat na het dochen de hele badkamer iedere keer blanc stond. ( kamers vanaf 200) Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was uitgebreid en vers, tevens dagelijks om 16uur bij droog weer een gratis proeverij van locale producten. Heerlijk zwembad met barretje, waar ze de lekkerste cocktails maken. Locatie is echt werkelijk waar perfect 2/3 straten buiten het oude zeer gezellige centrum!! Wij vonden hoi an het mooiste, sfeer voorste plaats van heel Vietnam, waarbij Vinh Hung riverside resort de perfecte uitvalsbasis is!

Beoordeeld 01 september 2012
Cor uit Nederland
Ik verbleef één nacht in juli 2012

Vriendelijk hotel in het mooie Hoi An”

Mooie lokatie, paar minuten lopen van oude stadscentrum

Behulpzaam en vriendelijk personeel. Vlakbij het mooie oude centrum. Kamers zijn wel rumoerig en op het moment dat wij er waren veel luidruchtige gasten uit Australie. Erg leuk waren de gratis lokale hapjes. Het ontbijt vonden we goed en de kamers waren netjes.

Beoordeeld 21 augustus 2012
Karin uit België
Ik verbleef 3 nachten in juli 2012

Prachtig hotel aan de rivier”

uitstekende ligging, mooi zwembad, uitgebreid ontbijtbuffet, pure rust

Vinh Hung Riverside Resort is een schitterend hotel voor wie houdt van natuur, rust en toch dichtbij de gezellige drukte. Het hotel is prachtig gelegen op een eiland aan de rivier. Ontbijten met zicht op het water en daarna genieten aan het prachtige zwembad met bar. Het personeel doet alles om de toeristen een aangenaam verblijf te bezorgen (b.v. een dagelijks proefmoment van Vietnamese hapjes in de tuin). De kamer is sober ingericht maar zeker ok. Vlakbij het hotel kun je rondkuieren in de prachtige oude stadskern van Hoi An. Prijs-kwaliteit is dit hotel een topper! Een absolute aanrader.

Armand uit Nederland
Ik verbleef 5 nachten in juli 2012

Fijne plek dichtbij centrum van Hoi An”

Locatie, service en zwembas

Fijne plek. Pas op voor de kapper. Ze kunnen niet recht knippen. Voor de rest goede lokatie. Leuk om met de fiets dorp en omgeving te verkennen. Er zijn enkele goede restaurants in Hoi An. Met name Bazar was fijne tent met heerlijk eten en behulpzaam personeel. Ook leuk om naar strand te fietsen.

Beoordeeld 04 augustus 2012
5,7
RITA uit België
Ik verbleef 4 nachten in juli 2012

Potentieel van een 4* hotel, kwaliteit van een 3*”

Locatie is goed+ veel ruimte

Goed gelegen resort op een paar minuten van het stadje Hoi An. Meer dan voldoende ruimte. Kamers zijn ruim, maar het meubilair is aan de magere kant. Isolatie tussen de kamers en tegen geluid van buitenaf is niet goed. Wij hadden een kamer met "riverview" en vanaf +/- 5.30 's morgends had je al het geronk van de bootjes die af en aanvaren. Wifi in de kamer is OK. Badkamer : druk van het water is niet goed. Meermaals problemen gehad met het openen van de safe in de kamer. Airco koelt voldoende. Ontbijtbuffet : kwaliteit van het eten is zeer matig. Etenswaren staan van 6.00 tot 9.30 in een temperatuur van bij de 30°C niet gekoeld !!! Personeel is niet erg vriendelijk en behulpzaam, totaal niet enthoesiast en weinig geinteresseerd.

Beoordeeld 27 juli 2012
Sabin uit Nederland
Ik verbleef één nacht in juli 2012

Leuk hotel met een prima ligging”

Ontspanning ligging kamer

Een prettig hotel met een erg goede ligging. De kamers zijn schoon en ruim. Het bed zelf is erg breed en vrij lang en dat is erg prettig voor iemand die bijna 2 meter is. Het ressort is ruim opgezet dus je hebt het idee dat je er alleen bent. Ontbijt is goed verzorgd, alleen kan wat verser en meer variatie. Ook kan je slechts tot half 10 ontbijten. Erg scherp. Zwembad is lekker maar veel bladeren erin. De bar in het zwembad is wel helemaal top. Net als de Vietnamese hapjes die elke dag worden geserveerd is geweldig. Nog helemaal gratis ook. Dus prima hotel!!

Beoordeeld 24 juli 2012
Remco uit Nederland
Ik verbleef één nacht in juni 2012

Gezellig resort op loopafstand van centrum”

Het afgelegen gevoel van een resort EN een goede ligging

Dit resort is klein maar fijn. Er was lichte overlast door een verbouwing, maar als dat klaar is zou ik een verblijf bij Vinh Hung Riverside Resort zeker aanbevelen. Er is een leuk zwembadje met bar, een privéstrandje met een bootje en er worden aan het eind van de middag gratis lokale hapjes klaargemaakt. Omdat Hoi An zo klein is, is het bijzonder dat dit resort op een steenworp van de actie ligt.

Beoordeeld 13 juli 2012
Marienke uit Nederland
Ik verbleef 4 nachten in mei 2012

Gezellig hotel met super ligging”

Op loop afstand van het oude centrum

erg lekker ruim opgezet hotel aan de rivier. binnen een paar minuten loop je aar het oude centrum waar je heerlijk kunt eten, drinken, shoppen etc. was tweede keer dat ik in dit hotel was en een aantal stafleden herkenden mij... wat natuurlijk uitzonderlijk is ( vorige keer was in maart). al het personeel is uiterst vriendelijk en wil het je allemaal naar de zin maken. heerlijke tuin en prima zwembad maken het vakantie gevoel compleet!

Beoordeeld 03 juni 2012
yvonne uit Nederland
Ik verbleef 3 nachten in maart 2012

mooie rustige en vriendelijke locatie, ”

de uitstraling verzorgend en leuke uitstapjes

Het was een zeer aan aangenaam verblijf,leuke kamers aardige personeel en behulpzaam, niet opdringerig en de ligging van het hotel aan de rivier erg mooi, maar ook de tuin met het zwembad was heerlijk om in te vertoeven

Beoordeeld 04 april 2012
Onno uit Nederland
Ik verbleef 3 nachten in januari 2012

Geweldige locatie met een tropische prachtige tuin”

Locatie, vriendelijke personeel en dicht bij het oude centrum

Het hotel bestaat uit een hoofdgebouw en vele kleine units van 2 verdiepingen 8 kamers, allen komen uit op de tuin. Prachtig groot zwembad met bar. Het ontbijt is geweldig verzorgd. 's Avonds eten aan de rivier is romantisch en erg goed verzorgd. Prijzen zeer redelijk. Boot service naar de oude stad is gratis. Personeel spreekt goed Engels en manager van restaurant is een zeer behulpzame Nederlander. De oude stad kent een groot aanbod van restaurants, kleermakers en schoen- en tassenwinkels. Een van harte aanbevolen hotel.

Beoordeeld 23 januari 2012
Hans uit Nederland
Ik verbleef 3 nachten in augustus 2011

Prachtig hotel”

Op loopafstand van het centrum van Hoi An. Mooi gelegen aan de rivier, prachtig zwembad.

We hebben 4 dagen in het hotel genoten van de vriendelijke bediening van het personeel. We kwamen laat in de avond aan, maar er werd toch nog een maaltijd voor ons bereid. Het hotel ligt ideaal voor het optimaal bezoeken van het centrum van Hoi An met de gezellige staatjes en fijne restaurants. Aan de overkant kun je scooters en fietsen huren, fijn om een dagje naar het stand te gaan. In de periode dat wij er waren was het niet zo druk.

Beoordeeld 19 september 2011
Ik verbleef 4 nachten in juli 2011

Leuk resort, toplocatie en ruime kamer”

Ruime kamer, mooi zwembad en goede service

Wij verbleven 5 dagen in het resort en vonden het een mooi resort. De locatie is perfect, aan de rivier en op ongeveer 10 minuten lopen van het centrum. Goede service, personeel verleent goede informatie. Het ontbijt was beperkt. Een aanrader!

Beoordeeld 29 juli 2011
Erwin uit Nederland
Ik verbleef 2 nachten in november 2010

Mooi hotel net buiten de drukte, aan de rivier”

Goed ontbijt, goede locatie
Geen

Het is een prachtig hotel, met een mooie tuin, mooi zwembad, aan de rivier gelegen. Het is ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. De kamers waren ruim en schoon en goed onderhouden. Vanaf het hotel loop je binnen 3 minuten het leuke autovrije centrum van Hoi An in.

Beoordeeld 17 november 2010
Jean-Paul uit België

super hotel 😝 ”

alles
Beoordeeld 18 november 2014
Linda uit Nederland
Ik verbleef 4 nachten in juli 2011

gezellige resort, leuke wijk vlak bij het centrum”

Vlak bij het centrum maar heerlijk rustig

Toen we aan kwamen waren we onder de indruk van het resort. Wat een prachtige resort en wat een rust. Even waren we bang dat het iets te rustig zou zijn voor onze tiener kinderen. Maar dat was niet het geval. Bij het zwembad mocht je volgens het bord met regels niet duiken of springen en 's avonds na 21.00 uur mocht er niet gezwommen worden maar daar deden ze zolang het binnen de perken bleef niet moeilijk over. 's middag om 16.00 uur is er elke dag een marktje met lokale hapjes die je kan proeven. Dat maakte het wel gezellig. Het resort licht op nog geen 5 minuten lopen vanaf het centrum. Hierdoor konden onze kinderen 's avonds makkelijk zelf op pad.

Beoordeeld 23 augustus 2011
5,3
ALJ uit Nederland
Ik verbleef 2 nachten in december 2009

Vinh Hung Resort”

Mooie ligging aan de rivier
Kamer was niet echt schoon (we vonden een dode kakkerlak naast het bed!) en de staf in het restaurant niet echt vriendelijk. Ontbijt is uitgebreid maar de kwaliteit van het eten laat te wensen over.

Het Vinh Hung resort is mooi gelegen aan de rivier in Hoi An. Onze kamer bood prachtig uitzicht op deze rivier. De staf was echter niet heel erg vriendelijk; met name de bediening in het restaurant was niet heel behulpzaam. Het eten was bovendien niet van goede kwaliteit. We hebben alle avonden in het centrum van Hoi An gegeten waar we beter te eten kregen en bovendien vriendelijker personeel te vinden was. Als ik nog eens naar Hoi An zou gaan, zou ik op zoek gaan naar een ander hotel.

Beoordeeld 08 januari 2010
Ik verbleef 2 nachten in januari 2015

relaxen in Vinh Hung”

de tuin, het uitzicht en het ontbijtbuffet

de ontvangst was erg hartelijk voor mij. Ik had echter een vietnamese vriendin uitgenodigd, en zij werd met argwaan begroet, niet zo hartelijk behandeld als ik. Dat vond ik opvallend.

Beoordeeld 25 januari 2015
Roy uit Nederland
Ik verbleef 3 nachten in juli 2013

Geweldig hotel om lekker te genieten.”

Geweldig personeel, prachtig zwembad, rustig gelegen maar toch zo in het gezellige centrum van Hoi An

Ik heb er heerlijk kunnen genieten van zon en zwembad. Voor mij was het een heerlijke onderbreking van een intensieve reis. Hier kun je heerlijk tot rust komen. Hoi An is ook een geweldige stad!

Beoordeeld 12 augustus 2013
Jan uit Nederland
Ik verbleef 5 nachten in april 2013

2e keer geweest binnen 5 maanden, uitstekend!!!!”

in september 2012 voor 3 nachten geweest en nu 6 maanden later terug gekomen voor 6 nachten, de mensen herkenden ons nog en kregen gratis maaltijd aangeboden
Beoordeeld 04 mei 2013
Pieter uit Nederland
Ik verbleef 2 nachten in september 2012

Mooi hotel gelegen aan rivier, met mooi zwembad”

Rustig op 5 min loopafstand van oude centrum.

Mooi hotel mooi uitzicht op de rivier, goed ontbijt.

Beoordeeld 20 september 2012
Marjolein uit Nederland
Ik verbleef 5 nachten in juli 2012

Mooie kamers op de begane grond.”

2 kamers naast elkaar, uitgebreid ontbijt, rustige lokatie aan de rivier

Prettig hotel. De kamers waren in gebouwen van maximaal 2 verdiepingen. We zaten op de begane grond,vlakbij het zwembad. Heerlijk ontbijt. Pooltafel. 5 min. lopen van het centrum.

Marjolein uit Nederland
Ik verbleef 5 nachten in juli 2012

Prima hotel, ruime kamers, rustige lokatie”

Laagbouw, max 2 verdiepingen. Wij zaten op de begande grond, mooi zwembad, pooltafel. Heerlijk ontbijt.

Wouterus uit Nederland
Ik verbleef 3 nachten in december 2011

Alles prima in orde”

Mooie lokatie aan rivier. loopafstand van Hoi An Centre. Idieaal voor kleine kinderen. Dicht bij strand met Taxi.

Tweede keer verblijf. Kamers met uitzicht op rivier. Buiten zitje. Goed restaurant, bar, spa.

Beoordeeld 15 december 2011
6,0
richard uit Nederland
Ik verbleef 3 nachten in maart 2013

goed hotel, ”

prima zwembad, mooi gelegen aan de rivier, centrum op loopafstand,
Beoordeeld 22 maart 2013
7,2
hyemi uit Zuid-Korea
Ik verbleef 3 nachten in juni 2019

Zeer goed”

It's a fine resort if you don't expect it. close to Old Town, night market, and stores. The room had old condition, but clean. but One of the room's the refrigerator didn't work. should be check in advance. some staffs were naver smile. but there are friendly staffs also. There are three swimming pools but One is for private rooms. swimming pool available to children is one. There are many cheap and good hotels in HoiAn. Nevertheless, if you have children, this must still be an attractive hotel. Because you can experience various things such as Sunset Tour, traditional street food, kid's room (I didn't use ). peaceful and cozy. massage & Room service are also recommended.

Beoordeeld 15 juli 2019
9,6
Lisa uit Australië
Ik verbleef 4 nachten in mei 2019

Friendly Staff”

This place is medium budget option. Staff are friendly and helpful. Its in a great location just a sort walk right into the market and old town. Free local food tasting everyday in the garden at 4pm was lovely. Downside is the bathrooms need updating and the pool was often to hot to swim in as it is in full sun with no shade but they make great cocktails at the bar. There is other pools which you can use belonging to vinh hung hotels each side of this one. If you are a light sleeper the ask for rooms away from 601 as there is a pond with noisy frogs in it that croak all night. I needed ear plugs as they sound like barking dogs

Beoordeeld 26 mei 2019
Davina uit Australië
Ik verbleef 8 nachten in juni 2019

Great 8 night stay”

Stayed for 8 nights in a garden room. The room is large and spacious. The staff are friendly and polite. Two pools, one slightly cooler than the other. Air conditioning in the rooms. Second stay at Vinh Hung. Loved it.

Beoordeeld 19 juni 2019
brian uit Ierland
Ik verbleef 10 nachten in mei 2019

Beautiful location with scenic views of the atmospheric garden and river .Friendly and helpful staf ”

The hotel is situated in beautiful well maintained gardens with a stunning view of the river. There are abundant seating areas amongst the garden and the hotel restaurant seating really makes the most of the views. The restaurant offers an extensive menu - buffet style for breakfast and an excellent a la carte dinner menu. The hotel room was large and comfortable, if a little dated . The cleaning staff not only cleaned the room daily and changed the towels but left decorations on the beds in the form of flowers and charming messages. There are two swimming pools with ample recliner chairs and beach towels provided. We would highly recommend this hotel.

Beoordeeld 15 juni 2019
Josephina uit Australië
Ik verbleef 13 nachten in mei 2019

Delightful ”

Just spent 2 weeks there for our 5th time. We keep coming back because of the convenient location, wonderful staff, tropical garden , lovely pools and great amenities. No need to say any more. Tim and Jo from Adelaide

Beoordeeld 14 juni 2019

Dear Josephina ! We thank you and appreciate your positive comments, we look forward to welcoming you back to the Vinh Hung Riverside Resort

judith uit Australië
Ik verbleef 8 nachten in juni 2019

great location”

we upgraded to a riverside room, absolutely lovely. we were able to spend time in our room in comfort and with a view, when it was just too hot outside. the staff were wonderful in every area.. highly recommended resort, with great location, walking distance to the canal, restaurants, bars, shopping, markets

Beoordeeld 13 juni 2019

Dear Judith We thank you and appreciate your positive comments, we look forward to welcoming you back to the Vinh Hung Riverside Resort

Gereageerd 10 augustus 2019
Hei
Ik verbleef 2 nachten in mei 2019

Super nice environment ”

The environment of Vinh Hung Riverside Resort is really nice! Love the activities they provide, including free food tasting, free boat tour and buffet breakfast. A super enjoyable stay at the resort :)

Beoordeeld 21 mei 2019

Dear Hei ! We thank you and appreciate your positive comments, we look forward to welcoming you back to the Vinh Hung Riverside Resort.

Gereageerd 27 augustus 2019
8,8
Mei uit Hong Kong
Ik verbleef één nacht in december 2018

Yummy breakfast and very recommend ”

The breakfast has a lot of choice and it is very yummy,such as noodles or watermelon juice.The staff service is good and professional.We book a service to take around the Hoi-An by ship.It is good service and bring us a good experience.We can see a beautiful view.We have a tea during 4:00.It is very yummy and delicious .The tea buffet is more delicious than what i ate in Hoi-An and DaNang .Although it have not a kind of choice in tea time ,it is very yummy .

Beoordeeld 26 december 2018
Karen uit Australië
Ik verbleef 6 nachten in december 2018

Superb ”

We loved our 6 night stay in this beautiful oasis. Tam the guest manager was a treat to be greeted by almost every morning. Such knowledge & humor. Fabulous service with a smile so close to ancient town and the night markets.

Beoordeeld 17 december 2018
Lee uit Australië
Ik verbleef 5 nachten in maart 2019

Great location”

Just loved it. So relaxing gazing over the river and watching the boats. Easy walk into night markets and old Town. Staff were very friendly always with a “hello” and a smile. Was our first visit and we will be back.

Beoordeeld 18 maart 2019
HSIEH uit Taiwan
Ik verbleef 2 nachten in juni 2019

perfect location prefect experience ”

U have to stay here!!! everything is perfect!

Beoordeeld 24 juni 2019

Dear Sir/Madam ! We thank you and appreciate your positive comments, we look forward to welcoming you back to the Vinh Hung Riverside Resort

JUNMIN uit Zuid-Korea
Ik verbleef één nacht in mei 2019

Good enough”

Nice location and swimming pool Cozy room. But no rental service

Beoordeeld 04 juni 2019

Dear Junmin ! We thank you and appreciate your positive comments, we look forward to welcoming you back to the Vinh Hung Riverside Resort.

Gereageerd 27 augustus 2019
World uit Australië
Ik verbleef één nacht in mei 2019

PERFECT”

Excellent location, great service, love the food tasting. We will definately be back again.

Beoordeeld 10 mei 2019

Harneyda uit Maleisië
Ik verbleef 2 nachten in juli 2018

Good stay by the river”

Overall good hotel by the river, but a bit dated. Location is near to night market and about 5-10 min walk to the bridge/city center. If we come back to Hoi An, we may stay in different/newer boutique hotel closer to center.

Beoordeeld 16 augustus 2018
8,4
Lisa uit Verenigd Koninkrijk
Ik verbleef 3 nachten in mei 2018

Nice place close to old town”

Stayed here for 3 nights and enjoyed the stay. The superior garden room was fine. It was quite dark and the balconies are not private but a couple of chairs outside the room door. Breakfast was fine. The hotel is popular with families the main pool was full of noisy kids most of the time. The smaller pool was nice and quiet though. .

Beoordeeld 31 mei 2018
John uit Australië
Ik verbleef 7 nachten in mei 2018

Excellent Fantastic Wonderful !!!!!!!!!!”

Staff are amazing!!!!! Thank you for a wonderful experience . We stayed in a deluxe river room near the quiet pool area. We had the return transfer airport pickup and it was great. No hassles at the airport. We were greeted by friendly staff and it never ended. Outstanding service from Giang . I hope you go to this resort and meet all the amazing staff. Like others have said free tasting of local foods free sunset cruise and free one way transfer to ancient town. We even had a free meal at the restaurant all the food was delicious and so many choices for breakfast. So close to everything and we booked all our tours through the hotel and price was great too. Please go to this wonderful Hotel its truly worth it .

Beoordeeld 29 mei 2018
Daniel uit Verenigde Staten
Ik verbleef 5 nachten in april 2018

Perfect Spot”

Ideal, quiet, riverside location but just a short walk to the old town. The staff are friendly and funny and we really enjoyed them. Breakfast was top-notch and dinner excellent. We lived the riverfront rooms with good wifi and facilities. We would stay here again.

Beoordeeld 15 april 2018
8,8
Ken uit Australië
Ik verbleef 6 nachten in maart 2018

Family holiday”

I am a regular traveller to Hoi An for golfing and charity work. To celebrate my 70th birthday I took my 3 children, their spouses, 7 grandchildren and various friends to Hoi An. We had not stayed at Vinh Hung Riverside previously, but selected it for having lots of grass areas for the grandchildren to play. We were not disappointed. Riverside is a very comfortable resort. We enjoyed the grounds along the riverbank, the eating facilities and the delicious food. Try the whole steamed fish in ginger sauce! The staff were delightful and very attentive. We would go back there anytime.

Beoordeeld 03 april 2018
Richard uit Verenigd Koninkrijk
Ik verbleef 7 nachten in februari 2018

Great Hotel, Great Location, Great staff”

This will have been my third stay at the Vinh Hung Riverside in Hoi An. I was as always extremely satisfied with my stay. It is in a great Location for the Old Town. You can hire a bike or get laundry done a few yards away from the main entrance. The staff at the Hotel could not be more helpful or welcoming. It will not be long before my fourth stay!

Beoordeeld 22 februari 2018
Kevin uit Australië
Ik verbleef 6 nachten in januari 2018

pretty”

Stayed in a river view room. Really good room layout. Lovely bathroom. Very nice view. Food around the pool was awful. Nice gym. Enjoyed the free sunset boat ride. Close to old town but quiet. I would stay again

Beoordeeld 13 januari 2018
amanda uit Australië
Ik verbleef 4 nachten in september 2017

Superieur”

2 min walk to night market. 5 min walk to ancient town. Super convenient spot. Staff were very helpful. Large room. Grounds were amazing. Fantastic breakfast buffet. Extras like free coffee making in arvo. Free food tasting in arvo. My only criticism is that there are wuiet a few tiles missing or broken around pool area. As the pool is used so often by customers I think this needs priority attention. There's an internet room. Kids play room. Spa on site. Gym. I would definitely book again. Music playing down by the waterfront in the arvo. Free boat that goes to ancient town 6 times a day. About a 5 min trip. All so convenient. One very happy customer.

Beoordeeld 07 september 2017
Cheng uit Maleisië
Ik verbleef 2 nachten in april 2017

Friendly staffs and good experience in hospitality ”

Many friendly and helpful employees whenever I need some help. What make me impressed is one of the housekeeping employees has made one animal shape using a towel in the room as a appreciation to the guest. If I come back to Hoi An again, I will come back to book your hotel again.

Beoordeeld 27 april 2017
9,6
Susan uit Verenigd Koninkrijk
Ik verbleef 7 nachten in april 2017

Expensive for Vietnam but worth it”

Deluxe river view room with patio and two sunbeds overlooking the river is definitely the room to book. Recommend room 711 (twin beds) or 712 (large double bed) as they are furthest from the public ferry jetty next to the hotel. The noise of river boats never disturbed us although we heard them frequently. Complimentary three course Western or Asian meal plus free transport back to the airport for our booking of 7 nights. Plenty of electric sockets taking all sorts of plug throughout the room . Location is perfect being only 5 minute stroll to the old town, and the hourly shuttle boat to the market at the far end of town is an added bonus. The only downside to this hotel is the slow and intermittent wifi.

Ik verbleef 4 nachten in juli 2016

Perfect ”

This is a great hotel right on the river. You can walk into town so no hassle getting a taxi, hire bikes across the road, good pool and breakfast is nice. They also have an afternoon street food market for free and a boat river into town. Staff are just great as well.

Ik verbleef 5 nachten in februari 2017

Great in every way”

Location is great as you can stroll into Hoi An. Take a free river boat river to the town. A free afternoon food market, notes and gifts in my room every night. Clean and helpful staff with good massage place as well. Could not ask for more.

Sachiko uit Fiji
Ik verbleef 2 nachten in januari 2016

Overall good ”

Free tasting service, free shuttle boat to the city centre, informative staff

Overall it was good. But cleaning staff was not very well-trained. They left the huge bag of laundry just in front of my room and clean linens on the chair which belongs to my room while they were cleaning other rooms. A cleaning lady had been waiting just in front of the door for me to go out of the room, it made me feel uncomfortable.

Beoordeeld 11 januari 2016
Chris uit Australië
Ik verbleef 5 nachten in juni 2015

Great location, service and value”

Location, staff, extras

The great riverside location of this resort was only enhanced by the wonderful friendly and efficient staff at all levels - from gardeners to management. The included extras such as the shuttle boat to town and the food tasting at the afternoon market stalls just added to the value of this hotel experience. Definitely will come here agin when we return to Hoi An.

Beoordeeld 21 juni 2015
Doo uit Zuid-Korea
Ik verbleef één nacht in mei 2015

excellent hotel”

Good location, good service, nice staffs

I really satisfied as long as stayed. Good location, good food, good services that free sunset cruise, free vietnam traditional food from 4~5pm in the garden. Its perfect. I hope stay next time as well.

Beoordeeld 19 mei 2015
adam uit Verenigd Koninkrijk
Ik verbleef 2 nachten in april 2015

amazing place, loved it”

swimming pools, tranquil setting, free events

Vinh Hung Riverside was so good I extended my stay there, which means I can give a second review and to honest, I loved it so much that I thought it would be worth it to say it twice. Go there, it's amazing. Do the cooking class, you'll make yourself a feast for lunch so skip breakfast that morning.

Beoordeeld 26 april 2015
adam uit Verenigd Koninkrijk
Ik verbleef één nacht in april 2015

tranquillity personified ”

swimming pools, staff friendliness, free events

Vinh Hung Riverside is an amazing place, the swimming pools are excellent, the staff all pleasent and friendly, they have free food tasting in the afternoons and sunset river cruises, they also offer a cooking class which even if it's just 1 person booking they will still run, it includes a trip down river and a guided tour of the local market. Then back to Resort and a class in which you'll make a feast so maybe skip breakfast. the rooms and great and the grounds are beautiful and tranquil. Honestly, I can not find a single fault. Even when the town had a power cut, they just switched on their own generator. I've already extended my stay and I'll be coming back in the future.

Beoordeeld 21 april 2015
mark uit Australië
Ik verbleef 2 nachten in november 2014

Great stay , great hotel”

Special touches, friendly staff, great rooms

Excellent hotel in a good location. Riverside rooms huge and comfortable, good wifi, close to key attractions, good eating options and local beer very close. Staff were helpful and so friendly . Large pool in central part of hotel. Boat shuttle, airport transfers, definitely recommend

Beoordeeld 17 november 2014
Ik verbleef 5 nachten in oktober 2014

Just Perfect!”

location, street food, breakfast

The staff were very friendly and welcoming. They thought of the little things to make our stay even better. They put flowers on our bed and left us treats and stories in the evening. They had a small market set up on the grass with local food for us to try. They had a free sunset boat trip each evening to go around Hoi An. On the last day I had a plate of cakes and snakes which I wrapped up for the next days travel. The location is just perfect. It has a lovely view of the river and you can easily walk into the town of Hoi An. On the way they have stalls set up. It also has an excellent tailor across the road which we visited a great deal. Also Mrs Thu rented us bikes each day and we rode around the rice fields. Just Lovely. I would go back in a heart beat.

Beoordeeld 22 oktober 2014
EMILEA uit Australië
Ik verbleef 6 nachten in juli 2014

excellent location”

staff, breakfast, cleanliness

Stayed 10 nights at Vinh Hung Riverside Resort. We had a wonderful at this beautiful well run resort. The pools were lovely and clean. We had a riverview room on the ground floor. The room was huge and the air conditioner worked well. The staff were very attentive and there were special touches, like fruit and cookies and night time sweets. Breakfast was huge and there was ample selections available. A lot of elderly Australians. Must be a travel agents pick. We received a special dinner as we were staying so long. That was lovely and there was a free sunset cruise. We were very close to the night market and many restaurants were nearby.

Beoordeeld 03 oktober 2014
Sagiv uit Israël
Ik verbleef één nacht in november 2013

very nice resort”

location, room, staff

We stayed here the second time and we would come back here as we have any chance to be in Hoi An next time. Last time, unfortunately we experienced the flood all over the town. Since the resort along by the river, it was flooded as well. However, Vinh Hung's staffs managed very well to move us to the hotel out of town where was not flooded and we got the refund without asking them. It was the only problem that we countered, more than that we enjoyed Vinh Hung resort as usual. We will come back next time for sure, but not in the rainy season :)

Beoordeeld 13 december 2013
kristine uit Australië
Ik verbleef 2 nachten in november 2013

Relaxing oasis overlooking river.”

Close to shopping, relaxing pool resort with tranquill garden setting

My stay at Vinh Hung Riverside Resort was excellent. The surroundings was so beautiful. Well maintained gardens over looking the river. I enjoyed that they offered free shuttle by boat to Old Town. Rooms were large and very spacious. Even had room for a lounge area. Great WiFi/Television reception. 5-10 minute walk into old town. I loved that each evening they have free tasting of the local Vietnamese food. Staff went beyond helping me for any enquiry. I used the day spa which was inexpensive-highly recommend!! Will come back again. Will request a room overlooking the river-very nice.

Beoordeeld 18 november 2013
wayne uit Australië
Ik verbleef 4 nachten in oktober 2013

Awesome hotel,large rooms and very relaxing.”

Large rooms,Great pool and Great location.

Very relaxing hotel with very large rooms,Great swimming pool with swim up pool bar and a really good breakfast. Couldn't fault the hotel very peaceful right on the river. Short stroll to the centre of town passing a market at night. Heaps of great bars and restaurants close by. Hoi An is a really beautiful place with no cars allowed in the city central. Would definitely stay here again.

Beoordeeld 06 november 2013
keith uit Australië
Ik verbleef 6 nachten in april 2013

Return to hotel for another wonderful stay”

Location local food tasting value for money

We stayed here last year had such an wonderful experience we had no hesitation in staying here on our return visit this year. We returned bringing our daughter and her partner for this stay.Recommend the Spa and beauty salon for all your pampering even the men enjoyed there pedicure and the cut throat shave. I also got my hair straightened again this year , so happy with the result my hair is waist length. Ask for Lily the owner very helpful. We will be back!

Beoordeeld 10 mei 2013
Anne-Marie uit Verenigd Koninkrijk
Ik verbleef 3 nachten in april 2013

Our fifth stay here - always good.”

Location, great bed, lovely swimming pool.

A great hotel that we always come back to. Great location with only a 5 minute walk to the old town attractions. The two swimming pools are great and the local market they have every evening is a really nice touch. Great value.

Beoordeeld 14 april 2013