Utmärkt 8,6

• Mat/Middag 8,1
Sortera efter

Stefan från Sverige
Bodde i 4 nätter i december 2012
Fint hotell men något stort
Personalen var otroligt servicemindade och gjorde allt man bad om blixtsnabbt!
Ett något dyrt hotell som inte riktigt ger valuta för pengarna. Vårt rum var fint men läget var inte alls så som beskrivningen. Den fina utsikten som vi förväntat oss visade sig vara en husvägg och vi är inte riktigt nöjda med det. Personalen var dock ypperlig och otroligt servicemindade och gjorde allt man bad om och det blixtsnabbt!
Recenserad 21 december 2012

Fredrik från Sverige
Bodde i 3 nätter i november 2012
Lyxigt hotell med ok läge vid Kata Beach
poolen, rummet (vi blev uppgraderade)
Enda nackdelen med detta hotell är att det inte ligger "beach front" annars hade det nog fått högsta betyg. O andra sidan är det skönt att komma en bit ifrån trafiken. Det tar dock bara ca 5 min att gå till stranden och bra restauranger. OBS! Hotellet ligger högt upp - man måste gå i en brant backe hem från strand/restauranger, om man nu inte tar taxi eller tuck-tuck. God och överdådig frukostbuffé.
Recenserad 12 december 2012

Hans från Sverige
Bodde i 3 nätter i november 2012
Förstklassig service och mycket trevlig personal
Lugnt läge och hjärtligt bemötande från all personal
Vill man ha lugn och ro är läget perfekt. Placerat på en höjd en bit från det bullrande centrum men ändå nära till stranden. Den branta backen från hotellet till stranden är mycket brant som kan kännas tungt för många men kan också vara en skön motion. För den som inte vill ha motion kan utnyttja hotellets gratistransport till och från stranden.
Recenserad 10 november 2012

David från Sverige
Bodde en natt i juni 2012
Tryggt och bra sevice
Man får det man bokar
Vi kom till Avista och blev varmt mottagna. Vi har tidigare bott på Avista i phuket och vi anser att det är ett av de mest prisvärda hotellen vi bott på där. Personalen är alltid trevlig och hjälpsam, och älskar barn. Frukosten är suverän finns inget man saknar. Rummen är fina och är i sin ordning dock finns det en svag doft av fukt på de nedre planen. Poolen är jättebra, finns även en egen liten barnpool även om vi mest badade i den stora. Transfer bokad via hotellet är dock rätt dyrt när man får åka minibuss. Det är en brant lång backe upp till hotellet, men tar man sig väl ner för den så är det nära till "City"
Recenserad 12 juli 2012

linda från Sverige
Bodde i 3 nätter i mars 2012
Ett mycket bra hotell
Trevlig personal o fina rum, fräscht!
Trevligt hotell med det lilla extra, passar bra om man vill ha lugn o ro!
Recenserad 24 mars 2012

Jonas från Sverige
Bodde i 7 nätter i februari 2012
Hotell med hög klass och trevlig havsutsikt
Mycket vänlig personal, fräscha och moderna rum, trevlig havsutsikt
Ligger uppför en väldigt, väldigt brant backe. Omöjligt att gå uppför utan att svettas. Dock vägs det upp av trevlig personal, bra läge mellan Kata och Karon, fräscha och väldigt moderna rum, två trevliga pooler + barnpool, gym med bra air-con, goda drinkar i baren och trevlig havsutsikt från de flesta rum. Frukosten bra och relativt varierande - glöm inte att beställa espresso eller capuccino vid frukosten - så slipper ni det mindre smakliga bryggkaffet. Hotellets restaurang annars inget speciellt, deras rätter kan verka lite fancy men smakar inget speciellt. Godare och framför allt billigare i stan. Hotellet generellt mycket bra, men kanske något för dyrt. Vi betalade ex.vis 500 spänn per natt för en extrasäng.
Recenserad 16 mars 2012

Kjell från Sverige
Bodde i 5 nätter i februari 2012
Mycket trivsamt hotell och trevlig personal
Rent och fräscht
Hotellet ligger bra mellan Karon och Kata beach. Nära till stränder och bad samt shopping. Mycket trevligt och vänlig personal som håller rent och snyggt på hotellet. Frukostbuffén är både stor och välsmakande. Dock ligger hotellet på en höjd vilket innebär brant backa att gång uppför när man varit på standen eller shoppingen. Tuk-tuk rkomenderas!
Recenserad 12 mars 2012

Stig från Sverige
Bodde i 2 nätter i februari 2012
Lyxiigt hotell med härlig stora rum och balkong
Fri utsikt ingen insyn härliga balkoner.
Vänligt och proffsigt mottagande när man checkar in, med drink, juice, och fukkig sval handduk. Fin och fri utsikt från rummet, härlig balkong mot solnedgången. Bra restaurang med buffe och stor frukost. Nära till stranden och centrum bara nedför backen. Personalen mycket vänlig och gjorde det lilla extra. Kort sagt ett riktigt lyxhotell
Recenserad 27 februari 2012

Kaveh från Sverige
Bodde i 3 nätter i februari 2012
Fantastiskt hotell med alla bekvämligheter
Poolen är underbar
ett riktigt fem stjärningt hotell med alla tänkbara bekvämligheter. servicen var kanon. hotellet som sådant i toppskick och en underbar poolområde. klart bästa upplevelsen i kata beach.
Recenserad 17 februari 2012

Vincent från Sverige
Bodde i 5 nätter i februari 2012
Bra hotell.....vänlig personal....
Vänlige personal, kanske lite dyr,
Det mesta var postitiv med denna hotell förutom deras duschblandare. Vattnet blev kall och varm hela tiden och det gjordet duschandet mycket jobbigt. Högtid att satsa på termosttatblandare....
Recenserad 16 februari 2012

Välj lojalitetsprogram

PointsMAX
Språk
Lojalitetsprogram A Lojalitetsprogram A
Lojalitetsprogram B

I menyn, klicka på PointsMAX och välj det lojalitetsprogram du helst använder.

Välj poängerbjudande

Hotellrum A
Rumsinformation
Tjäna
5 000 poäng

Välj rum och poängalternativ för ditt valda boende.

Ange medlems-ID

Nationalitet (angivet i pass)
Medlemsprogram ID

Ange ditt medlemsnummer för ditt valda program när du slutför din bokning. Poängen kommer att läggas till på ditt konto efter att du checkat ut från hotellet.

Börja här och välj det program som du helst föredrar: