Mycket bra 7,7

Superior-rum - Inklusive frukost
Bodde i 5 nätter i maj 2012
Fint och nybyggt hotell
Trevlig personal
Hotellet ligger en bit ifrån Kuta "centrum" det tar ca 10-15 min att gå med barnvagn. Rummen är ganska små, dåligt med garderob plats. Bra städat på rummen och en väldigt bra frukost buffe med allt vad man kan önska sig. Trevlig och hjälpsam personal. Om vi åker tillbaka till Kuta så är detta hotell ett alternativ.
Recenserad 02 augusti 2012

Camilla från Sverige
Bodde i 4 nätter i juni 2012
Ett toppenhotell med centralt läge
Hotellets placering, frukosten och den trevliga personalen
vi blev jätte nöjda med vår vistelse på detta hotell att vi valde att bo där igen när vi återvände till kuta efter två veckor på gili trawangan. rummen är små men väldigt fräscha! kuta beach ligger endast 50-100 meter från hotellet och det finns även en supermarket 30 meter från hotellet. det är gångavstånd till shopping och stort utbud av barer och restauranger. vi kan varmt rekommendera detta hotell och har redan gjort det till våra närstående som planerat in en resa senare i år!
Recenserad 26 juni 2012

Amanda från Sverige
Grupp
Bodde i 2 nätter i maj 2012
rent och fint hotell
poolen pa taket, trevlig personal, harlig frukostbuffe
vi har rest runt som backpackers och blev valdigt glada av att motas av detta fina hotell, rummet som vi fick var dock ratt litet, men det funkar om man trivs med sitt sallskap. Frukostbuffen var jattegod, och personalen var valdigt trevlig och det var bra stadning. Hotellet lag nara till stranden och nara in till "stan"
Recenserad 14 maj 2012

Emelie från Sverige
Bodde en natt i april 2012
Trevligt hotell vid stranden
Poolen, personalen och frukosten
härligt hotell med trevlig personal. jättefin pool på taket och alldelens vid stranden. frukosten var bra, fanns mycket att välja på. lite små rum kanske, men rent och fräscht.
Recenserad 28 april 2012

Christian från Sverige
Bodde i 4 nätter i mars 2012
Fin utsikt
Poolen på taket
Vi bodde här i 4 dagar. Fick bra frukost och lite lugn uppe på taket till hotellet där poolen finns. Det ligger lite utanför Kuta om man nu gillar det röriga livet mitt inne i. Därför får man rekommendera en mopped om man vill ta sig runt. Men havet ligger ju nära.
Recenserad 31 mars 2012

Dana från Sverige
Bodde i 7 nätter i februari 2012
Bra läge till bad och nöje
Bra läge, fina och rena rum, nära till det mesta.
Hotellet ligger bara några meter till Kuta beach och bara kort gångavstånd till shopping och nattliv. Varmt rekommenderat är hotellets takterass med pool och bar! Man kan se hela Kuta beach därifrån. Det finns många bra restauranger i närheten med varierande maträtter, så det passar alla magar. Enkelt att hyra moppe och surfbräda i närheten av hotellet. Det finns också många reseagenter i närheten som har oerhört många aktiviteter att erbjuda. Vi köpte en dykningsutflykt och det är verkligen att rekommendera!
Recenserad 12 mars 2012

David från Sverige
Superior-rum - Inklusive frukost
Bodde i 4 nätter i januari 2012
Rent och bra läge.
Bra läge. Rent och nytt. Takpoolen.
Kändes nytt och fräscht och allt fungerar som förväntat av prisklassen. Rummet kanske i minsta laget för två personer med packning + surfbräda. Frukostmatsalen under förväntan, trångt och stökigt. Bufféutbudet ok. Att toaletten har glasvägg mot sängen kanske kan upplevas lite oprivat.
Recenserad 19 februari 2012

YING från Singapore
Bodde en natt i maj 2016
cheap but old smelly dirty room
great location , but old room...
Recenserad 19 september 2016

Tjing från Singapore
Bodde i 2 nätter i september 2016
My Stay Review
Near Kuta Beach. Near Beachwalk Mall for shopping and food. No complaint on Hotel cleanliness, staff, facilities compared on money you paid.
Recenserad 13 september 2016

Priska från Indonesien
Bodde en natt i januari 2016
HEAVY JAM AREA - Basic
We booked this hotel and stay for few hours before our evening flight departure. We could not have late check-out, due to full occupancy at the other hotel we stayed. Chose this hotel due to close distance to airport - at the end we regretted it. Always heavy traffic in Kuta area - Blue bird (the only reliable taxi) kept on cancelling our bookings. Other taxis (mafia) would like to charge USD 30 for such a short trip. Hotel could not arrange airport transfer. We almost missed our flight due to unavailability of transportation - at the end we took motor taxi....... Other than that - everything was small and too basic. You could only expect to sleep here, no other leisure activities.
Recenserad 06 september 2016

Välj lojalitetsprogram

PointsMAX
Språk
Lojalitetsprogram A Lojalitetsprogram A
Lojalitetsprogram B

I menyn, klicka på PointsMAX och välj det lojalitetsprogram du helst använder.

Välj poängerbjudande

Hotellrum A
Rumsinformation
Tjäna
5000 poäng

Välj rum och poängalternativ för ditt valda boende.

Ange medlems-ID

Nationalitet (angivet i pass)
Medlemsprogram ID

Ange ditt medlemsnummer för ditt valda program när du slutför din bokning. Poängen kommer att läggas till på ditt konto efter att du checkat ut från hotellet.

Börja här och välj det program som du helst föredrar: