Mycket bra 7,7

Familj med små barn
Bodde en natt i april 2015
Över förväntan
Poolerna , Rummen och Frukosten
Fräscha rum med härligt badrum. Nära till shopping, mat och strand. Frukosten går ej att klaga på, fanns det mesta. Skall lätt hit igen.
Recenserad 07 april 2015

Ulla från Sverige
Bodde i 6 nätter i mars 2015
Bra hotell
Läget, Poolområdet, Bra frukostbuffé
Det var vårt femte året som vi bodde på detta hotell och detta år blev vi uppgraderade till ett Deluxe-rum som gjorde vistelsen ännu trevligare
Recenserad 02 april 2015

Martin från Sverige
Familj med äldre barn
Bodde i 7 nätter i februari 2015
Perfekt
Läget personalen rummen
Ett kanon Hotell med pool för dom minsta till dom största, stora rum rent och snyggt, 5 min avstånd till stranden.stor frukostbuffé men ingen ost som vanligt i Thailand. Gratis Wi-FI segt men ok. Mycket prisvärd resort bokade 7 nätter och utökade med 7 till. Kommer absolut att återkomma hit. Såg i andras recensioner att dom tyckte att det var en trafikerad väg utanför och det var det,men det här är Phuket,, allt är trafikerat. Och ost kan man köpa för några baht i affären utanför hotellet. Har bott på många hotell på Phuket detta är helt ok om du inte vill lägga en hel förmögenhet på hotellrum.
Recenserad 16 mars 2015

Else från Norge
Bodde i 14 nätter i februari 2015
Bedre i engelsk
Airkondisjen, middagen, rommet
Vi hadde 14 dagar og likte oss godt. Kunna hatt litt finare utsikt. Rommet var fint, men litt rart med glas dør for do og dusj. Den dobble døra mellom vårt og naborommet var for dårleg isolert. Mykje bråk til tider frå naborommet. Måtte betale for ein defekt flaskeopnar som låg der. Den var ikkje i orden då vi kom, men vi måtte likevel betale 150 bat, då vi reiste. Dette pga. at eg la delene kvar for seg, så dei skulle sjå det, og ordne det til der kom nye folk. Dei forstod fordårleg engelsk. Vi tinga frokost pakke ein dag vi skulle reise på tur før frukost, den var nesten lik 0. Så snakka eg med dei at den dagen vi skulle reise heim måtte få frokost pakke, men med betre innhald en den vi fekk den andre dagen. Det sa dei var greit, men når vi opna pakken var det akkurat like dårleg som dagen før. Eg sa og i frå at eg hadde intoleranse for egg og melkeprodukt. Dette ville dei ta hensyn til sa dei, men innhaldet var melk og egg. Dett var ein STOR SKUFFELSE! Dei må ikkje seie at dei forstår kva vi seier til dei, når dei ikkje forstår.
Recenserad 06 mars 2015

Emma från Sverige
Bodde i 6 nätter i februari 2015
Bra hotell med bra läge och även prisvärt!
Läget, poolen, personalen
Recenserad 01 mars 2015

Emma från Sverige
Bodde i 4 nätter i februari 2015
Bra resort
Frukosten, läget, rummen.
Jätte bra. Trivdes hur bra som hellst. Gillar intw Phuket men trivdes på hotellet. Allt fanns där.
Recenserad 24 februari 2015

Mycket trevligt
Recenserad 13 januari 2015

Linda från Sverige
Bodde i 7 nätter i december 2014
Bra läge, stora fina rum med sköna sängar.
Läget, poolen,sängen
Bra hotell med bra läge, frukosten var däremot katastrof om du inte är asiat. Levde på Cornflakes och frukt en vecka.
Recenserad 22 december 2014

Den var absolut bra
Recenserad 06 maj 2014

Mikael från Sverige
Bodde i 19 nätter i april 2014
Bra: personal, pris, bad, frukost,
Pool, trädgård, pris
Avloppslukt restaurang. Dåligt internet. Bra i övrigt.
Recenserad 04 maj 2014

Välj lojalitetsprogram

PointsMAX
Språk
Lojalitetsprogram A Lojalitetsprogram A
Lojalitetsprogram B

I menyn, klicka på PointsMAX och välj det lojalitetsprogram du helst använder.

Välj poängerbjudande

Hotellrum A
Rumsinformation
Tjäna
5 000 poäng

Välj rum och poängalternativ för ditt valda boende.

Ange medlems-ID

Nationalitet (angivet i pass)
Medlemsprogram ID

Ange ditt medlemsnummer för ditt valda program när du slutför din bokning. Poängen kommer att läggas till på ditt konto efter att du checkat ut från hotellet.

Börja här och välj det program som du helst föredrar: