Duangtawan Hotel: Boka nu

Baserat på 10988 omdömenSe vad andra gäster sa
86 % skulle rekommendera boendet till en vän

Reviews of Omdömen för Duangtawan Hotel from real guests

Från verifierade gäster hos Agoda
Omdömen från Agoda (10988)Omdömen från Booking.com (1820)
Renlighet7,4
Faciliteter7,5
Läge8,9
Komfort och kvalitet7,5
Service7,5
Valuta för pengarna7,8
Alla språk
Alla typer av resenärer (10988)
Alla rumstyper

Visa omdömen som nämner

Visar 8550 verifierade gästkommentarer
MIKAEL från Sverige
Bodde i 3 nätter i januari 2019

Alla kan bo på detta hotell (svart att ange enskild kategori då man inte kan klicka i fler alternati”

Bra i det stora hela, vi provade Hotellets restauranger då dom hade Japansk Buf´fe i restaurangen på 4:e våningen och den var bra 480 thb per/pers, Grill buffén på 1:a våningen var inge bra då vi fick kall mat och dom var absolut för lite personal, sedan en annan kväll där då dom inte hade buffé i den övre restaurangen då var det helt klart mycket bättre.Nära till Natt Bazaren runt hörnet ca 150 m,personalen var trevlig och gjorde sitt bästa för att alla skulle trivas, städning helt okay rent fräscht. Men denna tid av året var det för kallt att bada i poolen då kvälls temperaturen är ca 15-19 c och även fast det var ca 27-30c på dagarna så var det is kallt i poolen var ytters ett fåtal som vågade sig ned att bada, mycket stor pool annars bra.

Recenserad 20 januari 2019
Lena från Sverige
Dubbel eller enkel superior
Bodde i 4 nätter i november 2018

4 nätter i Chiang Mai”

Det är ett stort hotell som ligger mycket nära kvällsmarknaden, det ligger bara några meter in på en tvärgata till marknaden. En skaplig frukostbuff´e´ ingick i priset, jag betalade 2000 Baht/natt. Jag var på hotellets gym en gång och det var välutrustat för att vara ett hotellgym. Jag hade en trevlig vistelse där.

Recenserad 25 november 2018
Per från Sverige
Bodde en natt i januari 2013

Klassiker med bra lage”

Hotellet ligger perfekt vid natmmarknaden

Vi bodde en natt pa hotellet for att testa, och var valdigt nojda. Rummen var stora och ljusa, gym och pool av yttersta kvalitet. Frukostbuffen var maktig, och servicen perfekt. Vi skulle garna bo har igen. Det enda negativa vi kan tanka oss att hissarna tog lang tid.

Recenserad 04 februari 2013
Tommy från Sverige
Bodde i 3 nätter i maj 2011

Prisvärt hotell med utmärkt läge”

Läget, pool & gym, frukosten

Hotellet ligger utmärkt till, nära nattmarknaden och flera andra intressanta ställen. Rummen var rena och rymliga, sängarna utmärkta och badrummen fräscha. Goda P-möjligheter med access till hotellets reception. Pool, Spa och gym var mycket bra liksom frukosten. En källa till irritation var dock avgiften för wifi som var på tok för hög, och som rimligen borde kunna inkluderas i rumspriset, liksom priset (340 bth!) för en extra frukost.

Recenserad 23 maj 2011
Tommy från Sverige
Bodde en natt i maj 2011

Prisvärt hotell med utmärkt läge”

Läget, pool & gym, frukosten

fantastiskt bra läge med närhet till nattmarknaden och flera andra sevärdheter. utmärkta och rymliga rum med bra sängar, rent och snyggt, fräscha badrum. bra pool, spa och gym. goda p-möjligheter med direkt access till reception.

Recenserad 23 maj 2011
Peter från Sverige
Bodde i 6 nätter i november 2009

Bra hotel nära nighhmarket”

Bra rum, speciellt servicen på dynasti club.
Baconen lite hårdstekt.

Beträffande ytflykter kan jag rekommendera en liten travel agency som ligger ca: 50 meter från hotellet. Det finns 2 byråer intill varandra på höger sida. Jag menar den längst bort. Han har 2 hundar, en pekinesr och i början av november 2009 en liten 4 månaders valp. Han kör er själv i sin Volvo 740 och tar betalt för hela utflykten och inte per person som andra tar, speciellt byrån på hotellet. Vi frågade på hotelelet vad det skulle kosta och i princip skulle vi få betala 800 thb per attraktion och person. vår man tog 1200 THB för följande: Templet på berget, drottning Sirikits garden, Elephant park, Tiger Kingdom, Lackarbeten, juvelverkstad och en textilhandel. Han fick i och för sig 500 THB i dricks erteråt, men det är ju frivilligt. Bra pool som går 3/4 vasrv runt byggnaden. Trevlig betjäning. Bästa hälsningar Peter K-F

Recenserad 16 november 2009
Phayong från Sverige
Bodde i 2 nätter i december 2016

Läget! ligger mitt på Night Bazaar”

Bokade sista minuten för 1800 bath/natt för dom pengarna är det prisvärt! Hade man betalat ordinarie 13000bath/natt så hade man varit grymt besviken. faciliteterna är dock bra och läget är super. så bokar man till rätt kurs så är detta ett kanon boende.

Recenserad 05 januari 2017
Eva-Lisa från Sverige
Bodde i 4 nätter i juni 2012

Fint hotel med centralt läge”

Hotellet ligger centralt vid nattmarknaden, bra frukostbuffe, fina rymliga rum, stor och fin pool

Hotellet ligger centralt och presic vid nattmarknaden. Rummen stora och fina. Nackdelen med rummet var att det är heltäckningsmatta vilket gjorde helhetsintrycket ofräscht. Frukostbuffen var mycket bra. Personalen var trevlig men hotellet är stort så det blir opersonligt. Det tar endast 10 minuter med taxi till flygplatsen det kostar ca: 200 bath.

Recenserad 24 juni 2012
Mikael från Sverige
Bodde i 3 nätter i maj 2012

Bra hotell men rummen var lite nedgångna..”

Trevlig personal och trevlig pool...

Hotellet ligger bra till för shopping och utflykter. Mindre bra är väl priserna på hotellet, 142 bath för en liten Singha är väl lite väl dyrt. Mindre bra är väl också att rummen är lyhörda som kan upplevas störande.

Recenserad 04 juni 2012
Bodde i 7 nätter i februari 2012

Centralt beläget hotell”

Centralt beläget nära nattmarknaden, utmärkt gym.

Hotellet är beläget nära nattmarknaden , längre upp på samma gata finns det en hel massa barer för den som är intresserad, dock störs man inte av nattlivet alls, fullt utrustat gym , bra pool , lättare underhållning på kvällarna i foajen/lobbyn, nattklubb i källaren vissa dagar..vi trivdes alldeles ypperligt.

Recenserad 03 april 2012
9,0
Peter från Sverige
Bodde i 6 nätter i oktober 2010

Vi återkommer - år efter år....”

Perfekt läge, stora rum med stort och bra badrum. Fantastisk personal.
Lyhört bl a på grund av dörr till angränsande rum. Vi uppskattar hotellets miljötänkande, men tyvärr fungerade det inte fullt ut. Våra handdukar byttes varje dag trots att vi hängt dem på handdukshängaren.

Vid vårt första besök förra året överträffade hotellet våra förväntningar - i är var det precis lika bra och vi kommer förhoppningsvis tillbaka nästa år. I år bokade vi inte rum med frukost, den är mycket bra men mer än vi klarar av att äta. Det finns många små frukostrestauranger i närheten, så det var inget problem.

Recenserad 12 november 2010
Bodde en natt i maj 2010

Faded decor Lack of pool seating Slow elevators

The hotel itself is in an excellent location right next to the night market and entertainment facilities. Although the rooms are clean and fairly spacious the hotel has an overall faded appearance and is in need of some major renovation. The staff were very friendly and helpful and there were no issues with checking in or the provision of basic directions and helpful suggestions.

Recenserad 16 maj 2010

Usanee från Sverige
Bodde i 3 nätter i november 2009

Mitt i hjärtat av Chiangmai”

nära allt, rum, frukost, gym, shuttle buss till och från Central Airport plaza
inget

Vi bodde på den här hotellet 2007. Amanda (14 år ) tycker mycket om hotellet därför att det är nära nightbazar, warorot marknad, Mc DONALD, BURGER KING.Det är bekvämt för släktingar och vänner på besök under vistelse på hotellet. Hotels gäster är också trevliga. Vi behövde inte åka taxi eller tuk tuk så mycket eftersom det ligger nära allt med gång avstånd.

Recenserad 26 november 2009
Charlie från Sverige
Bodde i 6 nätter i november 2018

Avslappnande hotell med bra rum och underbar pool, mindre bra läge och alltför mycket turister”

Fördelar: - Stort och rymligt rum - Jättesköna sängar - Stor och fin pool - Jättefin utsikt Nackdelar: - Sängar på hjul, så vi kunde inte skjuta ihop dem till en dubbelsäng - Dålig service sett till trasiga lampor - Dåligt läge (bara jättedyra och västerländska restauranger i närområdet)

Recenserad 19 november 2018
Sabina från Sverige
Bodde en natt i oktober 2018

Äldre hotell, ”

Äldre hotell med slitna möbler i rummet. Sängen va väldigt hård och duschen fungerade knappt. Plus var stor pool, bra gym och stort utbud på frukosten.

Recenserad 24 oktober 2018
Jan-Peder från Sverige
Bodde en natt i maj 2018

Stor yta och prisvärt med lyxpool”

Börjar vara lite äldre hotell men inget som stör. Lyxklass definitivt. Rent och välstädat. Härlig fitness m pool.

Recenserad 16 maj 2018
Nopavin från Sverige
Bodde i 2 nätter i juli 2017

Väldigt bra hotel”

Trevliga personal

Recenserad 25 juli 2017

dålig personal”

dålig personal som försöker blåsa en .. med skumma tricks.. även med namn på bokning försökte kränga på oss ett billigare rum som bokats av en kines !? Eh helt fel namn ju.. men de låtsas inte fatta. Händer varje gång även fast har medresande thai väninna som bodde I samma hotell

6,8
Helge från Sverige
Bodde i 8 nätter i oktober 2016

okej hotell för pengarna”

Lite slow personal. Alltid lika spännande att se vad som missats efter varje städning. Ibland inga handukar. Ibland inget vatten. Ibland har man missat att ersätta badrockarna med nya. Kan dock bli problem då man checkar ut och dessa saknas. Detta hände mig förra året då man påstod att badtofflorna var borta. Efter en diskussion tror jag att de förstod att vi inte snott badtofflorna som de ville ha en massa bath för. Då det gäller receptionen så är det ris och ros. Några i personalen är jättebra men några är "sådär". Frukosten är okey om man inte tycker om bacon för den är alltid slut."No have"Undrar dock när "have" är (c:

Recenserad 29 oktober 2016
Anders från Sverige
Bodde i 2 nätter i december 2015

Hotellet har ett bra läge”

Bra frukost .läget.läget

Mycket lyhört du hör vad alla runt om säger och detta utan att dom pratar högt. Förvirande med reception på andra våning. Polen får inte sol förän vi ca 2 PM. Men läget vid nattmarknaden är bra och nära till gamla stan. Frukosten har alt man behöver

Recenserad 29 december 2015
3,7
Edison från Sverige
Bodde i 5 nätter i januari 2014

Mer som en bordell än ett hotell.”

Inget

Personalen var mycket otrevliga och inte det minsta serviceminded. Många av hotellgästerna hade med sig köpta damer, oerhört motbjudande samt att man kunde beställa sällskapsdamer från rummet via servicetelefonen. Smaklöst. Hotellet är slitet och behöver renoveras annars var läget bra. Vårt hotellrum hade dörringång från andra rum vilket kändes läskigt med tanke på den klientel som övernattade där.

Recenserad 15 januari 2014
Bodde i 4 nätter i juli 2012

Bra beläget hotell med bra rum, men dåliga badrum”

Läget och sovrum

Hotellet ligger bra till nära natt-bazaren och nöjeslivet. Det har bra med parkeringsmöjligheter i garaget, men det är trångt därinne. Frukosten är ganska gra, men varierar inte särskilt från dag till dag. Härliga omeletter från "egg-corner" och mycket trevlig personal vid frukosten. Välkomstdrinken var otroligt dålig, någon cranberry juice som bara smakade socker, serverad i fula dricksglas utan vare sig is eller dekoration - rena skämtet!

Recenserad 10 augusti 2012
Bodde i 3 nätter i juni 2011

hallå! detta är c/m bästa hotel!”

läget poolen och gymet

otroligt att man som svensk kan resa till thailand och besöka underbara chiang mai och bo så centralt och ändå få kanon rum med en underbar pool och chiang mai´s bästa gym - och frukost för ca sek per natt! det är sant, centara duangtawan, tveka inte.

Recenserad 11 december 2011
Rickard från Sverige
Bodde i 3 nätter i februari 2011

Prisvärt”

Nära nattmarknad

Fint hotell precis intill nattmarknaden. Stor och härlig pool som dock ligger på fel sida av hotellbyggnaden vilket medför att de antal solstolar som får sol är högst begränsade.Dessutom är vattnet i poolen därför riktigt kallt. Frukostbuffe'n är riktigt bra.Rymliga rum.

Recenserad 18 februari 2011
4,7
David från Sverige
Bodde i 2 nätter i april 2010

Gammalt, lyhört och dyrt internet”

Bra läge, mycket bra gym och pool.
Väldigt lyhört, rummen var gammalmodiga och lite ofräscha, internet var skandalöst dyrt.

Extremt höga oljud från vattenrören på hotellet, då någon satte igång en kran i närliggande rum blev det otroligt mycket oljud, inte så trevligt att lyssna på mitt i natten. Det kom också otroligt mycket oljud från korridoren, hörde precis allt som gjordes där ute (fotsteg, prat, prasslande nycklar). Rummen kändes gamla och i behov av en renovering, även lite ofräscha, en av oss fick allergiska reaktioner efter en natt här (kan vara pga. dammet ifrån gardinerna). För 12 timmars wifi fick man betala 750 baht, ganska extremt med tanke på att hotellet kostade runt 1200 baht dygnet. Inte var det mycket billigare om man använde hotellets datorer, då tog de 180 baht timmen, jämfört med 15 baht timmen som de tog nedanför på gatan. Läget var dock bra, låg nära nattmarknad osv. Gymmet på hotellet var också mycket bra och hade mer än vad man kan kräva av ett hotellgym. Poolen var också ganska fin och väldigt stor, den sträckte sig runt halva hotellbyggnaden vilket gjorde att man kunde få sol dygnet runt.

Recenserad 13 april 2010
Keiko från Sverige
Bodde i 6 nätter i januari 2018

Valuta för pengarna, mycket bra läge”

Bra gym med swimmingpool

Recenserad 13 januari 2018
Lauri från Sverige
Bodde i 3 nätter i mars 2017

Lyx till budgetpris”

Gym, pool, bastu, airporttaxi, 7-eleven, nightbazaar.

Recenserad 02 april 2017
Helge från Sverige
Bodde i 7 nätter i oktober 2016

Bra hotell med perfekt läge”

Bra centralt boende nära nattmarknaden. Gym och spa avdelningen är riktigt bra.

Recenserad 20 november 2016
Sanny från Sverige
Bodde i 16 nätter i oktober 2016

Felaktig rubrik”

Ni kanske skulle notera att Duangtawan inte är ett Centara hotell. Hotellet har sålts till en affärsman från Singapore

Recenserad 31 oktober 2016
Bodde i 7 nätter i februari 2016

Suverän frukost, bra läge”

Jättebra frukost , rena rum men ett attans smällande i dörrarna på mornarna, en gummilist på dörrkarmen hade gjort susen för sömnen , lyhört...överlag en bra upplevelse

Recenserad 12 mars 2016
Herman från Sverige
Bodde i 5 nätter i april 2015

Toppen ”

prisvärt och trevlig personal. Gigantisk frukost nära nattmarknaden

bra vistelse bra service prisvärt

Recenserad 15 april 2015
Kenny från Sverige
Bodde i 2 nätter i juni 2013

Bra boende i Chiang. Mai”

Hotell nära nattbazaren med flera restauranger och barer med bra priser.
Recenserad 30 juni 2013
Kwanjit från Sverige
Bodde i 2 nätter i maj 2013

Två trevliga dar med roliga utflykter.”

Prisvärt, god frukost och sköna sängar.
Recenserad 01 juni 2013
jan från Sverige
Bodde i 3 nätter i juni 2012

Perfekt läge”

Läget. Personal. Bekväma rum

Läget mkt bra för en kortare vistelse i CM. Vid Night Bazaar nära till Gamla Stan och Wororot Market. En svag men ofräsch lukt från mattorna i korridorena och även lite på rummen det enda negativa.

Recenserad 19 juni 2012
Bodde en natt i februari 2012

Fint hotell i centrum”

Centralt, bra gym, fin pool

Bra hotell mitt i smeten, dock inget nattliv som stör, gymmet är bra

Recenserad 03 april 2012
Bodde en natt i april 2011

basta laget i chiang mai”

laget , loungen, gymet

forsta ggn jag bodde har. vart alla pengar att boka deras club floor service fantastisk och valdigt bra frukost. deras gym - 5 stjarnigt

Recenserad 04 maj 2011

located centrally”

perfect location

6,0

bra läge”

bra lägen endast. billigt hotel.

Frans från Sverige
Bodde en natt i januari 2017

Bra läge. Bra säng.”

Slitna och billiga môbler. Ok frukost. Väldigt bra säng. Mycket väntetid vid hissen. Ok plats att bo om man vill hålla priset nere. Man får vad man betalar fôr.

Recenserad 25 januari 2017
6,0
Mikael från Sverige
Bodde en natt i januari 2017

Bra hotell”

Perfekt läge vid nattmarknaden.

Recenserad 09 januari 2017
Jonny från Sverige
Bodde i 7 nätter i september 2014

Kanon frukost”

Frokost,läget,service
Recenserad 14 september 2014
Bodde i 3 nätter i juni 2011

bästa läget och så prisvärt”

läget poolen gymmet

välkommna till chiang mai och centara duangtawan för inga pengar får ni ett hotell som har det absolut bästa läget och en pool med ett 5 stjärnigt gym och en frukostbuffe ,,, välj centara!

Recenserad 23 juli 2011
Sor
Bodde i 2 nätter i maj 2019

Excellent hotel for the price and location”

Aside from the taxi dropping us off from the back end, don’t get disheartened. The hotel is well worth the price and location. It’s not high end but great for its price. AC isn’t the best so don’t expect 5 star ac but otherwise doable. Staffs were super friendly and easy to work with. Great English speaking. Location is prefect for the night market. Less than a block away but enough to get away from the crowd and noise. Overall a valued hotel.

Recenserad 19 maj 2019
Aileen från Australien
Bodde i 3 nätter i maj 2019

Great city hotel”

Good value, large hotel , clean spacious room with large comfortable bed and views over the city. Great location right beside the night markets. Breakfast had good range of food. Pool not crowded only con was the lack of shade on one side ( no umbrellas).

Recenserad 21 maj 2019
Thomas från USA
Bodde i 8 nätter i maj 2019

A fine value”

This is a good hotel at a great price. It's located within walking distance of several markets, night life and some fine agencies that can offer interesting and fun activities. I've stayed at this hotel twice and I plan on staying there again on my next visit.

Recenserad 14 maj 2019
Geza från Australien
Business Plus

Ypperlig”

Location perfect, nice pool nice restaurant. Older building and room furnishing

Recenserad 22 maj 2019
4,4
Giulio
Affärsresenär
Bodde i 2 nätter i maj 2019

This is not a 4 Star hotel not even with the longest stretch of imagination ”

How can you classify a hotel 4 stars that it doesn't even have showers or highenic water spray in the toilet. The rooms are dilapidated and run down. This hotel is not worthy of 3 stars. I was extremely disappointed , You Agoda did not tell me the truth about this hotel.

Recenserad 18 maj 2019
Neville från Australien
Bodde i 8 nätter i april 2019

Fantastic location”

Hotel is good but getting a bit tired. Really good location . Close to Night Bazzar. Size of rooms are good. The pool looked amazing in pictures but were deceiving lot smaller than pics.it was a selling point for us but a bit dissapointed. Allways get prices for tuk tuk b4 you go any where

Recenserad 06 maj 2019
Assaf från Israel
Bodde en natt i april 2019

Absolutely bargain”

This hotel is amazing, the location is by the night bazzar, the room was very clean, the breakfast was rich buffet, there's an amazing pool and gym. I really liked my stay here and I'll be back there very soon

Recenserad 02 maj 2019
Chris från USA
Bodde i 6 nätter i april 2019

good location, very nice place”

This hotel was the nicest one I've stayed at in Thailand. It was right on the night market street so you don't have to walk far. Around the corner is the bar street. There is laundry across the street and a 7-11. There is a large pool (but it's not deep) and 2 massage spas in the hotel. The Chinese dim sum buffet was different because you don't order off a menu, they just bring everything out to you, even if it was something you don't eat (like chicken feet). But it was all good. The staff is friendly. The room was big. But the beds were very hard. I would stay again.

Recenserad 02 maj 2019
Robert från Storbritannien
Affärsresenär
Bodde i 4 nätter i april 2019

Good Hotel, but needs some updating”

Overall, it's a good hotel. Staff and service are good. Food is good (breakfast and banquet). I was a bit disappointed there was no (pork) bacon on display at breakfast - but the kitchen cooked some specially for me when I asked for it. However, this is not a muslim country, so it should be available to all at breakfast. The room was fine, though the aircon struggled to cope with the heat. The bathroom could do with modernising - it was too hot inside to close the door, but with it open there was a clash with the door into the shower (and the cubicle is far too small). They need to get rid of the bath which takes too much space, then build a better bathroom! My main issue was the lack of plug sockets in the bedroom. The TV and accessories took up one, the only other was by one side of the bed, only. Far too few in this day and age with cameras, laptops and phones to charge!

Recenserad 30 april 2019
chandra från Indien

good location”

i stayed second time this hotel.around many restaurants .easy access transports.

Recenserad 20 maj 2019
donald från USA

Great hotel”

Probably my favorite hotel in Chiang Mai. Rooms are spacious, location in center of town is unbeatable and the breakfast buffet is fantastic. Best of all are the prices, especially in low season.

Recenserad 20 maj 2019
soufian
Bodde i 7 nätter i maj 2019

Duangtawan hotel is beautifull”

Duangtawan hotel is one of the biggest hotels in Chiang Mai. and provides a great view of the city. It's close to the night markets and bars. The staff is helpfull and the buffet, bars and lobbies are true gems. Chiang Mai is it's own piece of Heaven and Duangtawan Hotel is a part of that.

Recenserad 16 maj 2019
Karl från Australien
Bodde i 3 nätter i maj 2019

Enastående”

Was lucky enough to get an upgrade on arrival without even asking. Thank you to the staff. Room was very large and comfortable for our stay. Even though the room is a bit outdated and in need of some renovation, I was glad enough to stay in this hotel. The hotel itself is very large with all amenities. Location is in a great spot with all needs met within walking distance to shops, money changers and massage .

Recenserad 10 maj 2019
Artem från Ryssland
Bodde i 2 nätter i maj 2019

Hate hotels with huge deposits for no reason”

Good: Good location, nice but not deep swimming pool. Bad: Seems like hotel works mostly for chinese tourists. Old building and everything inside of the room, there's no electrical plugs near the bed =( And they asked for the huge deposit (2000 baht) which of course i forgot while early morning check out (i've tried to message them, but no one responds).

Recenserad 09 maj 2019
Scott från USA
Bodde en natt i april 2019

Great place to stay”

The Duangtawan is a nice hotel. The rooms are spacious and clean and the staff is very friendly and helpful. It's location between the night bazaar (2 minute walk) and the old town (10 minute walk) makes it an ideal launch pad for anyone who wants to be able to get around on foot. I was here for Songkran and it was right in the middle of the action. There are several restaurants within the hotel as well, although I prefer to eat at local restaurants and street vendors, which are fantastic. If you don't expect perfection you will be perfectly happy at the Duangtawan Hotel. I even extended my stay by several days because it was so accommodating and centrally located. Great experience!

STEFFAN
Bodde i 6 nätter i april 2019

Very good location and cleanliness”

Room was cleaning daily, and the staff responds quickly to any inquiries. Gym is clean and good enough equipped, and pool is relaxing. I liked the cleanliness and location the most .. Almost forgot about their breakfast, big buffet with lots of options. Only went once, because I mostly just ate at restaurants around the city. Very affordable for the service. Would recommend!

Eunice från Singapore
Bodde i 5 nätter i april 2019

Older Property, Central Location”

We have stayed at this property on multiple occasions over the years (usually annually) - we choose it for its location and centrality. Breakfast also has lots of options. As the property is a little older, its rooms and facilities are a little dated. But it does offer value for money, spacious rooms which serves it purpose. As mentioned, we have stayed at this property before, multiple times, and it has generally be okay. However, this visit, we had multiple issues with the staff service, which made for some unpleasant experiences (yes, plural!..and from more than 1 department over the course of the week). E.g. In particular the concierge - we understand you are busy/hectic with Songkran, but as guests we have constraints and needs too! Your service breakdown / miscommunication could have made us miss our flight! Fortunately, the manager was able to adequately provide some service recovery and address the situation in time - kudos to her.

Jamie från Thailand
Bodde i 3 nätter i mars 2019

Continues to improve”

Since our first stay it continues to improve in service. We were thankful for an upgrade with an additional bed for my children, an unexpected but welcomed surprise to make our stay more comfortable. The breakfast is nice, the pool beautiful and with the terrible smog the hotel had sprinklers on the rooftop trying to make it more pleasant for the guests enjoying pool time.

Recenserad 04 april 2019
Raymond från Singapore
Bodde i 2 nätter i mars 2019

convenient location”

The hotel is conveniently located in the city. The night market and Hard Rock Café is just walking distance. The room and breakfast is accordance to the price of the stay. With the price, it is within reasonable expectations.

Recenserad 03 april 2019
Tim från Australien
Bodde i 12 nätter i mars 2019

Chiang Mai holiday”

We stayed here last year and I swore I would not return as we were given a really poor room and upon complaining we were shifted to a worse room but my wife loves the pool which is really great. We were pleasantly surprised this year with a much better room and the hotel seems to have been given an upgrade. Breakfast is clean but not much variety but the pool and gym facilities are superb. Very comfortable room and just about the best location in Chiang Mai

Recenserad 31 mars 2019
barbara
Dubbel eller enkel superior
Bodde en natt i mars 2019

Ypperlig”

Bed in deluxe was super hard they upgraded to superior city biew bed better. It is clean but older but no problem. The breakfast buffet is fantastic!! Has global cuisine very nice! Latte machines. Pool nice,facilitiies fine! Location great! For 47.00 night i feel its good!

Recenserad 23 mars 2019
Kevin från USA
Bodde i 8 nätter i februari 2019

Staff and location is great, the rooms just need to be updated”

This reminds me of a hotel built in the 60s and hasn't been updated much since this. The lack of electrical outlet was a problem. Like I said, the staff is great, the location is great if you want to be walking distance to the night bizarre . Breakfast is above average with lots of Thai and western choices. Fitness is large, but needs updating also. I would stay here again.

Recenserad 19 mars 2019
tyler från USA
Bodde i 4 nätter i februari 2019

Nice place, good value”

The hotel is not brand new, but the facilities are excellent. The gym is air conditioned and nice, pool deck is beautiful, and the breakfast was great. Rooms themselves are big and clean. Good staff and service too.

Recenserad 05 mars 2019
TING från Singapore
Bodde i 6 nätter i maj 2019

Comfortable ”

Check in/out is fast. Room is clean & hygienic. Breakfast spread is very good. Comfortable & relaxing. Near night Market. Lots of food outlets. Great stay.

Recenserad 21 maj 2019