Senaste omdömena

• Mat/Middag 7,0
Sortera efter

Goeran från Sverige
Bodde i 5 nätter i mars 2013
alltid lika trevligt att bo på Heritage
service från personalen, frukostbuffen och rent
jag har bott här 4 tillfällen och alltid lika trevligt, gångavstånd till mall of asia och Manila bay
Recenserad 15 maj 2013

Goeran från Sverige
Bodde i 4 nätter i april 2013
alltid lika trevligt att bo här, mycket god servic
frukostbuffe, maten och trevlig personal
alltid lika trevligt att bo här, mycket god service, rent och snyggt, nära till mall of asia
Recenserad 15 maj 2013

Marie från Sverige
Bodde i 2 nätter i mars 2013
Lever ej upp till 5 stjärnor
Poolen, frukosten
Jag har bott på 3 stjärniga hotell med högre standard än detta. Du får inte valuta för pengarna alls. Positivt är att det ligger nära Mall of Asia och att pool området var jättefint med bra pool man kunde simma av sig stadsdammet i. Frukostbuffen var helt ok oxå men väldigt rörig. Något jag inte tyckte var ok var att man behövde betala för att få tillgång till wifi, ALLA ställen jag bott på i landet har vart gratis och då även på små billiga bugethotell och bungalows. Man var tvungen att betala 600 pesos för 24 timmars access per enhet (!!) så man kunde alltså inte logga in flera då var man tvungen att betala dubbelt. Jag rekommenderar att välja ett annat hotell om man vill ha shög standard.
Recenserad 17 mars 2013

Mikael från Sverige
Familj med små barn
Bodde en natt i mars 2013
Stort och flådigt hotel
Bra läge och pris
Hotelet hade ej vårat rum färdigt så vi fick en mini svit istället, så det blev ett väldigt prisvärt hotel
Recenserad 10 mars 2013

Magnus från Sverige
Ensamresenär
Trevligt hotel med casino
Casinot
Hotellet, har dom flesta faseliteter rummen är lite slitna
Recenserad 27 februari 2013

Malin från Sverige
Okej hotell, inget mer!
Ganska nära flygplats och mall of asia
Vi kom vid kl 13 efter en lååååång flygresa, rummet var ej klart så det alternativen vi fick var att vänta ca en och en halv timme till eller uppgradera! Trötta som vi var uppgraderade vi för 3000 php vilket är rätt mycket, men vi fick fri dryck på kvällen i deras lounge och även lite lättare tilltugg och frukost såklart!
Recenserad 26 februari 2013

Marie från Sverige
Bodde en natt i februari 2013
Bra hotell, hjälpsam och trevlig personal
Fräscha rum
Vi bodde bara på detta hotellet en natt. När vi kom dit och fick vårt rum så tyckte vi att det luktade bensin/lim på hela vår våning och vårt rum så vi gick ner och bad om ett nytt rum. Detta fick vi utan några diskussioner och personalen var väldigt hjälpsamma. Tänk på att kolla notan för minibaren en extra gång om du tar något därifrån. Vi tog en chips men när vi skulle checka ut så hade de lagt till en påse nötter också som vi inte alls hade rört. Samma hände en amerikan som stod bredvid oss också och skulle checka ut. Men när vi sa att det var fel ändrade de notan utan några argumentationer.
Recenserad 08 februari 2013

Styrbjorn från Sverige
Familj med små barn
Bodde i 2 nätter i januari 2013
Tjusigt lyxigt hotell till bra pris
Jättefint hotell, ligger nära Mall of Asia, en trevlig marknad bredvid.
Vi bodde bara två nätter här men trivdes bra. Det är dyrt att få Internet vilket drar ner betyget.
Recenserad 21 januari 2013

Linda från Sverige
Bodde en natt i december 2012
Bra hotell nära Mall of Asia
Stort fräscht rum med trevligt badrum
vi stannade två nätter på heritage hotel, ett bra hotell som var rent och fräscht, man fick vad man betalade för ungefär. rummet vi bodde i var stort och bra med stort badrum med dusch och badkar. helt ok sängar. hotellet ligger ganska nära flygplatsen och mycket nära mall os asia, vilket vi upplevde som positivt. stor varning dock för middagsbuffén som verkligen inte rekommenderas. kostade pesos (mycket dyrt för filippinerna) och var otroligt ofräsch. då är room service ett bättre alternativ.
Recenserad 09 januari 2013

Jonas från Sverige
Familj med äldre barn
Bodde i 3 nätter i december 2012
Högklassigt hotell
Rent och snyggt och proffsig personal
Motsvarade förväntningarna, dock ganska slitet. Lagom avstånd till Mall of Asia och flygplatsen. Inga trevliga omgivningar precis utanför hotellet.
Recenserad 07 januari 2013

Välj lojalitetsprogram

PointsMAX
Språk
Lojalitetsprogram A Lojalitetsprogram A
Lojalitetsprogram B

I menyn, klicka på PointsMAX och välj det lojalitetsprogram du helst använder.

Välj poängerbjudande

Hotellrum A
Rumsinformation
Tjäna
5 000 poäng

Välj rum och poängalternativ för ditt valda boende.

Ange medlems-ID

Nationalitet (angivet i pass)
Medlemsprogram ID

Ange ditt medlemsnummer för ditt valda program när du slutför din bokning. Poängen kommer att läggas till på ditt konto efter att du checkat ut från hotellet.

Börja här och välj det program som du helst föredrar: