Senaste omdömena

Sortera efter

Martin från Sverige
Kingsvit hav
Bodde i 3 nätter i januari 2012
Förmodligen det bästa hotellet i Pattaya
Fina stora rum, bra service, kanonläge.
Det ända som var lite negativt var att poolområdet inte hade sol hela dagen, men det kan ju vara rätt skönt
Recenserad 06 februari 2012

Joakim från Sverige
Bodde i 2 nätter i december 2011
Nybyggt med bra läge.
Bästa tänkbara frukost och mycket trevlig hotellbar.
Hotellet är nybyggt och öppnades för ett år sedan. Målsättningen är som för hela Hilton-kedjan hög. Dessa strävar efter 9-10 poäng men har i mitt tycke lite att jobba på. Har bott på en del andra Hilton hotell och är lätt kluven till detta hotell. Till att börja med behöver personalen bli mer intrimmad. Roomservice fungerade faktiskt dåligt under vår vistelse. Fräscha rum men inte imponerande. Vi hade fin sjöutsikt från vårt rum men det är beroende på var i hotellet man bor. Byggnadsarbeten pågår fortfarande högst upp varför de översta planen kan vara utsatta för buller dagtid. Trevlig pool. Tyvärr med alldeles för skuggigt läge i min smak. Sol endast tidig förmiddag och sen eftermiddag. Mycket elegant hotellbar med härlig atmosfär. Ett par drinkar här i solnedgången rekommenderas. Frukosten håller världsklass med sushi, omeletter, franska ostar och allt annat som hör en riktig Hilton frukost till. Kostar 550 Bath/person men det är den absolut värd. Vi gillade läget vid beachroad och i direkt anslutning till ett fint affärscentrum.
Recenserad 26 december 2011

Bo från Sverige
Bodde i 2 nätter i augusti 2011
Lyxhotell med lyxkänsla
Inredning, frukost och pool
Hotellet ligger bra till ovanför köpcentret Central festival och med utsikt över havet. Allt är nytt och fint även om entrén från bottenplanet känns lite konstig. Lobbyn ligger på våning 16 och uppfyller alla krav avseende service och inredning. Hissar och korridorer är fina och spatiösa. Rummet vi bodde låg på 22a våningen och hade utsikt mot havet. Inredningen var mycket fin och våtrumsdelen helt lysande med avskild toalett och både dusch och badkar. Poolen på 16 våningen är av infinitytyp och är klart häftig att bada i. Frukosten innehåller allt jag vill ha med enda svagheten att det bara var en sorts sushi. Negativt är att det är tveksam ljudisoleringen mellan rummen inte är av lyxklass utan bara acceptabel. Vidare är det tveksamma rörinstallationer eftersom man hör när det spolas i toaletter i andra rum och vattenrören väsnas när andra duschar. Prisnivån är väl hög och för den andra 1000 lappen (rumspris ca 2000kr) är det tveksamt om man får valuta.
Recenserad 30 augusti 2011

Helena från Sverige
Tvåbäddsrum Hilton Deluxe
Bodde en natt i mars 2011
Lyxigt hotell med serviceinriktad personal
Läget, utseendet och servicen
Min vistelse på detta hotell var gudomligt. Detta hotell har allt man kan önska sig. Rummen är utsökta, utsikten är obeskrivlig och personalen gör allt för att tillfredsställa dina behov.
Recenserad 18 mars 2011

PO från Taiwan
Bodde en natt i september 2016
Nice service , nice food , nice facility
Very good!
Recenserad 26 september 2016

Nalinee från Thailand
Bodde en natt i november 2014
The best hotel in Pattaya.
The best hotel in Pattaya.
Recenserad 23 september 2016

Vanit från Thailand
Bodde i 2 nätter i juli 2016
Good Place to rest
Just a normal cozy stay Location is great
Recenserad 19 september 2016

Recenserad 16 september 2016

adam från Kanada
Bodde en natt i april 2016
Excellent everything
This is one of my favorite hotels in the world. The room has an amazing view; it's in the middle of a mall, so if you go during rainy season, and there's a couple hours of rain, you won't be bored. The building is very new, so the renovations, shower, bed, carpeted floor, are all very comfortable. It's not cheap, of course, but it's a Hilton, and this is the nicest and newest Hilton I've been to.
Recenserad 10 september 2016

Välj lojalitetsprogram

PointsMAX
Språk
Lojalitetsprogram A Lojalitetsprogram A
Lojalitetsprogram B

I menyn, klicka på PointsMAX och välj det lojalitetsprogram du helst använder.

Välj poängerbjudande

Hotellrum A
Rumsinformation
Tjäna
5 000 poäng

Välj rum och poängalternativ för ditt valda boende.

Ange medlems-ID

Nationalitet (angivet i pass)
Medlemsprogram ID

Ange ditt medlemsnummer för ditt valda program när du slutför din bokning. Poängen kommer att läggas till på ditt konto efter att du checkat ut från hotellet.

Börja här och välj det program som du helst föredrar: