Hilton Hua Hin Resort & Spa: Boka nu

8,5
89 % skulle rekommendera boendet till en vän

Reviews of Omdömen för Hilton Hua Hin Resort & Spa from real guests

Från verifierade gäster hos Agoda
Omdömen från Agoda (3245)Omdömen från Booking.com (2186)
8,5
Renlighet8,5
Faciliteter8,4
Läge9,2
Komfort och kvalitet8,5
Service8,5
Valuta för pengarna7,9
Alla språk
Alla typer av resenärer (3245)
Alla rumstyper

Visa omdömen som nämner

Visar 2494 verifierade gästkommentarer
Jorgen från Sverige
Rum Deluxe med 2 dubbelsängar och havsutsikt
Bodde i 4 nätter i december 2018

Perfekt läge”

Mycket bra hotell och värde för pengarna. Kommer man med egen bil så är det perfekt med garage, bevakat , under hotellet som ingår i priset. Mycket bra utsikt från övre våningarna och skybaren, nära till allt.

Recenserad 07 december 2018
Eva
King Executive Ocean Suite

Perfekt”

Allt blev precis så perfekt, som vi hade önskade oss.

Recenserad 08 april 2019
Johan från Sverige
Juniorsvit med 2 dubbelsängar och havsutsikt
Bodde i 2 nätter i februari 2013

Perfekt läge med fina rum och faciliteter”

Trevligt pool område, nära shopping och restauranger.

Väldigt trevligt hotell med fina rum, stort pool område precis vid stranden. Vi gillade också att det fanns gott om restauranger direkt utanför hotellet. Dyrare att äta och dricka på hotellet men det är standard.

Recenserad 03 mars 2013
Bodde i 4 nätter i juli 2012

Underbart, som vanligt”

Allt

Jag har bott pa detta hotellet sakert 20 ganger. Och som vanligt blir jag aldrig besviken. Varan son ar 8 ar, och han bara alskar att vara i Hiltons pool. Laget ar det basta. Man bara gar rakt ut fran hotellet, sa ar man mitt i smeten. Servicen ar utmarkt, och frukosten ar fantastisk. Hit aterkommer jag med storsta sakerhet inom en snar framtid.

Recenserad 21 juli 2012
kristian från Sverige
Bodde i 6 nätter i januari 2012

Läget”

Läget

Super bra hotell och allt som finns på området är kanon bra, personalen är grymt trevliga och hjälpsamma Bäst är nog läget mitt i stan men på stranden och om man vill har de stans bästa natt klubb Sämst är nog att rummen börjar bli slita jätte plus är alla finna golfbanor i Hua Hin

Recenserad 26 januari 2012
Bodde i 2 nätter i november 2011

Fantastiskt hotell”

Läget, poolen

jag har varit här så många gånger nu att jag tappat räkningen. det finns inget som slår detta hotellet. det är utmärkt för barnfamiljer med små barn, och även äldre. frukost buffen är överdådig. rummen är väl tilltagna, även om sängarna är lite hårda. läget är utmärkt. det är bara att gå utanför, så är man mitt i smeten. jag återkommer med all säkerhet igen.

Recenserad 07 november 2011
Bodde i 5 nätter i oktober 2011

Ett mycket bra hotel”

Allt

Jag har bott på detta hotell säkert 15 gånger. Att jag återvänder så ofta beror på att jag älskar att bo just på Hilton i Hua Hin. Hotellet har allt man förväntar sig av ett 5 stjärnigt hotel. Läget är absolut det bästa. Man bor mitt i smeten, så det är inga långa avstånd att gå när man ska ut på kvällen

Recenserad 05 november 2011
Andreas från Sverige
Bodde en natt i augusti 2011

Lyx och flärd. ”

Jättebra frukost finns allt. Stort poolområde. Nära till shopping och strand.

Hjälpsam och trevlig personal. Fick bl a hjälp med barnsäng till vår dotter. Något slitet rum med tanke på att det är ett 5-stjärnigt hotell. Kostar en hel del att äta, dricka och uppleva saker på hotellet så det är bättre att göra det på stan. Bra internetanslutning men ganska dyrt.

Recenserad 12 augusti 2011
ULF från Sverige
Bodde i 2 nätter i juni 2011

Bästa läget i Hua Hin”

Centralt, trevlig personal, mysig pool och badstrand precis nedanför.

Man förväntar sig en hög standard när man väljer Hilton och det får man. Vad som jag tycker är lite irriterande är att internet inte ingick utan det fick man köpa till för typ i timmen eller 400 per dygn. Vidare var det väldigt få gratis tv-kanaler... Gymmet var trevligt och miljön runt omkring mycket relaxande med bastu, vilorum etc. Det var mycket aktiviteter både på dagarna och kvällarna såsom gruppträning i poolen eller band som spelade.

Recenserad 20 juli 2011
Bodde i 3 nätter i oktober 2010

Kanon hotell”

trevlig personal bra läge

ett mycket barnvänligt hotell beläget vid hua hins strand. nära till shopping och bra restauranger. rummen är stora och fräscha. och har balkong antingen mot havet eller in mot pool området. hotellet har ett utmärkt gym och mycket aktiviteter för hela familjen. en hel våning med pingis, tennis, datorer, lekrum och mycket annat. frukostbuffen innehåller allt man kan tänka sig.

Recenserad 08 mars 2011
Bo från Sverige
Bodde i 6 nätter i december 2009

Bra hotell”

Bra läge Tyst och skönt men mitt i stan Fint poolområde
För få hissar

Bodde på Hilton under nyåret. Hela hotellet känns lagom lyxigt utan att vara vräkigt. Bra rum med trevlig balkong och havsutsikt. Personalen är mycket hjälpsam och trevlig vilket gör vistelsen extra minnesvärd. Frukosten är utmärkt med allt från rostat bröd till sushi. Speciellet bra är det nybakade brödet med nötter och russin. Hela poolområdet är trevligt att vistas på och man kan välja mellan sandstrandsläge, gräsmatta och rent poolläge.

Recenserad 12 januari 2010
Joakim från Sverige
Bodde i 7 nätter i december 2009

Det mesta över förväntan”

Hotellet är perfekt om man vill lägga några kronor extra för lyx och total avslappning. Hotellet ligger perfekt vid stranden och centralt. Poolen är suverän och personalen jobbar verkligen för att tillfredställa sina gäster.
Dålig kommunikation mellan olika delar på hotellet. Trots att vi sa till en vecka i förväg, hade vi ingen städning, nycklar slutade att fungera den extra dagen vi skulle stanna på hotellet.

Vi ville förlänga våran vistelse med en dag, vilket var helt otroligt svårt att få till. 6(!?) gånger var vi tvungna att säga till för att få det att fungera. Den extra dagen som vi skulle stanna var vi tvungna att prata med receptionen ca 2 timmar vid olika tillfällen för att få det att fungera. Personalen är så angelägna att inte vara otrevliga att de hindrar dem att lösa problemen. Frukosten är bra, men jag har haft bättre frukost på billigare hotell.

Recenserad 07 januari 2010
Carin från Sverige
Bodde i 2 nätter i november 2009

2 dagar i Hua Hin”

Underbart läge. Fantastiskt poolområde.Vacker design. Trevlig personal. Bra frukost. Trevligt med serveringen i lobbyn.Bra garage.
Inget att anmärka på.

Med tanke på det centrala läget hade vi 2 trevliga dagar i Hua Hin. Det var nära till shopping och fina små restauranger.Eftermiddagarna kunde vi tillbringa vid poolen och innan vi gick ut för middag träffade vi vänner i lobbyn där vi kunde utnyttja er trevliga bar. Det var sen skönt att lägga sig i era sköna sängar.

Recenserad 06 december 2009
Eva från Sverige
Svit med 2 dubbelsängar och havsutsikt
Bodde en natt i december 2016

Nyårsafton”

Svit med jättebalkong, härligt! Mycket nöjda!

Recenserad 22 maj 2017
Per från Sverige
Bodde en natt i juni 2013

Bra pool och bra utsikt om man tar rum med havsuts”

Frukosten och poolen

Bra men badrummen börjar bli lite slitna och sängarna är stenhårda.

Recenserad 16 juni 2013
Karin från Sverige
Bodde i 6 nätter i augusti 2014

Bra läge.”

Centralt läge, stor balkong, fint poolområde med trädgård.

Hotellet invändigt är fint och modernt, ligger centralt. Solstolarna var borttagna från stranden vilket kändes lite tråkigt. Rummen är ganska slitna och behöver fräschas upp. Var här för 6 år sedan och tyckte det var bättre då. Helt ok frukost men inget speciellt. Läget är det bästa samt att hotellet har balkonger med havsutsikt. Stort poolområde och en liten trädgård där man kan sola är ett stort +.

Recenserad 28 september 2014
Bodde i 10 nätter i juni 2012

Trevligt hotell”

Trevlig personal, bra frukost, stort plus för att de bakade glutenfritt bröd till mig som är glutenintolerant

Bra rum om än lite väl lyhört (tunna dörrar bla). Vi saknade torkställning på balkong. Städningen var utmärkt. Generellt är servicen mycket bra. Bra gym på hotellet för dig som vill träna på semestern.

Recenserad 06 juli 2012
Joakim från Sverige
Bodde i 10 nätter i december 2010

Centralt läge”

Trevlig personal
Bitvis slitet hotell småsaker som kan förbättra helhetsintrycket

bodde för andra gången på hilton hua hin, och blev åter positivt uppskattad. mycket av det som var dåligt förra vistelsen var nu åtgärdat och överraskade positivt. tyvärr så var några saker inte åtgärdade och nya saker hade tillkommit. det som överraskade positivt var personalen som verkligen gjorde sitt yttersta för att vistelsen skall bli så bra som möjligt. från den högsta chefen till städerskan, gjorde alla något som sticker ut och man kommer ihåg. det negativa är att det är små saker som tillsammans drar ner betyget. dels är det slitet både i allmänna utrymmen och på hotell rummen. speglar som är sneda, skruvar som har lossnat. den informationspärm som finns är trasig(likadant förra året), plus att informationen som finns i pärmen är gammal och inte korrekt.

Recenserad 05 januari 2011
Svante från Sankta Helena
Bodde i 4 nätter i januari 2010

Bra hotell”

Bra hotel med utmärkt läge
Kanske lite dyrt för Thailand

Mycket bra och trevligt hotell med utmärkt läge i Hua Hin. Har nu varit många gånger på detta fina, bra servicevänliga hotell. Rent och snyggt och mycket servicevänlig personal. Swinningpool och bad är helt perfekta, liksom frukost och övrig mat. Tycker detta är ett kanonhotell, med allt vad man kan önska sig. Underbar lobby, skönt bara sitta här och meditera ooch beundra alla vackra saker och bara låta ttiden gå.

Recenserad 14 februari 2010
Svante från Sankta Helena
Affärsresenär
Bodde i 3 nätter i november 2009

Bra hotell”

fina rum, bra ordning, bra service
kanske ngt langt fran cet riktigt centrala delarna poolen var val ej ngt direkt bra

Hilton i Bangkok ar ett forstklassigt, fint och bra hotell. Verkligen ett hotell med bra service, fina rum och bra mottagande pa alla satt och vis. Jag hade en mycket bra vistelse dar och ar framfortallt nojd med personalens service. Rummet var ocksa bra, stort och rent och snyggt. Gym och bastu mycket bra. Poolen sa dar. Kommer garna tillbaka till detta mycket trevliga och bra hotell.

Recenserad 02 januari 2010
Per från Sverige
Bodde en natt i juni 2013

Hårda sängar. ”

Polen och vattenrutschkanan.

Recenserad 16 juni 2013
Niklas från Sverige
Bodde i 2 nätter i mars 2015

Alexander med mamma och pappa ”

Läget poolen service

Personalen vid baren mot havet är den bästa i världen. De bjöd på sig själva långt mer än någon annan stans. Upplevelsen blev därför i absoluta toppklass

Recenserad 28 mars 2015
Peter från Sverige
Bodde i 5 nätter i januari 2015

fint hotell mitt i stan”

läget, atmosfären, frukosten
Recenserad 27 januari 2015
Maud från Sverige
Bodde en natt i oktober 2014

Lyxig tillvaro när regnet öser ned”

Utsikten maten designen

Lyxig minisemester med god mat.Speciellt den kinesiska Resturangen .Hjälpsam personal i receptionen.Fantastisk foaje att sitta i.

Recenserad 08 oktober 2014
Stefan från Sverige
Bodde i 2 nätter i maj 2013

Mycket stilrent hotell med trevlig personal”

Personalen, utsikten, poolen
Recenserad 02 juni 2013
Jennie från Sverige
Bodde i 2 nätter i november 2011

Jättefint hotel”

Underbar skybar trevlig personal fantastikt pool område

Två bra dagar, personalen var super trevliga och bra med barn

Recenserad 18 november 2011
Manuel från Sverige
Bodde i 3 nätter i maj 2011

Härligt hotell med bra läge och trevlig personal”

Mycket bra läge, fint poolområde och bra strand

Nära flertalet golfbanor och ligger mitt i stan och intill stranden. Kanonrum med havsutsikt och stor balkong.

Recenserad 11 maj 2011
Larry från Sverige
Bodde i 14 nätter i februari 2011

Utmärkt läge”

Närheten till pool och beach, bra frukost, välstädade rum

2 veckor i Hua Hin och bara njuta. Ingen stress, frukosten serverades till kl 11. Synd bara att man var tvungen komma till poolen så tidigt på morgonen för att få plats innan allt var uppbokat.

Recenserad 21 mars 2011
Emelie från Sverige
Bodde i 2 nätter i augusti 2010

Mycket trevligt hotell ”

Trevlig pool, bra läge, underbar frukost och bästa servicen.
Något slitna rum och tråkig strand

Stranden är inte så bra i Hua Hin, så stort plus för en stor härlig pool. Helt underbar frukost med allt du kan tänka dig. Mycket bra läge, nära till det mesta.

Recenserad 29 december 2010
Bodde en natt i oktober 2010

Superhotell”

Stora rymliga rum trevlig personal och supergod frukost
inget

har bott på Hilton 5 ggr alltid lika trevligt. Ett kanon hotell för barnfamiljer

Recenserad 27 oktober 2010
Anton från Sverige
Bodde i 2 nätter i februari 2010

Lyx”

Poolen var riktigt fin, Fina rum med bra utsikt.
Frukosten var bra men kanske kunde varit lite bättre. Dyrt!

Uppfyllde alla förväntningar.

Recenserad 11 mars 2010
magnus från Sverige
Bodde en natt i september 2011

mycket fint läge på detta hotel”

läget är underbart

mycket bra läge med stort pool område desutom ca 40m till havet från poolen stranden är privat det gör att det rent ok inga tråkiga försäljare

Recenserad 25 september 2011
magnus från Sverige
Bodde i 2 nätter i september 2011

kanon läge”

läget är underbart

stort pool område aven läget till stranden 10 m från pool området sedan har du shopping utan för hotelllet ca 20m massor av returanger i området

Recenserad 25 september 2011
KIM
Affärsresenär

Ordinary”

The room is quite old, clean but the interior old school. Very average but the location is good. Wifi is slow. Pleasant staff. Checking-in process quite slow. We chose this hotel coz of the Sky Bar. Slightly dissappointed, due to bad weather at night. Strong wind + thundershowers at night. Come before 10pm to enjoy the evening view (check the local weather forecast). Need alot of improvement on their boring bars. Could be better.

Recenserad 13 maj 2019
Mei från Malaysia

Newly renovated floor/room”

I was offered to down grade my floor level but up grade to newly renovated room. I like sea view a lot and it’s important that I can watch sunrise, these 2 points are included hence I took up the offer. I am very please with my room and the renewed imagine. The room is spacious with everything you need and has a balcony with rest area as well as a rack to dry your swim suits. Fruits and 4 bottles (daily) are placed on table awaiting for you. Toilet is big. You are offered to eat at Hilton’s in house restaurant with good discount. Upon arrival you are greeted with the warmest welcome, a glass of juice and cold towel (trust me you really need that). I did not take the breakfast so no comment on it. The swimming pool is fantastic and there are plenty of sun bathing chair, some around the pool and some facing the sea. Don’t forget to get a drink at 17th floor bar to enjoy the awesome dawn crossing to night view. Hua Hin suddenly became bigger than you think it is. Highly recommended.

Recenserad 19 april 2019
chate från Thailand
Bodde i 2 nätter i mars 2019

Very convenient location, great service”

Location: One of the best in Hua Hin Service: Great service. We got free upgrade to Suite room Food: Breakfast is just ordinary. The variety is ok but the taste suits westerners. Juice is not even real juice. We ordered noodles and squid still had skeleton inside. Room: No bidet spray in bathroom, so management should consider installing this basic equipment. Suite room is spacious and comfy. The balcony is so big that you can play mini-soccer on it.

Recenserad 29 mars 2019
Peter från Australien
Bodde i 4 nätter i april 2019

Dated ”

The hotel location can’t be faulted however you rooms are very dated and need a face lift.

Recenserad 17 maj 2019
peter från Storbritannien

Ypperlig”

Yes I enjoyed my stay great location and beach but the rooms are very old and outdated for the price we pay in a Hilton,but all in all good and great breakfast buffet

Recenserad 16 maj 2019
Sew från Thailand
Rum Premium med 2 dubbelsängar och havsutsikt
Bodde i 2 nätter i maj 2019

We love the pool. Very convenient to have a family mart just opposite the hotel.”

I prefer higher floor to get awesome sea view. But the room we booked only on 1 st and 2 nd floor. No sea view at all.

Recenserad 09 maj 2019
Alistair från Singapore
Bodde i 4 nätter i januari 2019

Very good”

Very good however the part of the hotel I was in was in need of a refurb. Facilities are good, food also good but realaruvely expensive and the staff are very friendly. Best part though is the location. Close to bars and restaurants.

Recenserad 19 januari 2019
Ted från Hongkong
Bodde i 2 nätter i januari 2019

Very good choice for hotel”

This hotel is located right at the centre of Hua Hin. It can walk to the night market and train station within 10 min. The facilities in the hotel are well designed for families and couples. Will highly recommend this hotel for visitors to Hua Hin.

Recenserad 09 januari 2019
6,4
David
Bodde i 13 nätter i april 2019

Very Tired rooms ”

Very old rooms Cracked tiles in bathroom Bath surround cracked n bodged with silicone Pool towels very poor condition holes etc Grouting in bathrooms terrible Just needs total refurb Good location Won’t go again

Recenserad 12 maj 2019
Michael från Storbritannien
Bodde en natt i april 2019

Location ”

Probably about my 6th or 7th stay. Still very good and would come back again.

Recenserad 02 maj 2019
Wilfried från Thailand
Bodde i 3 nätter i april 2019

Perfect hotel in the middle of Hua Hin centre”

Very good hotel in the centre of Hua Hin and at the beach Best breakfast already get in Thailand Nice swimming pool

Recenserad 24 april 2019
6,4
Paul från Thailand
Bodde en natt i april 2019

I can't believe I paid so much”

I would like to consider myself a seasoned traveller and selective with me accommodation. I never have any issues paying for value for money, but the Hilton Brand I expect more. Very disappointed old and tired, yes good facilities for families, I can't imagine what a family pays... Staff were very polite and helpful, but really Hilton, unplugging the fridge to save money!!

Recenserad 15 april 2019
mery från Indonesien

Great resort”

Will definitely stay in this hotel again if i ever comeback to hua hin. Great location, great swimming pool, breakfast was great. Staff is very helpful and friendly. Of all fhe great things i experienced in this hotel, i like the swimming pool the most. It's huge and clean. But can't judge wisely because stayed here during low season, heard that the pool will be crowded during high season. Anyway, great hotel

Recenserad 12 april 2019
Udo från Tyskland
Bodde i 5 nätter i mars 2019

Great repeat stay here. ”

Location is wonderful. Next to the beach with a great pool and within walking distance to the restaurants outside the hotel. Very friendly and accomodating staff, from check-in to check-out. My 4th stay here and I will for sure come back again.

Recenserad 24 mars 2019
Ibrahim från Finland
Bodde i 3 nätter i mars 2019

Positive surprise”

I booked through Agoda on check in I showed my Hilton Honors card And they upgrade me right away and even offered the breakfast for low price . Fantastic staff all the time we spent three nights and got late check out free.

Recenserad 24 mars 2019
martin från Danmark
Bodde i 12 nätter i februari 2019

Good”

Pros: The location is spot on, with walkingdistance to almost everything in Hua Hin. Morning buffet was really good. Friendly staff. The pool is amazing - big and very clean. They use some sort of chlorine / saltwater mixture, that makes it really nice to be in, plus your eyes won´t get red. The beach is just by the pool, and the entrance is guarded by a guard 24 hours a day, so it´s safe to go for a dip in the pool, without having to worry too much about your belongings. Also I really like they don´t use febric softener, so the sheets, towels etc. doesn´t have that heavy fake smell. Cons: The gym is old, and I found that both the treadmill and the spinning bike are worn out. Only 1 of the bikes work decently. The floor in the gym is not hardwood floor, but is carpet - I found that strange, and most of all, quite disgusting, since people tend to sweat a lot during workouts!? We stayed on the 10th floor, nice view, but the bathroom is a bit worn down.

Recenserad 12 mars 2019
PHAKJIRA
Bodde en natt i mars 2019

A day at Hilton”

I went with my friend and had the best time in long while. It was an amazing getaway. The view was great, life by the beach and the staffs were so helpful and lovely. I would definitely go back again when I got a chance to. P.L.

Recenserad 09 mars 2019
GARY från Storbritannien
Bodde i 5 nätter i november 2018

Could not fault hotel or staff ”

Paid for breakfast how disappointed I was .expected to get a good English fry up like we brits enjoy on holiday .no black pudding .no mushrooms .no fried tomatoes.no sausage only hot dogs.no ash browns .i know it is thailand but it is the Hilton. You can get good breakfast out side 250bht .by the way this was our 30th visit to Thailand we are no strangers

Recenserad 07 november 2018
HOW från Malaysia
Bodde i 2 nätter i augusti 2018

Great hotel with great facilities”

We were upgraded to a King Premium Ocean View room with a surprise birthday cake! big pools with morning pool exercise. Breakfast was good with variety of food. Location was great as there were eateries, massage parlour, bars and convenience stores right outside the hotel. Night market is just minutes away via Tuk-tuk.

Recenserad 04 september 2018
Kunlanit från Thailand
Bodde en natt i september 2018

Nice stay!”

Here has everything with all u needs! Whatever a comfortably stay, good restaurant with valuable price or even a sport club including beer house and a nightclub! It’s really fun staying here.I love when i can go clubbing even in my own hotel and being safe that they provide me a wheelchair when i was super drunk lol

Recenserad 02 september 2018
Lee från Malaysia
Bodde i 2 nätter i juni 2018

Excellent Location ”

Right in the center and right at the beach, huge swimming pool and big room with balcony with ocean view, a relaxing place to stay! Second time staying at the hotel, will definitely stay here again if going to Hua Hin.

Recenserad 29 juni 2018
Susan från Nya Zeeland
Bodde i 5 nätter i juni 2018

Fabulous!!”

What a fabulous hotel!! The location is excellent in terms of being able to walk to various places in Hua Hin, plus it's right on the beach. The pool was wonderful and perfect for the hot weather. The buffet breakfast had a huge range of food. Staff were top class - always helpful, always friendly. A fantastic hotel for a beach holiday!!

Recenserad 23 juni 2018
Troels från Thailand
Bodde i 3 nätter i juni 2018

Perfect location and very good service”

Hilton Hua Hin is in the center and still directly on the beach. The people in the reception is friendly and working very quick with check in and out. All the wonderful staff is smiling and always ready to help. The breakfast buffet is great with a lot of choices. I was very happy with everything.

Recenserad 09 juni 2018
Troels från Thailand
Bodde en natt i juni 2018

High quality and perfect lokation”

The arrival in the reception was very pleasant. I was offered un upgraded and was very happy to pay extra for a wonderfull room with beautiful view directly to the sea. The bell boy gave very good information about the room and the wi-fi. The breakfast buffet is very good with a lot of choices.

Recenserad 05 juni 2018
Low från Malaysia
Bodde i 2 nätter i maj 2018

Very good hotel-good service,location”

Highly recommend this hotel. Most of the staff I met are all friendly,helpful and polite. Nice view from hotel room,great pool. You can walk to the beach from pool area. Opposite the hotel there was this mango sticky rice open at 9.30am to 2.30pm. Highly recommended! Nearly hotel there is alot of bar,local restaurant,tailor shop and massage,a family mart, so its very convenient Room was upgraded at no cost. Spacious room and great ocean view. Very clean and nice hotel. Definitely coming back again!

Recenserad 31 maj 2018
andrew från Australien
Bodde i 6 nätter i maj 2018

Great location”

Great location close to everything, great facilities,big room with a great Ocean view.Is it still a 5star hotel I think not while I had a great time the general condition of my bathroom was run down and in need of a update just small things but to maintain 5 🌟 you have to pay attention to the details. Now having said that I will definitely go back at the right price.

Recenserad 30 maj 2018
6,0
takahiro från Japan
Bodde i 2 nätter i september 2018

Bed bug”

We stayed 2nights and I had very bad bed bug. All my back and neck and leg became redness and itchy. After I went to Bangkok I bought medicine and cream. It took 3-4 weeks to heal. Room looks clean but I am not sure about mattress.

Recenserad 02 januari 2019
6,8
TING från Singapore
Bodde i 2 nätter i maj 2018

Nice view of ocean, walking distance to shops”

Roomy, rely on Tuk tuks when it is too humid to venture outside. Overall pleasant stay especially during checkin, where the staff will make you feel welcomed with introduction to the amenities and things to do in the vicinity.

Recenserad 16 december 2018
6,8
Alistair från Singapore
Bodde i 3 nätter i september 2018

Very Good”

Location is great but some of the rooms are in need of an upgrade. I know that this is ongoing but it needs to speed up. Breakfast is so so. The gym is a bit "tired" as well. Staff are great as is the swimming pool.

Recenserad 30 november 2018
Kar från Hongkong

Great location ”

Great location, nice sea view, but some facilities are old

Recenserad 09 april 2019
Zhaoyi från Kina
Par
Svit med king size-säng med havsutsikt
Bodde i 2 nätter i mars 2019

Perfect choice in Hua Hin”

We were lucky for they upgraded our room. It was very comfortable. Many choices for breakfast. Private service for our room type. The sky bar on top was good to see the view. Thanks a lot Hinton!!!

Recenserad 05 april 2019
kevin från Storbritannien
Bodde i 3 nätter i juni 2018

Good location”

Best location in Hua Hin and a good place to stay

Recenserad 03 april 2019
keith från Storbritannien
Bodde en natt i mars 2019

Amazing got upgraded without asking ”

Ocean suite fabulous , which I’d stayed there before

Wonderful situation

Recenserad 06 mars 2019
Markus från Schweiz
Par
Juniorsvit med king size-säng och havsutsikt
Bodde i 3 nätter i februari 2019

Ypperlig”

We've had a very good stay the Hilton as Always. We will comeback again

Recenserad 23 februari 2019
clive från Storbritannien
Bodde i 4 nätter i april 2018

The Hilton. Slab dab in the centre.”

The Hilton hotel is the tallest building in Hua Hin and is at the epicentre of all things. All the nightlife seems to revolve around it which is both its strength and weakness. The red light area, a cluster of streets a few blocks adjacent is perfectly self contained and Mums and Dads need not worry that their kids will be exposed to the tawdriness as it is neon lit and can easily be circumnavigated. The problem is that there is a nightclub called the Beer Room actually located in the bowels of the Hilton itself which booms and rocks till past 2 a.m and can keep you awake especially if your room is situated directly above. The rooms are large, bright and super modern and balconies overlooking the sea are a delight. The breakfast buffet is terrific. The pool area huge with jacuzzi and state of the art hydrotherapy jets. The gym is good, racquetball courts, steam and sauna facilities top notch. Push bikes can be rented cheaply to explore the area. Close to the Night Market.

Recenserad 09 maj 2018
Lawrence från Thailand
Bodde en natt i maj 2018

Nice rooms / great location”

I booked a twin bedroom with ocean view, but they upgraded me to a twin bed room on FL1 that had been refurbished and was bigger / nice large bath and lots of closet space / not much of an ocean view, but the room was very nice.

Recenserad 04 maj 2018