2015

Club-våning - Club Executive-svit King
Bodde en natt i november 2012
Snyggt hotell grym personal
Bra läge, fantastisk service
Vi spenderade 4 nätter på Nikko och är väldigt glada över att vi valde att bo där. Jättefina och fräscha rum med ett stort badkar som man kan ta ett skönt bad i på kvällen och ligga och titta på den fantastiska utsikten. Vi hade ett club lounge rum och det rekomenderas starkt!!! Personalen där är supertrevliga ( det är de på hela hotellet. Verkligen sjukt serviceminded ) och små plocksmaten är väldigt god. De byter ut "menyn" varje kväll så man får testa på massa nytt. När man bor på club lounge kan man även välja att äta sin frukost där uppe men ett tips är att äta i stora matsalen för den buffén är mkt större. Grymt bra frukost!! Ligger på gränsen mellan distrikt 1 och 5 och vill man gå in till centrum så tar det kanske 20-25 min. Det rekomenderas om man orkar för man upplever verkligen staden på ett helt annat sätt. Boka rum här lovar att ni inte kommer bli besvikna!!!
Recenserad 28 november 2012

Karolina från Sverige
Club-våning - Club Executive-svit King
Bodde i 3 nätter i november 2012
Snyggt fräscht hotell
Bra läge, väldigt bra service
Recenserad 28 november 2012

Ingvar från Sverige
Deluxe King
Bodde i 3 nätter i oktober 2012
Fantastiskt hotell
Vilken klass
Ett av de bästa hotell vi har bott på. Liksom de flesta japanska hotell så är service, renlighet och vänlighet på toppnivå. Mycket bra restauranger på hotellet och personalen var mycket hjälpsam.
Recenserad 14 november 2012

Shiyao från Australien
Club-våning - Club Deluxerum med 2 enkelsängar
Bodde i 2 nätter i september 2016
It's not bad
The hotel is good, just a bit dark in the room.
Recenserad 24 september 2016

Recenserad 21 september 2016

Chun från Singapore
Club-våning - Club Juniorsvit Queen
Bodde i 3 nätter i september 2016
Staffs tried their best but restraint probably by profit
Nice clean modern rooms and helpful staffs. There's a shuttle bus to city so it's good. It's a little way out of the city where all the tourist attractions are. While check in a staff agreed to late check out, when I asked again the next day they said room was booked so we cannot do a late check out. This happened to other guests I heard to their annoyance. Same things at breakfast everyday which they should improved. Do not try the Japanese restaurant unless you are someone who don't expect high quality Japanese sushi!!
Recenserad 15 september 2016

Suk från Hongkong
Deluxe Dubbelrum
Bodde i 3 nätter i september 2016
Clean and Tidy
Good that they offer scheduled Shuttle bus dropping off key attraction points, would be even better if they can offer return service
Recenserad 14 september 2016

Recenserad 13 september 2016

Hoang från Singapore
Club-rum med 2 enkelsängar
Bodde i 6 nätter i september 2016
Wider variety of fruits will be appreciated
Friendly staff. Complimentary buffet breakfast is decent, but wider variety of fruits will be appreciated.
Recenserad 12 september 2016

Välj ditt lojalitetsprogram

Högst upp på sidan kan du klicka på PointsMAX så ser du många populära lojalitetsprogram som du kan välja mellan.

Välj ett rum med poäng

• Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • Tjäna upp till 4900 poäng

Varje valbart rum kommer att visa de poäng som du kommer att tjäna på att göra bokningen.

Logga in och tjäna poäng!

• Medlemsprogram ID
  • Jag är inte hotellgästen. Bokningen görs åt någon annan.

Ange ditt medlems-ID för ditt valda program när du gör din bokning. Du kommer att tjäna den summan som visas när du slutför din bokning. Det är så pass enkelt!

Börja här och välj det program som du helst föredrar: