Hua Hin Loft Managed by Loft Group: Boka nu

Baserat på 1709 omdömenSe vad andra gäster sa
7,1

Reviews of Omdömen för Hua Hin Loft Managed by Loft Group from real guests

Från verifierade gäster hos Agoda
Omdömen från Agoda (1709)Omdömen från Booking.com (589)
7,1
Renlighet7,3
Faciliteter5,9
Läge7,4
Komfort och kvalitet7,4
Service7,1
Valuta för pengarna7,2
Alla språk
Alla typer av resenärer (1709)
Alla rumstyper

Visa omdömen som nämner

Visar 1532 verifierade gästkommentarer
3,6
Bodde i 2 nätter i maj 2019

Gammalt och slitet”

Jag har varit här förut 2011 , då var det helt ok. Men denna gång tycker jag att det hade förfallit, kran i badrum lös, hårtork helt trasig, inget varmvatten i duschen och sedan var frukostbuffen riktigt dålig. Det finns andra hotell i närheten för billigare pengar och dessutom fräschare och trevligare

Recenserad 11 maj 2019
Maths. från Sverige
Bodde i 6 nätter i januari 2019

Just nu skulle jag rekomdera att om man är känslig för buller bör man nog överväga det här boendet”

Negativ överaskning när man kommer på plats det pågår ett stort byggprojekt på granntomten så en hel del byggbuller hela dagarna och kvällar . Personalen kämpar på och var jättetrevliga och hjälpsamma dom drabbas ju också av omständigheterna

Recenserad 20 januari 2019
2,4
Kurt från Sverige
Bodde i 2 nätter i januari 2019

Gammalt risigt slitet”

+ läget. Nära till nattmarknad och kvällsnöjen. - gammalt och slitet. Poolen var äcklig å inte rengjord dom närmsta åren. Solstolarna var trasiga. Dålig frukost, hårstrån i fruktfaten och man fick ström från juicebehållaren om man inte hade skor på sig..

Recenserad 23 januari 2019
Carina från Sverige
Bodde i 10 nätter i september 2015

Mitt i smeten!”

Läget, husdjuren och poolen!

Här har vi hotellet som ligger PERFEKT till för oss som gärna promenerar! Citin ligger på Soi 78 och på soi 80 har vi bar-gatan. Hotellet ligger ca 100 meter in på soi 78 och det första man möts av är 4 störtsköna hundar som verkar tillhöra hotellet, de håller ordning på områdets småbarn och ställer till små bus för förare som inte tar hänsyn. Rummen är rymliga och bekväma, minibaren har superbra priser, balkongen med utsikt över bergen var spektakulär. Enda minuset är att sängarna är hårda men det är de ju i hela THailand... Frukostbuffén var toppenfin, alldeles lagom mycket att välja på. Poolen är inte stor men jag hade den helt för mig självt så jag klagar inte, att ligga i poolen på taket och njuta av solen är en härlig känsla! Personalen är väldigt trevlig och hjälpsam, framför allt de som städar rummen och "säkerhetsvakten" Jag kommer definitivt att återkomma!!!!! Som sagt 100 meter bort ligger Petkasem som är den stora gatan som går genom hela Hua Hin och som verkligen är utgångspunkten vart man än vill, ja det vill säga Petkasem och tågstationen!

Recenserad 05 oktober 2015

9,2
Mikael från Sverige
Bodde i 21 nätter i september 2017

Prisvärt”

Ett för priset mycket bra hotell.Ett minus för Wi-fin på rummet.Fungerade dåligt men det är ju ett mindre problem.Läget är mycket centralt och bra.Poolen på taket är liten men helt ok för att svalka av sig lite.

Recenserad 11 oktober 2017
Bodde i 10 nätter i mars 2013

Jag och min fru kommer säkert att återvända hit.”

Det är trevlig stämning på hotellet. Nära till shopping och restauranger. Nära till bad och andra aktiviteter. Prisvärt !

Tur med vädret och ett bra hotell hjälpte till att göra vår vistelse i Hua Hin angenäm. Detta var tredje gången på detta hotell. Blir nog fler besök i denna trevliga stad som har det mesta man vill ha ut av en solsemester

Recenserad 26 mars 2013
Ann från Sverige

Prisvärt centralt hotell”

Utsikten från tak poolen.

Trevligt hotell med närhet och gångavstånd till det mesta, som järnvägsstationen, stranden, nattmarknaden och royal hua hin (golfbana). Vid behov har hotellet en egen shuttle. Hotellet har en tak pool med solstolar. En skön tillflykt om man tröttnar på strandförsäljarna. Dessutom har man utsikt över hela staden. Jag tycker att man fick mycket för pengarna när man valde detta hotell. Det enda minus var att luft konditioneringen stängde av sig när den nått den förinställda temperaturen och att man då fick sätta på den manuellt. Endast frukost restaurang på hotellet.

Recenserad 07 december 2012
Per från Sverige
Bodde i 9 nätter i januari 2012

utmärkt läge”

lungt

mycket bra läge på hotellet. trevlig personal bra rum hygglig frukost bra valuta för pengarna. nära till det mesta trevlig takterass att sitta och låsa och slappa på. liten pool men duger att svalka sig i. promenadavstånd till det mesta lungt och avslappnt ställe. man får mer än man betalar för.kan rekommenderas.

Recenserad 04 februari 2012
Peter från Sverige
Bodde i 19 nätter i december 2011

Utmärkt läge med ett stort, fint rum!”

Läget, stort rum, trevlig och hjälpsam personal

hotellet har ett utmärkt läge i hua hin. gångavstånd till stranden, till restaurangerna och nattmarknaden. rummet var stort och fint med fullstort kylskåp. dock var det väldigt hett på balkongen under em då solen ligger på där. frukosten var enahanda, det hade inte varit fel med mer variation. mycket hjälpsam och trevlig personal. vi kommer att boka här fler gånger!

Recenserad 09 januari 2012
Bodde i 14 nätter i januari 2011

Bra läge, bra rum.”

Trevlig personal, bra standard på rum och god frukost.

vid ankomst blev vi trevligt bemötta. servicen från hotellvakt var suverän. hotellet är familjevänligt med en lugn atmosfär. man går ner till stranden på 10 minuter och vill man så kan man använda poolen på taket, med ett lagom tempererat vatten. frukosten erbjuder en lagom variation för gemene man. vi kommer med all säkerhet tillbaka nästa gång vi besöker huahin.

Recenserad 04 februari 2011
2,3
Andy från Sverige
Bodde i 2 nätter i januari 2016

Uselt”

Smutsigt, fötterna var svarta efter 5 minuter. A/C funkade inte, fick byta rum 3 ggr. Det vart inget bättre. Slitet, behövs renoveras. Sängarna var dåliga behöver bytas ut. Frågade efter manegern, fanns inte på plats. För mycket hundar utanför som inte var så trevliga.

Recenserad 06 januari 2016
Christer från Sverige
Bodde i 2 nätter i juli 2015

Recension”

1. Stort rum 2. Grym balkong med underbar utsikt över bergen

3 nätter spenderade vi i slutet av vår vistelse i Hua Hin. Skönt att bo på ett riktigt hotell när man tidigare bott i små bungalows vid stranden :) Hotellet låg in på en smal gata och va knepigtatt hitta till, men det var en lugn och skön känsla på hotellet. Något liten pool på taket, men IOM att vi var där på lågsäsong (juli) så var vi själva i poolen på taket vilket var härligt! Jag önskar att personalen hade en bättre förståelse för engelska än vad dem hade, men kanske var det bara extra arbetare under lågsäsongen?

Recenserad 28 juli 2015
Jonas från Sverige
Bodde i 6 nätter i juli 2015

Helt okej för dom pengarna”

Nära till centrum, piccolon var den trevligaste, bra tvättning

Vi var i Hua Hin 6 dagar och valde detta hotellet mycket för poolen på taket. Men när vi kom dit så var poolen stängd. Det finns ingen restaurang, bar, café, butik heller. Piccolon var den trevligaste på hotellet. Frukosten var riktigt dålig 3 kantiner med varm mat, rostat bröd, 2 sylter, vatten, äpple och apelsinjuice, te med teblad flytande i kannan. Lakanen var skitiga och varmvattnet var nästan obefintligt. Närheten till stan är bra men man måste korsa den stora genomfartsleden för att komma på rätt sida stan. Wifin var bra.

Recenserad 13 juli 2015
mariana från Sverige
Bodde i 30 nätter i januari 2015

storabalkongerm”

nära stan,station, stora balkonger utan insyn

Allt är bra utom tak terssen o den s.k poolen, det måste snyggas till där uppe,potiensial finns.bilder som ligger på nätet stämmer inte alls,svårt att hitta personal som kan bra engelska,den som ska vara direktör verkar bara hålla sej undan,annars är det bra personal där

Recenserad 04 mars 2015
leif från Sverige
Bodde i 23 nätter i februari 2015

hotell under medelklass”

Personalen i receptionen, städningen av rummet av trevlig personal, nära centrum

All personal mycket trevliga. Rummen fint städade. Frukosten var för asiater och thailändare. hotellet har många gäster från EU och då är inte denna frukost acceptabel. Utbudet tog snabbt slut och det tog lång tid att få in nytt. personal vid frukosten var vänlig och glad men kan ju inte göra något åt att köket ej kan pruducera i rätt takt. Juice var inte Juice, utan gult vatten.

Recenserad 28 februari 2015
Niklas från Sverige
Bodde i 3 nätter i februari 2013

Trevligt hotell med bra läge och bra personal”

Läge, pris oxh service

checkade in på ett rymligt rum med alla benödenheter. fullstor kyl som minibar. tv av äldre modell (ca 20") stort duschutrymme och rejäla sängar. hotellet ligger ganska nära pool suk st. där alla riktigt bra restauranger verkar ligga. i receptionen fick vi bra tips om var det var bäst att bada och annat som kunde vara bra att veta.

Recenserad 27 februari 2013
Gertrud från Sverige
Bodde i 29 nätter i januari 2012

"Nära till stranden-men poolen trasig"”

Trevlig personal,bra rum,ballkong.prisvärt den perioden.Bra städning.

Vi hade en solig och trevlig vistelse i Hua Hin.Endast en dag regn.Frukosten bra,men ensidig.En stor nackdel var att poolen hade varit trasig i flera månader utan åtgärd. Men det är en stor nackdel att Agoda inte informerade om detta. Våran vistelse i Thailand var 4 veckor. En 3 dagars tripp till Bangkok.

Recenserad 18 februari 2012
Bodde en natt i november 2011

Centralt hotell”

läget, parkering, internet, lungt

vi tyckte om detta hotell då det låg centralt och nära till det mesta men ändå var det lungt runt hotellet. bra med möjligheter att parkera bilen. frukosten var väl inte den bästa men fick duga. bra med skylt på hotellet nere vid stora vägen men smal o trång gata att köra fram på.

Recenserad 04 december 2011
Magnus från Sverige
Bodde en natt i september 2011

trevligt hotell”

pool på taket

lagom stort hotell med trevlig och hjälpsam personal. stora rum med en stor balkong. men ingen vidare utsick från balkongen. ligger lite utanför city (ca 10 min till fots) poolen fanns uppe på taket ock var rätt liten, men det funkade. gick även sitta i lugn och ro på taket en bit från poolen och bara ta det lugnt. frukosten var helt oki.. mycket bra service på all personal..tyst och lugnt utanför på natten. aircon var också hyfsat tyst, den var innbyggd.. kan tänka mig bo här igen..

Recenserad 12 september 2011
Sven från Sverige
Bodde i 4 nätter i juni 2011

Hotell med närhet till shopping och marknader ”

Prisvärt men utan lyx

citin loft ligger helt nära huvudgatan som sträcker genom huahins centrala delar. bara något kvarter från hotellet hittar du både saluhallar med högkvalitativa varor och marknader där priserna är mer tilltalade än kvalitén. hotellet är rent och snyggt och frukosten tillfredsställande, däremot är inte utsikten den roligaste. för att få en skymt av havet bör man ta sig upp till poolen på hotellets tak. innan man kan känna strandens sand kittla fötterna får man ta en promenad på åtskilliga kvarter.

Recenserad 13 juli 2011
Mikael från Sverige
Bodde i 8 nätter i mars 2011

bra läge stora rum”

bra hotel för det priset

Rena rum. Dålig frukost då den i det närmaste var ovarierande. Dåligt WIFI.Annars ett bra hotell för det priset. Nära till nattmarknaden. Måste korsa den trafikerade vägen för att komma till stranden men hotellet har gratis shuffletaxi.

Recenserad 18 april 2011
Bodde i 9 nätter i mars 2011

Bra läge - lite undanskymt - bra rum”

Bra och trevligt bemötande med en fin serviceanda.

jag vill gärna rekommendera detta hotell. bra rum och bra service til ett billigt pris. det ligger starax utanför stadskärnan och i ett lugnt område. utsikten från balkongen inte så rolig, men trevligt med järnvägen som hörs i bakgrunden. frukosten lite enahanda, men helt ok för det priset.

Recenserad 15 april 2011
SIGBRITT från Sverige
Bodde i 4 nätter i mars 2011

Mysigt hotell med lika trevlig personal”

Känner sig som en enda stor familj tillsammans med personalen

gillade inte hästarna på stranden, annars fin och härlig strand att njuta vid. bra läge, lätt att ta sig in till centrum med mycket shopping. citin loft var ett av våra delmål för vårt besök i thailand när vi återvänder till thailand så kommer vår hotellvistelse naturligtvis att bli citin loft med sin trevliga och mycket vänliga personal.

Recenserad 27 mars 2011
Jan från Sverige
Bodde i 3 nätter i februari 2011

Bra läge”

Bra att slapp av vid poolen som låg på vån 8.

frukosten blev bättre när man pratade med kocken så kunde man få annan mat än den som fanns. vattenkokare på rummet för att kunna koka kaffe. balkong. hotellet ligger inte mitt i centrum och det tar ca.femton minuter att gå till havet.trevlig och hjälpsam personal i receptionen och övrig personal.

Recenserad 24 mars 2011
Veronica från Sverige
Bodde i 2 nätter i mars 2010

Okej”

Fint hotellrum, stor dusch,
Liten tråkigt pool på taket, personalen kunde inte mycket engelska, inte så stort utbud på frukosten. Inget internet på rummet, bara i receptionen

Vi bodde på Citin Loft under två dagar på vår resa till Bangkok. Hotellet var okej, varken mer eller mindre. Engelsk frukost, inte så stort utbud i frukostbuffen men ändå godkänd. Poolen på taket var inte så rolig, väldigt liten, inget man kan simma i. Vi fick hyra en dvd spelare, det var bra.

Recenserad 01 april 2010
Torbjorn från Sverige
Bodde i 6 nätter i januari 2010

Bra hotell”

Bra hotell med fina rum och stor balkong. Nära till centrum, gångavstånd.
Poolen var väldigt liten.

Bra hotell med fina rum. Gångavstånd till centrum och nära att ta sig till allt. Ligger inte mitt i "gröten" just utan lite på sidan om, vilket uppskattas av många. Bra frukost och trevlig personal. Poolen på taket var tyvärr ingen höjdare då den var riktigt riktigt liten. Men jag kommer förmodligen återkomma dit fler gånger.

Recenserad 07 mars 2010
Krister från Sverige
Bodde i 2 nätter i december 2009

Frächt hotell till billig penning”

Fräscha rum och badrum inredda i thai-stil Bra frukost
Läget Omgivningen

Mycket fräscht rum till en billig penning. Härlig inredning i varma färger i thailändsk stil. Poolen i och för sig ok, men det var mycket blåsigt på taket. Frukosten var helt ok, kanske lite begränsat utbud. Tillgång till gratis internet på rummet är bra och hjälp med utskrifter fick vi i receptionen! Personalen var trevlig och serviceinriktad. Läget var kanske det sämsta speciellt då det är mörkt, omgivningarna var lite dystra.

Recenserad 11 december 2009
william från Sverige
Bodde i 4 nätter i augusti 2009

PRISVÄRT”

Rent,positiv personal,nära till centrum
Mycket smutsigt utanför hotellet gav ett dåligt intryck, dålig belysning i toaletrum,

Jag skulle villja ha information om att hotellet låg på en backgata som var riktigt smutsig gärna med en bild. Det blev en mindre chock när jag kom fram till hotelet och det uppstod en rädsla om man vågade gå ut efter det hade blivit mörkt. I övrigt var hotelet mycket bra för det pris man fick betala

Recenserad 14 september 2009
4,3
Pertti från Sverige
Bodde i 8 nätter i mars 2009

Har provat en hel del hotel i Huahin”

Vi fick rum mitt emot huvud gatan , utan frukost utan bara mer eller mindre sov rum för natten.
I stora hotel delen verkade det mycket bättre men kanske kostade mera också. Hotel poolen låg högst upp på taket och det blåste ganska så bra vid den lilla poolen . Något märkvärdigt fanns inte dära uppe heller .

Är man kring resande bara och vill ha ett billigt ställe för att försöka sova en natt så kanske . Men trafiken till 3 och 4 på morgonen är intensiv . Att ha små barn med dig till detta hotel rekomenderar jag inte. Ganska så slitet också i den andra delen av hotelet vi fick .

Recenserad 25 juni 2009
4,7
Pertti från Sverige
Bodde i 4 nätter i mars 2009

Kom sent så jag tog samma hotel igen”

Placeringen till natt liv och affärer är bra.Nära ner till havet också.
små rum..slitet trafik buller så man måste nästan ha öron proppar

Vi hamnade hära igen fast det nu egentligen inte var meningen . Men denna gång var vi 4 vuxna med 2 rum och kravet var väl mer att ha tak över huvudet .Vi stannade 3 nätter denna gång pga det är nära till det man vill se. rummen är små och slitna . men som sagt..man får vad man betalar för .

Recenserad 25 juni 2009
6,8
Tor-Håkan från Thailand
Bodde en natt i maj 2018

Aircondition leck water, so it was a lot of water on the floor. Mute control to the television. No ”

Was there one year ago, was ok. Now very very bad....

Recenserad 22 maj 2018
9,2
Maria från Sverige
Bodde i 16 nätter i januari 2017

Stort”

Ligger perfekt till, nära men ändå lugnt

Recenserad 08 februari 2017
ann-sofie från Sverige
Bodde i 4 nätter i december 2015

underbar utsikt”

läget med utsikt över berget, pool på taket, känslan av lyx för liten peng

mycket bra

Recenserad 28 februari 2015
9,0
Sten från Sverige
Bodde i 14 nätter i november 2013

Bra och nära till olika golfbanor lugn o trevlig ”

Rent o snyggt, bra läge, trevlig personal, nära centrum.

Lugnt o skönt flera golfrundor lite shopping, goda middagar på stans resturanger.

Recenserad 16 december 2013
10,0
Maria från Sverige
Bodde i 23 nätter i december 2012

Trevlig personal”

Stora luftiga rum, Bra läge, centralt men ändå en lugn gata.

Vi var två par som bodde här i tre veckor och vi var helnöjda med hela vistelsen, rummen var stora och välstädade, personalen var hjälpsamma och trevliga.Frukosten var vältilltagen och god.

Recenserad 28 januari 2013
Leif från Sverige
Bodde i 25 nätter i december 2012

utmärkt läge”

stora rum rent och välstädat

stort rum med stor dubbelsäng. bra ac. alltid välstädat. brä läge. god frukost. inget att klaga på.

Recenserad 07 januari 2013
Dan från Sverige

Utmärkt läge ”

Mycket bra rum och all personal var mycket vänliga, städningen perfekt.

Hotellet låg nära till allting shoppingcenter, strand och olika restauranger. Passar alla typer av resenärer. Frukosten var inte så mycket men det räcker. Kommer att bo där nästa gång.

Recenserad 19 november 2012
Adam från Sverige
Bodde i 2 nätter i december 2011

Bra hotel med god service”

Bra rum, bra läge, bra personal

Mycket bra läge , nära till stationen och centrum och nattmarknaden. Hotellet var perferkt och gav bra service. De pratar även engelska

Recenserad 27 december 2011
Anki från Sverige
Bodde i 7 nätter i oktober 2011

Mycket bra hotel och personal”

Bra rum och frukost

Otur med att man inte kunde bada i havet och samtidigt ingen pool. Den reparerade man.

Recenserad 25 oktober 2011
Torbjorn från Sverige
Bodde i 2 nätter i november 2010

Stort härligt rum!”

Bra läge, bra rum med stor balkong kändes som att bo i ett 4a eller 5 stjärningt hotell
el avbrott

Att komma in på rummet kändes storslaget, harmoni känslan kom fort och vi bara njöt. Poolen på taket var liten men utsikten var helt underbar härlig.

Recenserad 20 november 2010
2,8
Abolfazl från Sverige
Bodde i 3 nätter i december 2016

Dålig hotel i hela mitt live”

Smutsig hotel , värdelös frukost

Recenserad 12 december 2016
4,4
Christer från Sverige
Bodde i 8 nätter i november 2016

Glöm detta med takpool som kan locka. Smutsig pool med bedrövliga solstolar. ”

Relativt nära till allt. Frukosten är standardiserad Thaifrukost.

Recenserad 29 november 2016
Bodde en natt i oktober 2016

Bra hotell med superläge”

Bra hotell och lägenheter. Frukosten hyfsad men för att vara thai bra.

Recenserad 09 oktober 2016
goeran från Sverige
Bodde i 17 nätter i april 2016

Prisvärt men”

Läget toppen. Poolen lite men härligt svalkande vind däruppe.men de måste nog börja tänka på undehållet snart. Men jag är mycket nöjd.

Recenserad 23 april 2016
Bodde en natt i januari 2016

ok”

lungt, nära till aktiviteter

Nackdel att behöva korsa en mycket hårt trafikerad gata

Recenserad 14 januari 2016
5,0
Bodde i 4 nätter i december 2015

Dåligt”

Balkong, läget ok. Hiss

Dålig. Urusel frukost. Otrevlig personal. Kommer aldrig bo där igen.

Recenserad 04 januari 2016
Bodde i 2 nätter i oktober 2015

Ok hotell med hyfsad frukost”

Läget, poolen på taket och duschutrymmet

Sängarna behöver bytas ut. De var nerlegade.

Recenserad 31 oktober 2015
Gullipon från Sverige
Bodde i 2 nätter i februari 2015

Nära till allt. Lagom bra avstånd från allt ståhej”

Personalen, renhet i rummet, lägge
Recenserad 17 februari 2015
Maud från Sverige
Bodde en natt i november 2014

Bra läge med hyfsad standard”

Rummet sängen läge

Ok hotell med centralt läge till Beach , restauranger och shopping.Personalen formell men ej speciellt vänlig.

Recenserad 14 november 2014
Lennart från Sverige
Bodde i 2 nätter i augusti 2014

Rent och fräscha rum”

rent och snyggt, nära till allt, trevliga rum
Recenserad 06 september 2014
Jorgen från Sverige
Bodde i 4 nätter i oktober 2013

Slitet hotell”

Centralt

Jag fick ett betydligt mindre rum än utlovat.Det finns betydligt bättre hotell i Hua Hin i den här prisklassen.

Recenserad 30 oktober 2013
Markus från Sverige
Bodde i 2 nätter i september 2013

Sol&Bad,Bra utbud på Farlangmat”

Nära till centrum,fin utsikt på taket med pool,personalen

Allt var till belåtenhet förrutom internet som inte fungerade som det skulle tyvärr!!

Recenserad 26 september 2013
Kenny från Sverige
Bodde i 3 nätter i juni 2013

Bra hotell, nära tågstationen, på lugn gata”

stora rum, vänlig personal, nära till restauranger
Recenserad 05 juli 2013
Kenneth från Sverige
Bodde i 11 nätter i mars 2013

Klart godkänt hotell”

Nära till shopping, trevlig personal och sköna sängar

Ett mellanklass hotell med trevlig personal. Ett bra och prisvärt alternativt hotell

Recenserad 22 mars 2013
jan från Sverige

Vem designade?”

Rymligt, propert

Hotellet verkar ha designats av någon som aldrig bott på hotell. Rymliga rum men inga stuvutrymmen. Elreglagen på längsta möjliga avstånd från sängen. Ingen engelsk nyhetskanal. Till exempel.

Recenserad 05 december 2012
Anders från Sverige
Bodde i 4 nätter i december 2011

utmärktläge och bra prisläge”

bra med stort kylskåp

Poolen var trasig sedan minst en vecka. När det är en av de tyngst skälen till att man väljer ett hotell är det ett klart minus

Recenserad 17 januari 2012
Malin från Sverige
Bodde i 7 nätter i december 2011

Centralt och trevligt”

Fantastisk trevligt och glad personal. Rent och start rum.

Negativt, vi saknade vat ten I pollen. Tur att havet var i narheten.

Recenserad 24 december 2011
Ricky från Sverige
Bodde i 13 nätter i december 2011

Trevligt bemötande”

Ligger bra till

Poolen funkar inte kasst dåligt att de inte fixade den. Sängarna var som betong, hårda svårt att sova. Vi klagade på detta men fick inget svar, dåligt tycker vi! Vi rekommenderar inte detta hotell.

Recenserad 21 december 2011
peter från Sverige
Bodde i 6 nätter i juni 2011

Hyffsat hotell.”

Nära till allt.

Ett hotell i mellan klass, stor nackdel var vägen över till stranden.

Recenserad 19 juli 2011
Tommy från Sverige
Bodde en natt i juli 2011

Bra läge, trevliga rum.”

Bra läge, 5 min från Tåg stationen, 10 min från hamnaen.

Det var ett mycket trevligt hotel. Bra pris. Bra frukost. Trevligt bemötande. Tyst läge. Gångavstånd till city. Trevliga och rymmliga rum med ok balkong.

Recenserad 15 juli 2011
Patrik från Sverige
Bodde i 2 nätter i mars 2011

Simple hotell, nice”

Prisvärt nära stan

Lite dålig frukost men fräscha och fina rum, bara ca 10 minuters promenad till stranden och till nattmarknaden. Väldigt hjälpsamma i receptionen!

Recenserad 06 april 2011
Jerry från Sverige
Bodde i 2 nätter i mars 2011

Mycket bra hotel”

Fint motagande,rummen mycket fina, rent med stil,bra frukost.

vi var mycket nöjda med detta hotell,ligger centralt erbjuder transport till stranden.har bott på många hotell i hua hin,kan rekommendera detta.

Recenserad 30 mars 2011
6,4
MARY från Malaysia
Bodde en natt i maj 2019

big room with balcony, value for money”

this hotel is nice to stay. Its include breakfast. the staff a friendly & helpful. the location is near to night market, can just walk 12 minutes. but if u travel with elderly, its maybe take 18 minutes. overall good

Recenserad 16 maj 2019
10,0
Steven från Thailand
Bodde en natt i augusti 2018

Great place in the heart of Hua Hin”

Location is very convenient for Shops and bars in the area. The room was good quality with a nice view of the mountains. Some of the décor (TV) should be updated. But overall a great room and good value. The shower wasn't working but I called reception and within 2 minuets someone came and fixed it. Great service.

Recenserad 06 augusti 2018
Martin från Storbritannien
Bodde i 7 nätter i januari 2019

They can’t make a good cup of Tea”

The hotel is in a fantastic location for all the bars and restaurants. There’s a lot of building work going on right beside this hotel so it’s noisy right now. The staff are fantastic and very helpful and always smiling. Breakfast buffet isn’t fantastic and I suggest taking your own t-bags as the Tea is just like hot coloured water!

Recenserad 11 februari 2019
5,2
Chanuga från Thailand
Bodde en natt i januari 2019

1 night stay for family business”

Hotel is quite old but the room is comfortable. I forgot to check that no parking lot so I found some difficulty to find place to park my car. The key card did not work well so I have some difficulty to open the door. Swimming pool and toilet on the roof top is quite dirty.

Recenserad 27 januari 2019
Graham från Storbritannien
Affärsresenär
Bodde i 2 nätter i januari 2019

Good Hotel But”

This is a good hotel but unfortunately until the building work is finished immediately next door, its a bit noisy. work starts around 6.00am and finishes around 11.00pm. If you enjoy watching people working then you have a bird eye view. The crane was at the same level as my balcony.

Recenserad 23 januari 2019
G från Kanada
Bodde i 6 nätter i februari 2019

Location”

Very clean rooms in a budget hotel but everything you need for a week in Hua Hin.

Recenserad 04 mars 2019