Senaste omdömena

Peter från Sverige
Bodde i 4 nätter i juli 2012
bra hotell
poolen högst upp
Mycket bra personal som är väldigt hjälpsamma . Suverän pool med mycket trevlig bar . Tyvärr höll dom på med ombyggnad av lobbyn när vi var där men dom hjälpte alltid till så man kom fram . Nära och bra till parkeringen som dom hade uppsikt över hela tiden . Läget är perfekt om man tycker om att gå i barer med mera .
Recenserad 15 januari 2013

Mats från Sverige
Executive Svit
Bodde i 7 nätter i december 2012
trevlig personal
standarden
Rent och snyggt på hotellet,frukosten hade vad man kräver men inget extra. Har bott här innan men hade då rum åt andra sidan och upplevde inte då det störande bullret från barerna som spelar till över 6 på morgonen. Väldigt bra tryck på vattnet i duschen (extremt varmt)
Recenserad 09 januari 2013

Ali från Sverige
Bodde i 16 nätter i november 2012
Mycket bra läge!
Detta Hotell är ett av det bättre i Pattaya.
Nära stranden,shopping och underhållning.Det är 3 st stora shoppingcenter nära Hotellet.Mycket trevlig personal. Frukosten kunde ha mer utbud.På det stora hela ett underbart ställe som vi kommer att återvända till.
Recenserad 12 december 2012

per från Sverige
Bodde i 2 nätter i augusti 2012
Trevligt
Mycket bra läge nära tilll allt.Bra frukost och mat.
Recenserad 16 september 2012

Inger från Sverige
Bodde i 3 nätter i juli 2012
Mysigt hotell i Pattaya
Mycket centralt beläget i Pattaya.
Har bott här 3 gånger, väljer detta hotell då det ligger bra till för shopping runt kring. Frukosten är helt ok, bjuder dock inte på några större överraskningar. Rent och fint, vänlig personal.
Recenserad 07 augusti 2012

Roger från Sverige
Bodde i 3 nätter i maj 2012
Utmärkt service
Kliniskt rent både i rummen och gemensamma utrymmen
Trevlig personal och mycket service-minded. Nära till allt. Kan varmt rekommenderas. Bor här varje gång jag är här (6ggr/år)!
Recenserad 10 juni 2012

Roger från Sverige
Grupp
Bodde i 7 nätter i mars 2012
Utmärkt läge och personal
Utmärkt läge och personal. Superrent
Otroligt hög standard jämfört med ett hotell i Sverige. Trivs otroligt bra på detta hotell och bor alltid här.
Recenserad 10 juni 2012

Hans-ake från Sverige
Bodde i 10 nätter i april 2012
Tjusigt hotell trevig personal
alt var jättebra
alt var jättebra personalen öppnade ingångsdörren så att man inte behövde göra det själv samt tryckte ner hissen alla gjord alt för att man ska trivas
Recenserad 12 maj 2012

peter från Sverige
Grupp
Bodde i 9 nätter i januari 2012
Bra läge, bra personal
rent, trevlig personal, bra läge.
vi är golfare som som spelar varje dag. vi kommer att återvända till tims då vi verkligen trivdes där med nära till allt. trevlig pool på taket med kul personal speciellt god dag god dag killen.
Recenserad 31 januari 2012

Per från Sverige
Bodde i 9 nätter i december 2011
Bra hotel med bra service
stora rum. mitt rum var tyst på natten. stor fin pool på taket. bra läge mitt i pattaya
utmärkt. bodde här 4+10 nätter och nöjd. likvärdigt med page 10 som jag tidigare bott på. förbättringstips: gör wifi gratis!
Recenserad 27 december 2011

Välj lojalitetsprogram

PointsMAX
Språk
Lojalitetsprogram A Lojalitetsprogram A
Lojalitetsprogram B

I menyn, klicka på PointsMAX och välj det lojalitetsprogram du helst använder.

Välj poängerbjudande

Hotellrum A
Rumsinformation
Tjäna
5 000 poäng

Välj rum och poängalternativ för ditt valda boende.

Ange medlems-ID

Nationalitet (angivet i pass)
Medlemsprogram ID

Ange ditt medlemsnummer för ditt valda program när du slutför din bokning. Poängen kommer att läggas till på ditt konto efter att du checkat ut från hotellet.

Börja här och välj det program som du helst föredrar: