2015

Sortera efter

Ehlimana från Sverige
Bodde i 4 nätter i december 2015
dyrt
Nära till oxford street med tunnelbana. Mysigt rum. Snäll personal.
Det var bra. Frukosten var dock alldeles för dyr. Som student fanns det inte ens en chans att äta frukost på hotellet. Vi hade heller ingen wifi på hotellrummet och man behövde betala 10 pund per dag per enhet om man ville ha wifi. Det är överdrivet dyrt.
Recenserad 06 december 2015

Recenserad 24 november 2015

Jonatan från Sverige
Bodde i 2 nätter i oktober 2015
Bra ställe
Fantastisk läge, bra personal, trevlig Spa anläggning
Recenserad 15 oktober 2015

Ingrid från Sverige
Standard Tvåbäddsrum
Bodde i 2 nätter i juli 2015
Lungt läge men ändå supercentralt
Rena fina lokaler och rum. Läget: lugnt men centralt med tunnelbana runt hörnet. Rummet (tvåbäddsrum) och badrummet var inte stora till ytan men moderna och välplanerade.
Vi gillade verkligen det här hotellet. Gemensamhetsytorna var luftiga och personalen hjälpsam och aldrig långt borta. rummet var inte stort, men väl planerat och utrustat, samt fräscht. Frukosten var generös, men ej helt gratis. Läget super med tunnelbanan runt hörnet. Gångavstånd till Hyde Park och de stora museerna. Det enda som var dåligt var Internet. Det förvånade oss mycket att man tog 10 pund för 24 h wifi-uppkoppling. Detta i en tid när du kan få gratis internet nästan överallt i London.
Recenserad 20 juli 2015

Peter från Sverige
Executive-rum Dubbelrum
Bodde i 3 nätter i juli 2015
Kaos
Läget Lugnt sköna sängar
Tvn fungerade inte. Kallvattnet fungerade inte, toaletten fungerade inte under en kväll. Det fanns ingen möjlighet att tvätta sig, eller gå på toaletten. Ingen förklaring eller ursäkt från hotellet.
Recenserad 08 juli 2015

oo
Recenserad 27 februari 2015

Robert från Sverige
Bodde i 3 nätter i december 2014
Trevligt boende i ett bra läge i London
Läget, fosjen och sängen
Den var bra, enda minusen är Wifi systemet och det dåliga vatten trycket i duschen
Recenserad 15 december 2014

Beatrice från Sverige
Superior Tvåbäddsrum
Bodde i 4 nätter i november 2014
Bra hotell och trevlig personal men dålig städning
Hjälpsam personal, pool och prisvärt
Bra men duschen var trasig hela tiden vi var där och fast vi påpekade det var det ingen som lagade den. Tveksam städning. Maten i restaurangen var ok men inte mer. Annars var det ett bra hotell med väldigt trevlig personal
Recenserad 07 december 2014

Claes från Sverige
Bodde en natt i november 2014
Läget, bra rum, bra personal
Allt var bra utom dåligt internet!
Recenserad 27 november 2014

Max från Sverige
Bodde i 3 nätter i september 2014
Fräscht alternativ
Ett stort hotell till rimligt pris för att vara London. Ligger i ett bra område mycket nära tunnelbanan. Känns smålyxigt.
Mycket bra. Londons hotellpriser är redan höga som det är och det här hotellet erbjuder verkligen ett bra rum till bra pris. De som har svårt för engelsk standard och ofräscha toaletter ska välja det här hotellet. Det är fräscht och fungerar alldeles utmärkt. En välkomnande och stor entre och hjälpsam personal. Närheten till tunnelbanan gjorde det enkelt att ta sig till och från. Om man gillar att promenera är promenaden genom Hyde Park till Marble Arch och Oxford Street ungefär 35-40 min lång. Hit kommer vi igen.
Recenserad 19 september 2014

Välj lojalitetsprogram

PointsMAX
Språk
Lojalitetsprogram A Lojalitetsprogram A
Lojalitetsprogram B

I menyn, klicka på PointsMAX och välj det lojalitetsprogram du helst använder.

Välj poängerbjudande

Hotellrum A
Rumsinformation
Tjäna
5 000 poäng

Välj rum och poängalternativ för ditt valda boende.

Ange medlems-ID

Nationalitet (angivet i pass)
Medlemsprogram ID

Ange ditt medlemsnummer för ditt valda program när du slutför din bokning. Poängen kommer att läggas till på ditt konto efter att du checkat ut från hotellet.

Börja här och välj det program som du helst föredrar: