Fantastiskt 9,1

• Mat/Middag 8,4
Sortera efter

Andreas från Sverige
Bodde i 5 nätter i december 2012
Trevligt litet hotel med hög trivselfaktor
Personal, frukost, renlighet
ett mysigt hotel vid huvudvägen ca. 100 m från stranden klong dao. personalen gör allt för att du ska känna dig omhändertagen och är väldigt snälla och hjälpsamma med allt. bra frukost och rena och fina rum med bra standard.
Recenserad 02 januari 2013

Britt-Marie från Sverige
Grupp
Bodde i 5 nätter i december 2012
Rent och fint hotell med trevlig personal
Det vänliga bemötandet
För oss två vuxna personer var detta ett hotell med perfekt läge. Det tog oss ca 20 min att promenera in till Saladan på kvällarna och endast ett par minuter till stranden. Hotellet var rent och fräscht. Vi bodde högst upp med utsikt mot havet. Balkongen var något trång, men vi var ju inte där för att sitta på en balkong och titta. Frukostmenyn var väl tilltagen och frukosten var god. Personalen på hotellet var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Vi trivdes mycket bra på detta hotell de dagar vi var på Koh Lanta.
Recenserad 16 december 2012

Johan från Sverige
Bodde i 3 nätter i mars 2012
Fräscht hotell
Sköna sängar, bra frukost, gratis strandbadlakan att låna
Mycket trevligt hotell ligger ca 200 m från stranden. Sängarna är jättesköna och rummen fräscha. Kan varmt rekommendera detta hotell.
Recenserad 20 mars 2012

Sebastian från Sverige
Bodde i 2 nätter i oktober 2011
Mysit hotell
Kändes verkligen välkomnande.
Underbar personal, mycket fräscht hotell med riktigt fina rum. Frukosten väldigt bra blev serverade varje dag.
Recenserad 22 oktober 2011

Ann-Sofie från Sverige
Bodde i 2 nätter i februari 2011
Bättre än det ser ut
Rent och välskött hotell med trevlig personal
Vi blev besvikna när vi kom med taxin och såg var vi skulle bo. Hotellet ser inte särskilt fint ut på utsidan MEN insidan är desto bättre. Jättefint, rent och tyst. Ingen har på sig skor inomhus. Personalen är väldigt trevlig och familjär. Vi hade balkong ut mot vägen och tyckte det var jättetrevlig att sitta där och titta på bilarna och mopeder som åkte förbi. Det hördes inga billjud alls när balkongdörren var stängd. Stranden är på andra sidan vägen men den lilla promenaden kändes inte negativt alls.
Recenserad 21 mars 2011

Minna från Sverige
Bodde i 3 nätter i december 2010
Bra lage nara stranden. Bra personal
har egen resebyra
Lyhort
bra med vattenkokre pa rummet, nara stranden och fina rum
Recenserad 05 januari 2011

sven från Sverige
Bodde i 5 nätter i mars 2010
Toppenboende
Att bo på ett ställe som detta borde alla få uppleva. Fantastiskt rent och personligt bemötande.
Saknade pool
När vi kom fram till hotellet blev vi mottagna vid taxi`n av ägaren högst personligt och med våra förnamn. Mycket rent och trevligt hotell. Vi fick mycket bra kontakt med personalen eftersom det är ett litet hotell med bara 18 rum. Tyvärr blev vi tvungna att avbryta vår vistelse i Thailand p.g.a en nära anhörig hemma blev svårt sjuk. Vi fick fantastisk bra hjälp att ordna flygbiljetter och annat av ägaren. Stort Tack. Vi återkommer gärna till detta hotell
Recenserad 31 mars 2010

Martina från Sverige
Bodde en natt i februari 2010
Lanta Mermaid
Underbart!
Inget
Vi bodde på Lanta Mermaid i två omgångar. Personalen är väldigt vänlig och de talar bra engelska. Andra gången vi var där fick vi ett bättre rum. Det är ordning och reda på hotellet. Bra städning. Det var fin frukost. En gata mellan hotellet och stranden. Stranden är verkligen underbar! Det störde oss lite med trafiken från stora vägen. Vi fick en nyckel till hotellet, eftersom de stänger dörren kl 22.00. Det kändes väldigt säkert. Övervakningskameror i korridoren. Vi kommer garanterat tillbaka när vi ska till Thailand igen!
Recenserad 25 mars 2010

Recenserad 25 mars 2010

Eva från Sverige
Bodde en natt i februari 2010
Fräscht, snyggt god servis
Fräscht, rent, snyggt, god servis, fritt internet
Det finns ingen pool men de har planer på att bygga jacuzzi i trädgården
Hotellet har ett bra läge på andra sidan vägen vid den långa fina stranden Klong Dao. Personalen mycket servisinriktad och vänlig, det märktes att de var stolta över sitt hotell med 18 rymliga, fräscha och smakfullt inredda rum. Och de var måna att få oss att känna oss som en i familjen. AC på alla rum, kylskåp samt gratis internet. Frukosten var bra och köket där den tillagades rent och modernt. Det är nära till många restauranger som ligger efter vägen eller att promenera ner på den fina stranden (100m). Det finns ingen pool men för de som vill ha de kan man för 100 bath få använda Andaman Lantas pool som ligger precis på stranden något till vänster (hanndukar ingår då) Personalen hjälpte oss att boka bussresa.
Recenserad 21 februari 2010

Välj lojalitetsprogram

PointsMAX
Språk
Lojalitetsprogram A Lojalitetsprogram A
Lojalitetsprogram B

I menyn, klicka på PointsMAX och välj det lojalitetsprogram du helst använder.

Välj poängerbjudande

Hotellrum A
Rumsinformation
Tjäna
5 000 poäng

Välj rum och poängalternativ för ditt valda boende.

Ange medlems-ID

Nationalitet (angivet i pass)
Medlemsprogram ID

Ange ditt medlemsnummer för ditt valda program när du slutför din bokning. Poängen kommer att läggas till på ditt konto efter att du checkat ut från hotellet.

Börja här och välj det program som du helst föredrar: