2015

• Mat/Middag 7,9
Sortera efter

Ronny från Sverige
Bodde i 3 nätter i januari 2013
Kanon fint hotell med bra och trevlig personal.
Rent och snyggt,trevlig och tillmötesgående personal.
Bra hotell som låg centralt för våra utflykter. Bra med affärer,matställen och barer..
Recenserad 26 januari 2013

Eva från Sverige
Familj med småbarn
Bodde i 3 nätter i januari 2013
Bra lage
bra service
mycket bra lage och trevlig personal, hog service. Trevligt poolomrade pa taket med bra service och fullstandiga rattigheter dygnet runt. spa/behandlingarna var mycket bra. Hela hotellet var rent och frascht.
Recenserad 11 januari 2013

Henrik från Sverige
Familj med småbarn
Premier Deluxe
Bodde i 2 nätter i december 2012
Västerländskt med bra läge
Utmärkt läge, hög standard med bästa utsikten i stan
Utmärkt läge, hög standard med bästa utsikten i stan. Från vårt rum på nionde våningen med city view fick vi väldigt fin utsikt för att se marknaden och bitexco tornet. Hotellet har västerländsk standard och blir på så sätt lite opersonligt men samtidigt behöver man inte gå långt i saigon för att få det "personligt"/vietnamesiskt.
Recenserad 31 december 2012

Lovisa från Sverige
Affärsresenär
Bodde en natt i december 2012
Säkert hotell med serviceminded personal
centralt, god service, rena och säkra rum
direkt i receptionen möter en trevlig personal som är måna att se till att gästerna känner sig välkomna även om de inte får tillgång till rummet med en gång. man förses med karta och får ett personligt samtal om vad som kan vara av intresse i omgivningen. rummen är rena och frukosten är vad man förväntar sig. matsalen dock mycket tråkig. hotellet är mainstream efter internationell standard och har ingen annan lokalfärg än den trevliga personalen.
Recenserad 19 december 2012

Mariella från Sverige
Bodde i 2 nätter i januari 2012
"Jättefint hotell med oslagbart läge"
Läget
Mycket fint och trevligt hotell med jättefräscha rum i Skandinavisk stil, rummen något små. Pool på taket med härlig utsikt och bra mat i restaurangen.
Recenserad 29 januari 2012

Petra från Sverige
Gruppresenär
Executive Deluxe med tillgång till Executive Lounge
Bodde en natt i januari 2012
Perfekt lage
Mycket rent och fint rum. Skona sangar och tyst rum. Bra service.
Sov bara en natt men trivdes bra! Hotellet var mycket rent och rummet var valdigt fint. Det var skona sangar och ett valdigt tyst rum. Hotellet hade bra service. Pool finns pa taket, dock ganska liten men absolut vard att ta ett svalkande dopp i. Det ar ett jattebra lage om man vill shoppa, ga pa restaurang, sightseeing mm. Vi var mycket nojda med var vistelse.
Recenserad 29 januari 2012

Eva från Sverige
Bodde i 5 nätter i januari 2012
Utmärkt läge, trevlig personal
Läget, trevlig personal samt rent och snyggt på hotellrummet
Hotellet har ett otroligt bra läge, gångavstånd till många sevärdheter. Fastän hotellet ligger mitt i centrum störs man ej av den intensiva trafiken.
Recenserad 28 januari 2012

Sven-Ole från Sverige
Bodde en natt i december 2011
Bra läge men små rum.
Bra läge för upplevelse av nyårsfirande vietnameser
Vi bodde på 11:e våningen med utsikt över Saigon. Häftig upplevelse av alla motorcyklister som körde runt i rondellen fram till fem i tolv, då alla stannade och stod still och inväntade tolvslaget. En stor marknad låg alldeles runt hörnet, ett måste att besöka. Där fanns allt att köpa, både matvaror, kläder, skor, ja allt.
Recenserad 25 januari 2012

Erik från Sverige
Premier Deluxe
Bodde i 4 nätter i december 2011
Fint hotell med suveränt läge.
Fräscha rum, bra läge. Skönt med en, om än liten, pool på taket.
schysst hotell där vi framförallt var ute efter läget med närhet till det mesta man som turist vill se. vi bodde på tionde våningen( näst högst upp) och vi hörde inte ett ljud av all trafik i området. bra frukost. skönt att kunna gå till poolen om det var för varmt på stan. dock ingen stor yta där för eventuellt solbadande utan mer för snabb avkylning.
Recenserad 01 januari 2012

Gilbert från Schweiz
Bodde i 3 nätter i oktober 2011
Schöne Anlage, Frühstücksbüffet gut u. ausreichend
Preis Leistung in Bezug auf Z/F. OK
Schöne Anlage, schöner Pool, Personal freundlich müsste aber in der englischen Sprache gefördert werden. Strand nicht sehr anziehend.
Recenserad 14 november 2011

Välj lojalitetsprogram

PointsMAX
Språk
Lojalitetsprogram A Lojalitetsprogram A
Lojalitetsprogram B

I menyn, klicka på PointsMAX och välj det lojalitetsprogram du helst använder.

Välj poängerbjudande

Hotellrum A
Rumsinformation
Tjäna
5 000 poäng

Välj rum och poängalternativ för ditt valda boende.

Ange medlems-ID

Nationalitet (angivet i pass)
Medlemsprogram ID

Ange ditt medlemsnummer för ditt valda program när du slutför din bokning. Poängen kommer att läggas till på ditt konto efter att du checkat ut från hotellet.

Börja här och välj det program som du helst föredrar: