2015

• Mat/Middag 7,5
Sortera efter

Torbjorn från Sverige
Bodde i 3 nätter i mars 2013
prisvärt hotell med bra läge
Bra frukost bra rum och hjäpsam personal
Recenserad 11 mars 2013

Hannah från Sverige
Bodde i 2 nätter i februari 2013
Fint hotell med kanonbra läge!
Ligger väldigt centralt med en monorail precis utanför dörren, trevlig personal, fina rum
Vi började vår resa i Malaysia med att bo på detta hotellet i två nätter. Det är en mycket trevlig personalstyrka som jobbar här. Hotellet är väldigt fint och ligger perfekt med en monorail utanför dörren. Ett tips är att åka monorail istället för taxi, en tur med monorail för två personer kostar ungefär 10kr, en taxitur ligger runt 40-50kr. Frukosten på hotellet är mycket bra, ett stort utbud serveras.
Recenserad 11 mars 2013

Frida från Sverige
Bodde i 3 nätter i februari 2013
Bra läge och trevlig personal
Bra läge, trevlig personal och god frukost
Hotellet ligger bra och nära till shopping. Trevlig och väldigt hjälpsam personal och mycket god frukost. Negativt var att vi fick betala extra för att få ett rökfritt rum, samt att där inte var gratis wifi på alla rummen. Vi anser att det var ganska dyrt också.
Recenserad 08 mars 2013

Lisa från Sverige
Bodde i 3 nätter i februari 2013
Bra läge stora rum
Läget, frukost
Bra läge nära bra shoppingcenter och restauranger. Dessutom 50 meter till monorailen. Stora rum, bra frukost, städning helt ok. Trevlig personal. Dåligt var att wifi kostade och det var ganska dyrt ca 120 kr per dag, vi hade ingen säkerhetsbox i vårat rum vilket också är negativt. Men jag skulle absolut kunna tänka mig att bo här igen, framförallt på grund av läget.
Recenserad 15 februari 2013

Ronnie från Sverige
Familj med småbarn
Bodde i 2 nätter i januari 2013
Mycket bra hotell - trevlig service centralt läge
Mycket fräscht, Centralt läge precis bredvid shoppingcentra och lokaltågstation
Vårt besök på Melia var mycket positivt! Bra rum med stora sängar så att hela familjen fick plats. Våra barn är 3 och 5 år gamla, men de ingick i bokningen utan frågor och extrakostnader. Frukosten var mycket bra inför våra dagar på stan. Hotellet är mycket fräscht. Servicen var också oklanderlig - frågade om kall luft som strömmade ut genom ventilen. Trots sen kväll så dök en vaktmästare upp och beskrev vänligt att det fanns ett reglage mellan sängarna... Vi fick också hjälp att beställa taxi (till bra pris) när vi skulle till flygplats. Då vi åkte hem sent, långt efter utcheckning fick vi tillgång till ett särskilt rum där vi kunde duscha då vi varit på stan hela dagen. Shopping fanns också i flera stora varuhus precis utanför. Ett av dem innehöll dessutom en nöjespark, men en berg- och dalbana värd namnet! Precis utanför entrén fanns en tågstation som gör att man på ett enkelt och billigt sätt kan ta sig runt om i stan utan långa promenader i onödan. Läste att det fanns en klädkod för restaurangen, men den verkade inte gälla för frukosten.
Recenserad 17 januari 2013

peter från Sverige
Bodde en natt i januari 2013
utmärkt läge
allt mycket bra
fantastiskt god frukost mycket bra läge för att se kuala lampur trevlig personal
Recenserad 17 januari 2013

Philip från Sverige
Bodde i 3 nätter i december 2012
Utmärkt läge precis vid IMBI Monorail.
Nära till allt, bra kommunikationer och god frukost!
Bra service de ordnade med transport och fixade även frukostbox så vi kunde ta med oss när vi åkte :D
Recenserad 02 januari 2013

Bogdan från Sverige
Bodde i 2 nätter i juli 2012
Ganska bra hotell med centralt läge
Läge, pris
Inom 500m finns det 10-tal stora varuhus, Mekka för shoppare! Stort utbud med matställen, barer mm. Direkt anslutning till monorails-station (IMBI).
Recenserad 31 juli 2012

William från Sverige
Bodde i 2 nätter i april 2012
Stora rum och perfekt läge
Läget, rummen
Ligger väldigt bra till mittemot Time Square och nära Skytrain. Rummen var stora och bekväma. Frukostbufféen var stor och bra. Mycket olika rätter att välja på från olika länder. Det ända negativa var att det var dresscode nere i matsalen, vilket är osmidigt för turister som inte är affärsresande.
Recenserad 15 juni 2012

Goran från Sverige
The Level - Rum på klubbvåning
Bodde i 4 nätter i februari 2012
bra peronal, utmärkt läge, 15 vån
the level var perfekt, frukost och happy houer på 18 våningen var utmärkt bra
Vi stortrivdes på detta utmärkta hotell och med the Level, där kommer vi att bo igen.
Recenserad 07 mars 2012

Välj lojalitetsprogram

PointsMAX
Språk
Lojalitetsprogram A Lojalitetsprogram A
Lojalitetsprogram B

I menyn, klicka på PointsMAX och välj det lojalitetsprogram du helst använder.

Välj poängerbjudande

Hotellrum A
Rumsinformation
Tjäna
5 000 poäng

Välj rum och poängalternativ för ditt valda boende.

Ange medlems-ID

Nationalitet (angivet i pass)
Medlemsprogram ID

Ange ditt medlemsnummer för ditt valda program när du slutför din bokning. Poängen kommer att läggas till på ditt konto efter att du checkat ut från hotellet.

Börja här och välj det program som du helst föredrar: