Mycket bra 7,3

Familj med äldre barn
Trebäddsrum
Bodde i 3 nätter i maj 2014
Rent,välskött och lättillgängligt!
Bra läge,rent ,snyggt och suveränt omhändertagande av oss som gäster.
Bokar gärna där igen. Bra sängar,rent,suverän frukost service,tyst och lugnt mitt i sta`n!
Recenserad 12 maj 2014

Tomas från Sverige
Familj med små barn
Rum för 4 personer
Bodde i 3 nätter i juni 2013
Mitre House hotel ger lite mer än vad det kostar
Läget, läget, läget
Hotellet ligger nära mycket goda kommunikationer. Närheten till Hyde park, om du vill jogga eller om barnen behöver springa av sig, är ett stort plus. Rummen är enkla och slitna men städningen är bra. Frukosten är mer än ok och servitriserna är precis lagom rara och hjälpsamma. Enda minuset är portiern (ägaren?) som verkar hata sitt jobb och därmed människor i allmänhet och gäster i synnerhet. Åsnan Ior framstår som en muntergök i jämförelse. För barnen blev det en lek att ta sig förbi "arge mannen". Jag kan varmt rekommendera hotellet till den som vill ha ett enkelt rum att sova i och prioriterar närheten till Paddington station och Hyde park framför mer kostsamma men komfortablare alternativ. Jämfört med andra hotell som jag har bott på i London så ger Mitre hotell lite mer än vad det kostar.
Recenserad 01 juli 2013

Patrik från Sverige
Bodde i 4 nätter i mars 2013
OK. Små rum. Uppgraderade till en "svit".
Närhet till kommunikationer.
Små rum, drag från fönster, inga ljudisolerade fönster. Trevlig receptionspersonal. Frukosten ok, vad man får räkna med i England.
Recenserad 03 april 2013

Annelie från Sverige
Bodde i 3 nätter i mars 2013
Trevligt hotell med bra läge och vänlig personal.
Trevlig personal, centralt läge, nära till buss o t-bana.
Mycket trevligt o lugnt område med mysiga pubar o restauranger i närheten. Nära till buss o t-bana. Trevlig personal ! Bra att man kunde lämna väskan efter utcheckning. Mycket trevlig vistelse både på hotellet o i London !
Recenserad 02 april 2013

hossein från Sverige
Bodde i 5 nätter i december 2012
Det var tjusigt hotel och trevliga personal
Paren och personalen
Jag var mycket nöjd med hotellet och personalen var mycket trevliga och utmärkt läge nära allt tåg, centrum ,restauranger och man kan promenera till många ställe utan att pendla .till slut jag är mycket nöjd med resan och hotellet och många tack.
Recenserad 12 januari 2013

Christian från Sverige
Bodde i 2 nätter i oktober 2012
Utmärkt läge men små rum
Utmärkt läge
Hotellet ligger bra till tar ca 3min till Paddington stationen. Rummen är väldigt gamla men funkar att sova i.
Recenserad 02 november 2012

magnus från Sverige
Bodde i 3 nätter i oktober 2012
helt klart värt pengarna
bra frukost, rent, små rum, bra bemötande
det är nära till allt. buss eller tunnelbana. missa inte besök på sayers pub. öronpropp - tar bort gnissel från golvplank i runnet ovanför.
Recenserad 19 oktober 2012

Lovisa från Sverige
Bodde i 3 nätter i juli 2012
Super mysigt hotell
Mycket nära till det mesta
Bra läge, mysigt, typiskt engelsk hotell. Vi trivdes väldigt bra.
Recenserad 25 juli 2012

Nicola från Sverige
Familj med äldre barn
Trebäddsrum
Bodde i 3 nätter i juli 2012
Närhet till det mesta
Närheten, frukost och trevlig atmosfär.
Vi trivdes väldigt bra på hotellet,bra service, närhet till allt och gång avstånd till park, buss, underground. God frukost och trevligt med möjlighet att fixa te och kaffe på rummet. Det enda negativa för oss var att frukost serveras mellan 7-9 lite i det tidigaste laget för oss på semestern.
Recenserad 13 juli 2012

Johanna från Sverige
Bodde i 4 nätter i juni 2012
Trevlig personal, äldre inredning
Trevlig personal
Personalen var väldigt trevlig. Nära till stan, tunnelbana, buss och restauranger. Äldre rum, men det är standarden på nästan alla Londons hotell. Det var väldigt lyhört. Städning varje dag, frukosten var samma varje dag, engelsk standard frukost. Vi är nöjda med våran vistelse.
Recenserad 28 juni 2012

Välj lojalitetsprogram

PointsMAX
Språk
Lojalitetsprogram A Lojalitetsprogram A
Lojalitetsprogram B

I menyn, klicka på PointsMAX och välj det lojalitetsprogram du helst använder.

Välj poängerbjudande

Hotellrum A
Rumsinformation
Tjäna
5 000 poäng

Välj rum och poängalternativ för ditt valda boende.

Ange medlems-ID

Nationalitet (angivet i pass)
Medlemsprogram ID

Ange ditt medlemsnummer för ditt valda program när du slutför din bokning. Poängen kommer att läggas till på ditt konto efter att du checkat ut från hotellet.

Börja här och välj det program som du helst föredrar: