Utmärkt 8,1

Sortera efter

Sabina från Sverige
Familj med äldre barn
Bodde i 7 nätter i januari 2012
Frascht hotell med frascha rum.
Toppen frukost.
Bra lage i Patong nara till stranden, marknader och nattliv. Men anda lugnt om kvallarna da de ligger lite avskilt. Stor harlig frukost och trevliog personal. Fin pool och bra gym.
Recenserad 13 februari 2012

Peter från Sverige
Bodde en natt i januari 2012
Bra Hotell o Slummiga Patong
Låg lite avskilt från vægen.
trevligt och bra hotell. allt fungerar. personalen ær trevliga. ta med øronproppar så slipper du høra skræning musik från barenas nattliv. en del rum har trista vyer mot fastigheter som ær i misær. patong ær skit. en till 2 nætter ræcker i utbildnings syfte.
Recenserad 02 februari 2012

Paul från Sverige
Familj med småbarn
Bodde i 2 nätter i december 2011
Fräscht hotell mitt i Patong centrum
Fräscht nära centrum
Nyrenoverade rum, ngt liten pool men fungerade bra för oss två nätter innan hemresan.
Recenserad 31 december 2011

Kristina från Sverige
Ensamresenär
Bodde i 5 nätter i juni 2011
Kanon hotell!
Fina stora luftiga rum, rent, harlig frukost buffe, bra mindre gym, polen var bast! Trevlig personal.
Allt var superbra tycker jag, lite vasing med internet men funkade utmarkt imellanat. Lite dumma dorrar till toaletten tog ett tag innan man larde sig att stanga dem. servicen var bra de forsokte att hjalpa en sa gott de kunde. Lagom avstand till stranden 10 min gangvag. och till shopping centret 10 min promenad. trivdes utmarkt! kommer att bo dar igen.
Recenserad 26 juni 2011

Evelina från Sverige
Bodde i 4 nätter i maj 2011
Trevlig personal och bra service
Fräscha rum, bra mat på hotellet, helt ok läge, Stor pool.
Jag bodde här med min pojkvän och vi hade det jätte trevligt under våran vistelse på Palmyra. Vi bodde i ett deluxe rum som var jätte fräscht! Personalen var mycket trevliga och poolen var jätte stor, dock lite kall.. Det låg relativt nära till allting, 5 min promenad och man befann sig mitt i smeten. Maten hade rimligt pris och den smakade bra. Jag skulle definitivt kunna återvända hit.
Recenserad 30 maj 2011

Lennart från Sverige
Deluxe (poolutsikt)
Bodde i 13 nätter i mars 2011
Utmärkt läge både för bad och shoping
Bra rum o service fin frukost
Bokade delux rum 13 nätter och var mkt nöjd med nästan allt det enda som var negativt var att vi inte visste att balkongen hade sol hela eftermiddagen stekhett så det gick inte att sitta där innan solen gått ner. Personalen var mkt tillmötesgående med allt så vi är mkt nöjda.
Recenserad 29 mars 2011

Caroline från Sverige
Bodde i 2 nätter i mars 2011
Ingen balkong på standardrum
Fantastiskt god mat på restaurangen
Bra service, men inte speciellt prisvärt. Vi hade ingen balkong på ett standardrum som ändå kostade en del. Restaurangen hade dock hög standard.
Recenserad 25 mars 2011

alexander från Sverige
Bodde i 7 nätter i januari 2011
bra läge
kanon pool bra rum
hotelet var bra men servicen dålig ingen pratar bra engelska och frukosten var medelmåttig
Recenserad 03 februari 2011

Andreas från Sverige
Bodde i 3 nätter i januari 2011
Bra läge med mycket fina rum
Rummen, poolen helt ok
Omgivningen, byggarbetsplats och massa oväsen från kl 06.30. Otrevlig personal som knappt hälsar.
Ett gammalt hotell där man byggt till en ny del som är väldigt fin. Vi fick som tur var bo i denna del men en hel del gäster klagade på den äldre delen. Personalen var otrevlig och hälsade knappt när man kom tillbaka till hotellet. Mycket hög ljudnivå från massor av intilliggande byggarbetsplatser. Hotellet kan säkert bli bra om något år när alla byggen är klara och man bytt ut personalen till en trevlig och serviceminded personal som man är van vid i Thailand. Eftersom vi endast sov på hotellet så är vi en då nöjda eftersom rummen var i väldigt fräscht skick!
Recenserad 16 januari 2011

Emily från Sverige
Bodde i 2 nätter i december 2010
nära till allt i patong, fräscha snygga rum
Design, renlighet och allt på rummet, liten pool men den duger, bra med gym, typ 5 min till stranden. Gratis WiFi på rummet.
Lite trångt vid poolen och blir lite skugga av husen som är runt omkring poolen.
nära till all shopping i patong, ca 5 min till stranden, gratis wifi på rummet, jättefina rum. vi fick gratis frukost och den var helt ok. man får flingor, juice, sallad, rostbröd, en person som fixar omelett och äggen som du vill ha dem, finns även lunch på frukostbuffén med nudlar, ris, fisk, grönsaker och allt sånt.
Recenserad 27 december 2010

Välj lojalitetsprogram

PointsMAX
Språk
Lojalitetsprogram A Lojalitetsprogram A
Lojalitetsprogram B

I menyn, klicka på PointsMAX och välj det lojalitetsprogram du helst använder.

Välj poängerbjudande

Hotellrum A
Rumsinformation
Tjäna
5 000 poäng

Välj rum och poängalternativ för ditt valda boende.

Ange medlems-ID

Nationalitet (angivet i pass)
Medlemsprogram ID

Ange ditt medlemsnummer för ditt valda program när du slutför din bokning. Poängen kommer att läggas till på ditt konto efter att du checkat ut från hotellet.

Börja här och välj det program som du helst föredrar: