2015

Sortera efter

Patrik från Sverige
Bodde en natt i februari 2013
Övernattning för vidareresa
Läget, bra frukost, trevlig personal
Recenserad 14 mars 2013

Malou från Sverige
Familj med små barn
Bodde en natt i december 2012
Bra lage för transfer resenaren, bra personal.
grattis shuttebuss till och från flygplantsen.
super bra hotell när man bara stanna en natt, bra anknyning till flygplatsen
Recenserad 17 januari 2013

Hakan från Sverige
Bodde en natt i januari 2013
nära flygplatsen
bra för övernattning vid tidigt morgonflyg
Central styrd ac . Går inte att justera inställd på 21 grader... svinkallt .. finns av o på ... fuktigt på rummet antagligen för att dom innan oxå inte har velat ha vintercpå rummet... annars bra rum . Snabb in o utcheckning... fri shuttle till flyget .. 5 min till terminal 3... hög säkerhet med bomb hundar... trevlig personal
Recenserad 16 januari 2013

Ann från Sverige
Bodde en natt i januari 2013
Bra hotell med bra service
Bra hotell med bra service. Bra läge nära flygplatsen.
Vi bodde där en natt innan vi skulle resa vidare hemåt. De var mycket serviceinriktade och vänliga. Ordnar allt man vill ha hjläp med och de har gratis skjuts både för shopping och till flygplatsen.
Recenserad 07 januari 2013

Karlsson från Sverige
Bodde en natt i december 2012
Bra läge för transfer resenären
Gratis shuttlebuss till och från flygplats
Efter en lång flygresa från Europa var det skönt att sova i en riktig säng. Vi anländ sent på kvällen och hade tur så vi fick endast vänta 10 minuter på shuttlebussen som går en gång i timmen. Tyvärr var incheckningen mycket långsam och det tog oss mer än 40 minuter innan vi checkat in. Rummen var bra. Frukosten var dyr och dålig. Man kan lika gärna äta frukost på någon restaurang i närheten.
Recenserad 23 december 2012

Urban från Sverige
Flygplatsläge
Nära flygplatsen
Stort hotell nära flygplatsen. Kallt på rummen, gick inte att reglera eftersom det var centralstyrt sa personalen. Dåligt! Free WiFi skulle det vara i rummen men det fungerade inte. Knappt funktionsdugligt i allmänna utrymmen heller. Tråkig snabbmatsrestaurang i lobbyn. Opersonlig service.
Recenserad 15 december 2012

Bengt från Sverige
Bodde i 2 nätter i december 2012
Valde Remington för att det ligger nära terminal 3
Bra service, nära flygplatsen
Vi valde Remington för att det ligger nära terminal 3 (flyget till Catlican och Boracay) Jag tycker vi gjorde ett bra val
Recenserad 07 december 2012

Roberth från Sverige
Familj med små barn
Bodde en natt i maj 2012
Nära till flygplatsen
Ett bra hotel om man har ett flyg nästa dag som vi hade. Flera ok restauranger inom gångavstånd. Vi reste med en fyraåring och en fyramånaders pojke och allt fungerade bra. Trevlig personal, rent och snyggt.
Recenserad 03 juni 2012

Sofie från Sverige
Bodde en natt i mars 2012
Lyxigt hotell
Trevlig personal
super bra hotell när man bara skulle stanna en natt, bra anknytning till flygplatsen.
Recenserad 27 mars 2012

Jonas från Sverige
Bodde i 6 nätter i mars 2012
Trångt å stökigt.
Närhet till Flygplats och Casion
Ett prisvärt hotell för den som bara vill använda rummet för att sova. Trångt och pyttesmå rum utan extra utrustning. Värdeskåp och tv fanns men för övrigt väldigt lite extra. Stökigt just nu på grund av ombyggnad. Undvik rummen som ligger direkt mot gatan , ett jädra liv på trafiken dygnet runt.Annars rent och fräsht med trevlig personal. Finns en bar på hotellet men inget mer just nu. Mc-donalds flyttar snart in.
Recenserad 24 mars 2012

Välj lojalitetsprogram

PointsMAX
Språk
Lojalitetsprogram A Lojalitetsprogram A
Lojalitetsprogram B

I menyn, klicka på PointsMAX och välj det lojalitetsprogram du helst använder.

Välj poängerbjudande

Hotellrum A
Rumsinformation
Tjäna
5 000 poäng

Välj rum och poängalternativ för ditt valda boende.

Ange medlems-ID

Nationalitet (angivet i pass)
Medlemsprogram ID

Ange ditt medlemsnummer för ditt valda program när du slutför din bokning. Poängen kommer att läggas till på ditt konto efter att du checkat ut från hotellet.

Börja här och välj det program som du helst föredrar: