Utmärkt 8,2

Sortera efter

Michel från Sverige
Familj med små barn
Bodde i 2 nätter i augusti 2013
Bra hotell dock slitna rum
Faciliteter och utsikten
Recenserad 15 augusti 2013

Leif från Sverige
Familj med äldre barn
Bodde i 3 nätter i mars 2013
Jättefint hotell
Restaurangerna, poolerrna och privat strand
Recenserad 27 april 2013

Per från Sverige
Bodde i 9 nätter i februari 2013
Bra hotell för att ligga i pattaya.
Det bästa var att det låg en bitbutanför pattaya då det är väldigt livligt o skitigt inne i pattaya.
Hotellet var relativt bra då det låg utanför pattaya på en lugn o skön udde. Hotellrummet var slitet och skullebbehöva en uppfräschning. Frukosten fick godkänt men efterrätterna var inget vidare utan bestod mest av torra muffins . Stranden som tillhörbhotellet är heller inget vidare för att ligga i Thailand. För cirka tvåhundra baht. Gymmet som ligger på anläggningen är väldigt bra och personalen där är jättebra och serviceinriktade. Så detta hotel var prisvärt men inget jag skulle åka tillbaka till.
Recenserad 20 mars 2013

Sofia från Sverige
Bodde i 2 nätter i december 2012
Fint läge, bästa hotellet i pattaya.
Plus för Poolen, den kinesiska och indiska restaurangen.
Fint hotell med bästa läget i pattaya. Man bor lite utanför och tar ca 5 min med taxi in till "centrum". I princip endast ryssar på detta hotell. Rekommenderar att bo i honeymoon sviten, så fint rum!
Recenserad 17 februari 2013

Matilda från Sverige
Bodde en natt i februari 2013
Stort komplex!
Mini sviten var mycket fräsch!
ett stort hotell med flera pooler. mini sviten var på högsta våningen med fantastisk utsikt. hotellet hade bra läge vid vattnet och nära till city.
Recenserad 07 februari 2013

Sofia från Sverige
Bodde i 5 nätter i januari 2013
Stort hotellområde med bra restauranger!
Restaurangerna, poolen, beach teracce!
Första intrycket var inte alls bra, vi hade bokat honeymoon suite på beach teracce (eftersom det var modernt, havsutsikt, badkar i rummet, hade iallafall bestämt oss för just det rummet! men blev "uppgraderade" till Grand hotel club room, vi blev först glada för hotellpersonalen sa det var mkt bättre men när vi steg in i rummet besvikna. Rummet var gammalt och slitet, passade inte alls oss, telefonen fubkade ej när vi skulle beställa roomservice så fick åka ner till receptionen och beställa och när väl maten kom låg det en skalbagge i maten.... inte alls bra intryck! Vi gick till receptionen och berättade att vi va besvikna på det hät och då blev vårt rum som vi egentligen bokat ledigt på kvällen så vi kunde byta rum. Resten av resan var fantastisk och vi bodde på beach teracce. Jättefin pool, fint område, nära till fin och modern bar med bra utsikt, bra personal och god service (det var någon gång dock dagen innan min födelsedag som vi ville ha rummet städat innan och en kille i receptionen lovade att det skulle städas medans vi åt middag, men inget städat rum när vi kom tillbaka) favoritrestaurangen va kinesiska och indiska. Ligger ca 5 min med taxi från pattaya, vi tyckte det var skönt att inte bo i pattaya och därför rekommenderar jag detta hotell, köp däremot inte cola, vatten på hotellet eftersom det är dyrt!! En cola i stan för 14 bath, på hotellet med taxes och service 111 bath. Stor skillnad!
Recenserad 16 januari 2013

Hans från Sverige
Bodde i 4 nätter i december 2012
Som en järnvägsstation
Poolområdet bra
Mycket besviken, uppfyllde inte våra förväntningar.missade att hämta på flygplatsen ,hade beställt twinbed,ej klart förrän sent på natten. När vi skulle sova gick det ej att släcka i taket. Detta ordnades först kl. 4 på morgonen. Blev tvingade att betala tusentals kronor för ett nyårsfirande vi ek ville delta i.
Recenserad 07 januari 2013

Torsten från Sverige
Bodde en natt i oktober 2012
MKt fint hotel
Lyxigt, rent, tjanstvillig personal
kom kl 7 på morgeonen och skulle inte få rum forran kl 14 men fick kl 8.30. hade onskat hogt upp och fick nast langst upp. frukosten dyr, per person men dar fanns allt ovriga måltider prisvarda. ligger avsides och få gratis transporter in till stan, framfor allt inga hem efter 18.
Recenserad 28 oktober 2012

Andreas från Sverige
Bodde i 2 nätter i augusti 2012
Världsklass
Vilka pooler och utsikt
Helt fantastisk resort, det finns ett utbud av allt. Vill man ligga vill poolen och läsa en bok är detta det perfekta hotellet. Vill man träna på semestern är det också helt perfekt. Bra läge utanför smeten men ändå nära till shoppingcenterna. Kan verkligen rekommenderas, frukostbuffen var något i hästväg, den största jag upplevt!
Recenserad 26 augusti 2012

Jeffrey från Sverige
Grupp
Bodde i 3 nätter i april 2012
Utmärkt på alla sätt.
Perfekt
mycket trevligt hotell med underbar service och läge, uppåt mot klipporna i pattaya med en underbar utsikt över hav och stad. mycket vänlig personal och service som sagt, restauranger finns det gott om med mycket god mat och likaså drycker. hotellrummen med havutsikt är att rekommendera. ger hotellet 5/5. perfekt!
Recenserad 22 april 2012

Välj lojalitetsprogram

PointsMAX
Språk
Lojalitetsprogram A Lojalitetsprogram A
Lojalitetsprogram B

I menyn, klicka på PointsMAX och välj det lojalitetsprogram du helst använder.

Välj poängerbjudande

Hotellrum A
Rumsinformation
Tjäna
5 000 poäng

Välj rum och poängalternativ för ditt valda boende.

Ange medlems-ID

Nationalitet (angivet i pass)
Medlemsprogram ID

Ange ditt medlemsnummer för ditt valda program när du slutför din bokning. Poängen kommer att läggas till på ditt konto efter att du checkat ut från hotellet.

Börja här och välj det program som du helst föredrar: