Senaste omdömena

Sortera efter

Viktor från Sverige
Bodde i 12 nätter i december 2013
Prisvärt hotell nära allt
De stora rummen, trevliga personalen och resturangen
Trevlig och hjälpsam personal som pratade bättre engelska än genomsnittet. Bra service, bra och billig mat i den lilla hotellresturangen. Stora rum, dock ganska dålig belysning. Fin och lugn terrass på taket med pool och bar, som blickade ut över havet. Centralt läge mitt emellan de två stora köpcentrumen och 50 meter till havet.
Recenserad 29 december 2013

Dennis från Sverige
Bodde i 18 nätter i november 2013
Bra. trevligt. prisvärt.
Poolen. maten.rummet.
Recenserad 19 december 2013

Bodde i 2 nätter i december 2013
Centralt läge, bra poolområde, fantastisk utsikt!
Centralt läge, bra poolområde, fantastisk utsikt från poolen, mycket prisvärt!
Recenserad 14 december 2013

Bodde i 2 nätter i september 2013
perfekt läge, bra pool område, fantastisk utsikt!
poolen och utsikten.
Recenserad 07 september 2013

MIchelle från Sverige
Bodde i 6 nätter i juli 2013
Spännande men ändå mysigt.
Läge är jätte bra, fint utsikt från poolen, personal dygnet runt
Tycker verkligen att hotellet är jättefin! Super mysigt att bara sitta vid poolen och tittar ut mot havet! Tyckte om att man kunde gå på 2 minuter till Central Festival galleria som hade precis allt! Mat, bowling, bio, spelautomat, shopping, spa behandlingar, skönhetskliniker mm. Lätt att ta 10 bath taxi överallt!!
Recenserad 24 juli 2013

Bodde i 2 nätter i maj 2013
Centralt läge
Centralt, bra poolområde, fantastisk utsikt från poolen!
Recenserad 02 juni 2013

Niklas från Sverige
Bodde i 5 nätter i december 2012
Trevlig Personal,Utmärkt läge
Läget,poolen
ett mycket trevligt hotell.bra personal o läget är kanon. pool området var också tipp topp.rummet ok
Recenserad 02 januari 2013

henrik från Sverige
Bodde i 11 nätter i december 2012
Nytt hotell,bra läge
poolen,personal,fina rum
Allt va bra,personal,pool,rummen,finns inget att klaga på förutom det ena poolkillen va ej serviceminded. kommer att bo där igen.
Recenserad 01 januari 2013

Jon från Sverige
Familj med små barn
Bodde i 2 nätter i december 2012
Ser bra ut till en början!
Bra pool, Nära En allt
Allt var bra förutom underhållet på hotellet. Fyllde man handfatet eller badkaret fick du aldrig ur vattnet. Badkaret hade vi samma vatten kvar i 3 dagar, ända tills vi checka ut. som tur var duschen separat.När vi checka ut kom nästa mardröm, dom sa att vi måste vänta i 10 min mens någon gick Igenom rummet.Efter ett tag kommer städerskan ner med våra sängkläder och visar upp dom för alla i receptionen och pekar på alla fläckar som våran dotter har kladdat ner när hon har ätit på rummet. sen säger dom att vi måste betala 1500 baht för att sängkläderna inte går att tvätta.Det går vi inte med på så vi säger att vi vill Prata med deras chef. och när hon kommer höjs priset till 1700 baht så då ger vi upp och betalar. Jag kommer aldrig att sätta min fot på detta hotell,Poolen var det ända som var bra.
Recenserad 07 december 2012

Johan från Sverige
Familj med små barn
Bodde i 2 nätter i november 2012
Underbar utsikt från pool
Modernt nytt hotell nära till allt
Jättefint hotell med trevlig personalförutom en ung kille vid poolen som skulle ha 100 bath för att värma barnmat i micron. Ångrade sig efter uppmaning av andra gäster. Jättebra läge och nära till allt. Bra poolområde på taket med fin utsikt.
Recenserad 05 december 2012

Välj lojalitetsprogram

PointsMAX
Språk
Lojalitetsprogram A Lojalitetsprogram A
Lojalitetsprogram B

I menyn, klicka på PointsMAX och välj det lojalitetsprogram du helst använder.

Välj poängerbjudande

Hotellrum A
Rumsinformation
Tjäna
5 000 poäng

Välj rum och poängalternativ för ditt valda boende.

Ange medlems-ID

Nationalitet (angivet i pass)
Medlemsprogram ID

Ange ditt medlemsnummer för ditt valda program när du slutför din bokning. Poängen kommer att läggas till på ditt konto efter att du checkat ut från hotellet.

Börja här och välj det program som du helst föredrar: