Trevligt 6,8

Familj med småbarn
Bodde en natt i augusti 2012
Bra hotell nära flygplats
Läge, vänlig personal.
Hej Vi bara sov över på hotell, trevlig personal och rena rum. nära Manila flygplatsen.
Recenserad 24 augusti 2012

Peter från Sverige
Ensamresenär
Bodde en natt i juli 2012
Standard hotell i narheten av flygplatsen
Billig transfer till flygplatsen.
Stannade bara en natt innan jag fortsatte till Cebu. Hotellet ligger i ett ganska ruffigt omrade med fa sevardigheter. Frukosten var simpel men gick att ata. Kan sammanfatta hotellet med att det ar ett billigt satt att overnatta innan en flygning.
Recenserad 03 augusti 2012

Rosita från Sverige
Bodde i 3 nätter i maj 2012
Kylskåp på rummet och pool att svalka sig i en varm dag.
Det låg bra till. Nära med taxi till köpcentret. Personaln var trevlig. Gillade att det finns en pool på hotellet och att det fanns room service.
Recenserad 11 maj 2012

Jonas från Sverige
Bodde en natt i april 2012
Relativt nara flygplatsen och rent
Nattoppen reception, rent
Inget fancy, men relativt nara flygplatsen och rent rum. Som overnattning en natt for vidare transport inom Filippinerna var det helt ok. Skulle inte bo dar nagon langre tid dock. Inga trevliga kvarter att kora dit i och mycket ljud fran gatan pa natten. Men sa ar det sakert overallt i Manilla...
Recenserad 10 april 2012

Mikael från Sverige
Familj med äldre barn
Bodde i 3 nätter i februari 2012
Små rum men pool på taket
Poolen, närheten till flygplatsen
hotellet ligger i pasay som är en lite "ruffig" stadsdel. hotellet ligger dock nära en enkel shoppingmall med mat som jollibee. det ligger nära flygplatsen och nära mall of asia (taxi 10 min). poolen på taket är skön att ha. rummen små och vårt var utan fönster. rummet städades ej.
Recenserad 12 februari 2012

Kenny från Sverige
Bodde i 2 nätter i januari 2012
Nergånget hotell
Nära till flygplats samt mall of asia
Fruktansvärt vidrigt hotell. Rummet luktade rök madrasserna var någon gallon variant så man sov riktigt dåligt. Rummet var av modellen gå in backa ut. Poolen på taket var väldigt liten och alla bilderna på agoda sidan kändes inte riktigt representativa för hur det var i verkligheten. Området som hotellet ligger kändes inte tryggt. Med taxi ligger det ca 15 min från Mall of Asia samt ca 20-25 min från flygplatsen.
Recenserad 29 januari 2012

Ronny från Sverige
Premium tvåbäddsrum
Bodde en natt i december 2011
Bra hotell med trvlig personal
Nära till flygplatsen
Vi övernattade endast på hotellet då vi skulle resa vidare nästa dag och har därför lite svårt att göra några ingående kommentarer.
Recenserad 19 januari 2012

Lars från Sverige
Familj med småbarn
Bodde i 3 nätter i augusti 2011
dåligt läge och mycket oljud
designen
Fick ett rum i mitten av hotellet, så vi hade tyvärr ingen utsikt alls. Luftknditioneringen satt ut mot ett schakt som går genom hela hotellet upp till restaurangen på åttonde våningen. Vi bodde på sjunde våningen och restaurangen, som enligt skyltar hade öppet till 22, körde karaoke varje kväll till midnatt. Tror att det måste ha hörts i hela hotellet genom ventilationsschaktet. Madrasserna var klädda med något som kändes som galon så det blev väldigt svettigt. Man var tvungen att säga till om man ville ha rummet städat, men även om vi bad om det när vi gick ut på förmiddagen var inget gjort när vi var tillbaka vid 19-tiden. Då ringde vi till receptionen och efter mellan 15-90 minuter kom en städkille och fixade till rummet. Vi hade mejlat och bett om hämtning på flygplatsen men ingen kom så vi fick ta en taxi. Vi ringde från flygplatsen men ingen visste ens att vi skulle bo där förrän vi kom dit och visade bokningen från agoda.
Recenserad 18 augusti 2011

Ronald från Brunei
Ensamresenär
Bodde en natt i september 2016
Facilities improvement
It would be nice if the hot water system in my room was working when I arrived at about midnight for a hot shower. Breakfast staffs were very friendly and courteous.
Recenserad 30 september 2016

Charles från Storbritannien
Bodde en natt i september 2016
Well located for the airport
The bedrooms are small but clean and reasonably well-equipped with satisfactory bathroom. The quality of the food is 'moderate' The hotel is well-located for the MRT and the airport.
Recenserad 30 september 2016

Välj lojalitetsprogram

PointsMAX
Språk
Lojalitetsprogram A Lojalitetsprogram A
Lojalitetsprogram B

I menyn, klicka på PointsMAX och välj det lojalitetsprogram du helst använder.

Välj poängerbjudande

Hotellrum A
Rumsinformation
Tjäna
5 000 poäng

Välj rum och poängalternativ för ditt valda boende.

Ange medlems-ID

Nationalitet (angivet i pass)
Medlemsprogram ID

Ange ditt medlemsnummer för ditt valda program när du slutför din bokning. Poängen kommer att läggas till på ditt konto efter att du checkat ut från hotellet.

Börja här och välj det program som du helst föredrar: