Sirin Hotel: Boka nu

Baserat på 540 omdömenSe vad andra gäster sa
94 % skulle rekommendera boendet till en vän

Reviews of Omdömen för Sirin Hotel from real guests

Från verifierade gäster hos Agoda
Omdömen från Agoda (540)Omdömen från Booking.com (313)
Renlighet8,0
Faciliteter7,4
Läge9,1
Komfort och kvalitet8,1
Service8,1
Valuta för pengarna8,0
Alla språk
Alla typer av resenärer (540)

Visa omdömen som nämner

Visar 453 verifierade gästkommentarer
Ulf från Sverige
Bodde en natt i juni 2012

Ett mindre och centralt beläget hotell”

Endast ca 200 m till stranden. Ligger i centrala Hua Hin. Stora rum

Hotellet har stora rum. Personalen är trevlig och hjälpsam. Det centrala läget gör att det är perfekt att promenera runt de centrala delarna av Hua Hin. Här finns det mesta i form av affärer, restauranger och marknader. Från hotellet är det ca 400 m till järnvägsstationen, med förbindelse norrut till Bangkok eller mot södra Thailand. Jag uppfattar hotellet som mycket prisvärt.

Recenserad 18 november 2012
Mats från Sverige
Bodde i 4 nätter i mars 2010

Helnöjd resenär”

närhet till havet närhet till shopping trevlig personal bra städning
hade önskat mer variation på frukosten tex lite frukter, olika sorters bröd

Första gångs resenärer på egen hand. Läste recensionerna på Agoda innan vi bokade 4 nätter på hotellet bokade sedan ytterligare 6 nätter då vi tyckte om hotellet, närheten till bad och shopping och restauranger. Hotellet ligger på rätt sida om den stora vägen, mycket positivt.

Recenserad 19 mars 2010
Ulf från Sverige
Bodde i 2 nätter i juli 2009

Centralt och lugnt i Hua Hin”

Hotellet ligger centralt men i en lugn miljö. Stora och fräscha rum utrustade med AC och annan nyttig utrustning. Bra utbud i matsalen. trevlig peronal
Begränsad utsikt.

Sirin Hotell i Hua Hin ligger längst huvudgatan som går ned mot badstranden. Till stranden är det inte mer än ett par hundra meter. Trots sitt centrala läge ligger hotellet i en lugn miljö utan trafikstörnigar. Rummen är stora och fräscha och nås via en loftgång på varje våning. AC finns i rummen, så även vattenkokare för den som vill göra sitt eget kaffe eller te. Hotellet är 3 våningar högt. Utsikten begränsas till att man ser andra byggnader i närområdet. Matsalen har ett rikt utbud av rätter. Trevlig och hjälpsam personal.

Recenserad 19 juli 2009
9,6
Bodde i 3 nätter i mars 2019

Kanonbra o prisvärt trevlig personal 😂”

Fördelar: läget stora rum sköna sängar balkong kylskåp bra AC trevlig o hjälpsam Personal .

Recenserad 28 mars 2019
Bodde en natt i september 2012

Bästa läget”

Stora välstädade rum till bra pris

Sirin är beläget så att allt kan nås inom 5 minuters promenad. Restauranger, barer, marknad och så givetvis stranden. Trevlig personal och välstädade stora rum gör Sirin till ett bra val och ger full valuta för pengarna. Wi-fi på rummet är ett pluss. Det enda minus är en lite tråkig frukost utan buffe´.

Recenserad 03 oktober 2012
Bodde i 2 nätter i september 2012

Bra val”

Bästa läget till bra pris

Recenserad 03 oktober 2012
Bodde i 4 nätter i augusti 2012

Bästa läget”

Centralt läge och trevlig personal

sirin ger maximalt för pengarna med sitt centrala läge. max 5 min till strand, restauranger, barer och marknad, stora välstädade rum och en rymmlig balkong på detta lilla hotell gör det lätt att återvända till. en liten pool med bra vatten och den trevliga personalen ger inget annat att önska. sirin står sig bra vid en jämförelse med andra intilliggande hotell.

Recenserad 29 augusti 2012
Jimmy från Sverige
Bodde i 2 nätter i april 2012

Stora rum med bra läge”

Stora rum

Hotellet har stora rum som passar barnfamilj. Polen har skugga på morgon och sen eftermiddag som är jätteskönt. Frukosten är en kattastrof med endast en tallrik. Ingen buffé. Mycket bra lägen till både strand och stad.

Recenserad 20 maj 2012
Bo från Sverige
Bodde i 2 nätter i december 2011

Centralt läga för allt!”

Litet mysigt hotell mitt i centrum

trevligt litet mycket centralt beläget hotell. vi bodde på tredje våningen. det finns ingen hiss. är man gammal och trött i benen, se till att få hotellrum på första eller andra våningen. fräscht och välstädat. rummet städades alltid när vi var nere och åt frukost. ac kunde vara på hela tiden så det var alltid svalt och skönt när man kom hem. parkeringen var bra. frukosten i enklaste laget. det mest positiva var närheten till det mesta. shopping och bad. bra pol. vi bodde närmast gatan. trodde det skulle bli störande, men det var inte farligt. stora rum och balkong mot sydväst. kan verkligen rekommendera detta hotell. inget negativt.

Recenserad 28 februari 2012
Bodde i 4 nätter i augusti 2011

Suveränt läge”

Bra läge och trevlig personal

Som jag skrivit tidigare så är läget helt suveränt om man inte tvunget måste bo direkt vid stranden. Det tar 5 min och gå dit, Övriga saker som närhet till marknad, massor av restauranger och barer ligger oxå inom 5 minuters promenad. Stora rum och välstädade. Poolområdet har fått en uppfräschning med nya solstolar sedan jag var där senast. Restaurangen kan jag inte uttala mej om eftersom jag bara åt frukost där.

Recenserad 02 september 2011
Bodde i 4 nätter i maj 2011

Bekvämt läge”

Stora fräscha rum

Centralt i HuaHin och 5 min till stranden, Nära till marknad och barer. Allt inom 5 min. Liten pool men man kan inte begära mer för det priset. Frukosten blev i längden lite tråkig och innehöll den vanliga sk apelsinjuicen som ber är som saft, Läget gör att många frukostalternativ finns inom 2 min. Priset och läger gör Sirin suveränt.

Recenserad 26 maj 2011
Bengt från Sverige
Bodde i 16 nätter i mars 2011

Fantastisk personal”

Personalen, rumsstädningen, rummet, läget, priset.

mycket bra och vänlig personal slitet poolområde, kan skötas bättre och solsängarna moderniseras. dynor trasiga och lösa brädor på solsängarna. duktiga städerskor som städade och bäddade då vi åt frukost. lite ensidig frukost men gick bra att få omväxlande om vi sade till vad vi önskade.

Recenserad 27 april 2011
Bodde i 6 nätter i februari 2011

Utmärkt läge och stora rum”

Centralt läge

Har för första gången bott på Sirin Hotel.Hotellet har fint läge i Hua Hin.Nära till beachen och nattmarknaden.Stora rum med all bekvämlighet.De flesta rum har eftermiddagssol och stor balkong.Poolen i minsta laget.Bra mat och trevlig personal på hotellet.Kan verkligen rekommendera detta hotell som jag gärna återvänder till.

Recenserad 02 mars 2011
Bodde i 3 nätter i januari 2011

Rymmliga rum”

Centralt till allt
Frukosten

Bra närhet till bad, restauranger, marknader och barer. Vill man ha bättre så kostar det, Lite tråkig frukost. med den sedvanligt sötade appelsinjuicen. Litet poolområde kring en liten pool som var blåsfritt och varmt på eftermiddagarna, men på 5 minuter kunde man vara på stranden, Rymmliga och rena rum, samt trevlig personal.

Recenserad 15 januari 2011
Therese från Sverige
Bodde i 7 nätter i september 2010

Fint, trevligt hotell :-)”

Bra läge, trevlig personal, det som skulle finnas fanns, det som beskrevs var lika också i verklighete.

Reste med en väninna och läget på detta hotell var perfekt för oss, inga läskiga vägar att gå till hotellet. Nära till strand, shopping och restauranger! Rent och fint och tillmötesgående personal! Kan absolut tänka mig att bo här igen :-)

Recenserad 11 oktober 2010
Paul från Sverige
Bodde i 3 nätter i maj 2010

Centralt hotell i Hua Hin”

Läget var bra, personalen var trevlig och bra.
Frukosten kan bli bättre, jag provade den amerikanska varianten.

Trevligt lungt hotell med bra läge i Hua Hin. Nära strand och nära butiker, restauranger, post, polis och andra inrättningar. Personalen var mycket trevlig och hjälpsam. Det fungerade utmärkt med att fråga på engelska. Rummet lagom stort och bra inrett och möblerat. Luftkonditioneringen bra och lagom tyst.Bra rymligt badrum med bra inredning.

Recenserad 29 maj 2010
Jan från Sverige
Bodde i 7 nätter i februari 2010

Två 65 åriga med gyggsäkkar”

Kan inte se något som är negativt rent snyggt trevlig personal på alla poster från kök till städ nära till havet butiker förbindelser som buss tåg,kan rekomondera hotellet.
Bor man där några nätter så blir frukosten lite enformig samma varje dag, men de två första dagarna helt okej.

Vi bodde på hotellet i sju dagar, det fanns en kaffekokare och kaffe på rummet som vi tycker är bra att ha tillgång till när det ligger så centralt att man går lätt hem en stund mitt på dagen cch vila med en kopp kaffe två flaskor vatten om dagen.En pool med solstolar och fria handdukar som även fick ta med till havet.

Recenserad 23 mars 2010
Rose-Marie från Sverige
Bodde i 10 nätter i februari 2010

Bra läge centralt men ändå lugnt”

Stora rum med varsin säng bra temperatur på Ac Rent och snyggt.
Frukosten

Mycket bra läge centralt men ända lugnt. Polområdet kunde varit bättere. Hotelet är inget för barnfamiljer. Personalen var mycket hjälpsam och trevlig. Rummen var stora och fina samt bra städade. Ac var på hela tiden vilket var skönt när man kom hem från stranden Frukosten var under all kkretik samma frukost under hela vår vistelse borde vara mer varierad.

Recenserad 16 mars 2010
Eivor från Sverige
Bodde i 19 nätter i januari 2010

Tredje gången gillt”

Läget, personalen, rummen
Inget

Tredje gången som vi bor på Sirin Hotel, vilket säger att vi är mycket nöjda med att bo där. Rummen är rymliga, välstädade och sängarna breda och bekväma, personalen som vi känner sedan flera år är trevliga och hjälpsamma. Hotellets har ett bra läge, nära till stranden och likaså centralt beläget. Alltså toppenbra mellanklasshotell.

Recenserad 25 februari 2010
Anna-Lena från Sverige
Bodde i 4 nätter i januari 2010

Jattenojda”

Stort rum, med jatteskona stora sangar Fin o frasch pool Hotellets lage ar perfekt, nara stranden o nara alla barer o restauranger Trevlig personal.
Lite trakig frukost, ingen frukt ingick o det kunde finnas mer att valja pa

Vi ar valdigt nojda, trivsamt o frascht hotell med fin pool o poolomrade med bade sol o skugga Laget ar bra, nara till det mesta Det rum vi hade lag pa poolsidan o det var inga ljud som storde oss Personalen hjalpsam o tillmotesgaende

Recenserad 08 februari 2010
Inga från Sverige
Bodde i 2 nätter i juli 2009

Centralt hotell”

Ett prisvärt hotell i centrum. Det fanns mjuka sköna kuddar vilket är ovanligt i Thailand. Det brukar de vara stenhårda kuddar annars.
Hiss saknades.

Hotellet är prisvärt. Poolområdet är OK. Hotellet ligger centralt med nära till bl a många restauranger och två shoppinggator. Det är ett enkelt hotell men rummen är rymliga och fräscha. Frukosten var också helt OK. Kaffet som ofta brukar vara tunnt var riktigt bra. Personalen var trevlig och hjälpsam. Jag kan tänka mig att bo där igen.

Recenserad 29 juli 2009
Karl från Sverige
Bodde i 2 nätter i januari 2016

Bokningsproblem”

Läget, restaurang,pool

Vid bokningen via Agoda, beställdes två nätter för två personer, en extrasäng för en person en natt. Den bokningen går inte att göra, så det blev två nätter med extrasäng. Då vi är stamgäster på hotellet räknade vi med att man självklart skulle betala tillbaka det som blev betalt för mycket! Man vägrade att göra det Sirin verkar inte intresserade av stamgäster, oerhört dåligt hanterat!

Recenserad 19 januari 2016
Sven-Eric från Sverige
Bodde i 8 nätter i februari 2012

Bra läge”

Läget, personalen,poolen

stora rum med balkong. vid poolen bör mjuka dynor finnas på solstolarna. trevlig personal. resturangen behöver uppfräschas samt en frukostbuffe på morgonen. centralt läge både mot strand o resturangen o affärer. gärna gratis wifi.

Recenserad 24 februari 2012
6,0
Roland från Sverige
Bodde i 3 nätter i februari 2012

Centralt läge i hua hin”

se ovan

vi bokade rumet i september 2011, när vi kom dit var inget rum ledigt (negativt). vi erbjöds rum första dagen på sailom. fint hotell men det var långt från centrum där vi ville tillbringa de sista nätterna. vi hade planerat att göra andra saker de sista dagarna. men tvingades nu att vänta på att ett rum skulle bli ledigt kl 12.00 på sirin dagen efter. förlorade 1 1/2 dag (negativt)

Recenserad 24 februari 2012
Christer från Sverige
Bodde i 20 nätter i januari 2012

" Prisvärt hotell med bra läge"”

Rent, centralt och prisvärt.

vi var mycket nöjda med våra tre veckor på sirin hotell. hotellet ligger perfekt, inga stora vägar att passera på väg till havet, nära till mat och nöjen. rummen var rena och i bra skick. lugnt och skönt på hotellet. trevlig personal som gjorde vistelsen ännu bättre. det enda som var negativt var frukosten som blev likadan i 20 dagar.

Recenserad 06 februari 2012
Eva från Sverige
Bodde i 2 nätter i november 2010

centralt beläget hotell”

nära till båda strand och nattmarknad; bra och breda sängar
Urusel frukost och dyr!!!! Ingen förståelse. Dåliga kunskaper i engelska.

Hade vi kunnat slippa att betala för frukosten hade vistelsen känts betydligt mer positiv. Vi hade med oss 2 thailändska barn i 10-11 år. Vi fick betala fullt pris för frukosten för att de ville ha lite fried rice. Om vi blivit bättre behandlade hade slutpoängen blivit betydligt högre.

Recenserad 09 december 2010
Stefan från Sverige
Bodde i 3 nätter i september 2010

Bra läge i HuaHin”

Ett hotell med bra läge, nära strand,shopping,restauranger
Frukost utbudet kunde varit bättre

Vi bodde på hotellet i ca 1 vecka. Trevlig personal. Restaurangen serverar bra mat till hyfsade priser. Utbudet ok. Trevlig liten pool men utan ex poolbar. Ligger perfekt mitt i centrum men ändå väldigt lungt dvs inget störande ljud ifrån barar o dyl. Ett par fotsteg ex till McDonalds om man är sugen på det vilka har öppet 24 tim. Sammanfattningsvis helt ok hotell med lågt pris.

Recenserad 28 september 2010
Gote från Sverige
Bodde i 19 nätter i januari 2010

Hotel Sirin in Hua HIn”

Rooms and staff
The breakfast. No fruits and no youghurt

The Sirin hotel is situaded in the center of Hua Hin and it is only about 500 meters to the beach. The staff was very kind. They helped us without problems with a birthday party. We were satisfied with the rooms and the balcony. The breakfast in was not enough. Two slices of bacon, one slice of ham and a small, small saugage, a fried egg, juice, toasted bread, tea or coffee. No fruits and no yuogurt.

Recenserad 23 februari 2010
Sven-Eric från Sverige
Bodde i 9 nätter i januari 2010

Vana resenärer”

Läget bra om man vill vara i centrum ac staden.Kännde sig inte störd av trafiken.Närhet till stranden ca 600 m
Liten pool

Ett utmärkt hotell i mellanklass med närhet till allt.Skönt med pool efter att varit vid stranden på dagen, poolen kunde dock vara större och djupare. Frukost kunde innehålla mer frukt och grönsaker. Vänlig personal samt möjlighet med internet mot relativ låg kostnad i hotellete reseption. Kan rekomendera hotellet för de som vill bo centralt i Hua Hin och änndå rätt nära till stranden.

Recenserad 13 februari 2010
Jimmy från Sverige
Bodde i 3 nätter i april 2012

Stora rum med bra läge”

Stora rum

Stora rum med bra läge. Dock är frukosten mycket dålig.

Recenserad 28 april 2012
Karl från Sverige
Bodde i 2 nätter i mars 2018

Bra läge”

Bott där många gånger, bra ställe

Recenserad 12 mars 2018
Yvonne från Sverige
Bodde i 4 nätter i januari 2017

Trevligt centralt hotell”

Stort rum. Stor balkong. Bra pool. Bra frukost. Min saftybox fungerade inte. Glapp i någon lampa. Balkongdörren gick ej att låsa. Ingen hiss. Men helt ok för mig.

Recenserad 06 januari 2017
Bodde i 2 nätter i mars 2016

Kanonbra ”

Trevligt Hotel med utmärkt läge

Recenserad 18 mars 2016
Bodde i 7 nätter i februari 2016

Bra hotell.”

Läget. Bra gratis WI-FI.Poolen.

Enda negativa med Sirin hotell är frukosten. Den kunde varit betydligt bättre och innehållsrikare.

Recenserad 23 februari 2016
Bodde i 8 nätter i juni 2015

Perfekt läge”

Läget, ordning och reda, rent

Jag bodde här en vecka. Allt fungerade bra. Perfekt läge. Nära till stranden och till centrum. Personalen var hjälpsam. Tyvärr ingen frukost-buffet men frukosten var helt ok för mig.

Recenserad 22 juni 2015
Bodde i 5 nätter i februari 2015

Nöjd”

Läget, rummen, personalen

Inte vår första vistelse på detta hotell. Vi återkommer gärna för här trivs vi både med boende och personal. Det enda man kan sakna är frukostbuffé.

Recenserad 14 mars 2015
Bodde i 7 nätter i februari 2014

Strandnära läge.”

Läget, poolen, rummets standard

American breakfast borde bytas ut mot frukostbuffé. Lakan kunde bytts oftare.Byttes inte under hela veckan som vi var där. Wi-fi på rummet fungerade bra och var billigt.

Recenserad 03 mars 2014
Fredrik från Sverige
Bodde i 4 nätter i januari 2013

Trevlig personal, bra läge”

Bra läge till ett bra pris

Bra hotell om man inte är ute efter superlyxigt hotell. Rummet sover man ju bara på ändå

Recenserad 04 februari 2013
Conny från Sverige
Bodde i 8 nätter i mars 2012

trevlig personal ”

Allt var mycket bra.

Recenserad 30 mars 2012
Bodde i 4 nätter i december 2010

Kan inte ligga bättre”

Rummen ok, och 5 min till allt, såsom stranden, marknader, restauranger och barer
Knappast ngt

Ett billigt hotell som ger full valuta för pengarna. Man brukar få vad man betalar för, men här fick man lite mer.

Recenserad 16 december 2010
Beth från Norge
Bodde i 2 nätter i oktober 2010

Ok, rimelig hotel, kan anbefales”

Sentralt
Kunne vært frokost buffet, men ok for 2 netter med amerikans frokost

Helt ok hotell, lite men koselig, rett i "smørøyet" gåavstand til strand, butikker og resturantgatene, behøver ingen taxi

Recenserad 15 oktober 2010
dennis från Sverige
Bodde i 7 nätter i november 2009

Trevligt”

Städat rent trevlig personal
Frukosten kunde vara mer varijerad. (alltid samma)

Det bästa läget, närhet till havet, stadens puls, marknaden. Försök att få enn balkong som är mot gatan så blir det alt bra. (inte så roligt att få balkongen mot den lila polen)

Recenserad 02 december 2009
Bodde i 6 nätter i mars 2018

Utmärkt läge👍”

Trivsamt .Trevlig personal . Sköna sängar. Bra AC . Tyst och lugnt. Perfekt läge

Recenserad 29 mars 2018
Anders från Sverige
Bodde i 6 nätter i april 2015

70tals flasback”

Maten och läget

Den var helt ok. Har inte gjorts mycket på hotellet sedan 70-80 talet. Trevlig personal och god thaimat. Den västerländska maten var inte imponerande.

Recenserad 19 april 2015
Jan-Eve från Sverige
Bodde i 3 nätter i juli 2013

Helt ok vistelse. En bit från stranden dock.”

Rent och prydligt, hyfsad mat och bra pool. lugnt läge.

Totalt sett en bra tid i Hua Hin. klart högre prisläge om man jämför med andra delar av Thailand. Kändes lite för studerat ibland men som helhet dock en angenäm upplevelse.

Recenserad 25 juli 2013
Christer från Sverige
Bodde i 3 nätter i mars 2010

Bra”

Läget, rummens storlek bra, lungt
Frukost
Recenserad 01 april 2010
william från Thailand
Bodde i 4 nätter i maj 2019

A nice quiet, very clean hotel”

Having stayed at the Sirin several times over the past 4 years, my wife and I both enjoy our stays. The location is excellent, near the beach, restaurants and shops. The breakfast is adequate, and the staff are always pleasant and polite. The restaurant itself , at the front overlooking the street, is very clean, the menu is extensive and the prices reasonable. The pool , though a bit small, is spotless. A very good value hotel.

Recenserad 12 maj 2019
Nontapat från Thailand
Bodde en natt i december 2018

Nice hotel near HuaHin beach with nice facilities”

Nice and quiet hotel near HuaHin beach (main entrance) as it is about 10 mins away by walking. With nice facilities and lovely services I’m really enjoy my stay. Good foods from hotel own restaurant with a reasonable price also! I didn’t exspected that much when I’ve booked it but for their standard that I’ve found , I think it is pretty good.

Recenserad 06 december 2018
david från Storbritannien
Bodde i 2 nätter i mars 2019

Dont bother with breakfast”

Arrived give id quick check in . Given room key and pointed in direction of room. No toiletries in bathroom. Next day shower cap .bar of soap and cotton buds in bathroom. Room 201 balcony blocked view due to trees bushes etc. Worse breakfast i ever been served in thailand. Left my undercooked breakast. My girlfriend left her thai breakfast with words not good. Shower ok.bathrobes and flip flops .x2 water.water heater for tea coffee etc.small fridge.tv with ltd english stations.daily cleaning. Did not bother going for breakfast again. Plenty of resturants around. Handy location for beach and night market .

Recenserad 25 mars 2019
Richard från Storbritannien
Bodde i 9 nätter i december 2018

Decent hotel both price and position in Central Hua Hin.”

Second time there this year. Its a bit old and in need of a cuddle. But this time both the Shower and Aircon were much improved. It also has a great restaurant serving decent Thai food and doesnt hurt the pocket. Staff are great and they can help with any trips/ taxis etc. Its not the Hilton but its also a family feel which the big boys lack so very much.

Recenserad 17 december 2018
Michael från Storbritannien
Bodde i 11 nätter i mars 2019

Breakfast very very limited, a few options would be nice and not cost the hotel any more.”

As above lack of breakfast selection especially if you are stay over a week. Also bathroom needs updating with a shower and an eco toilet, but usable.

Recenserad 22 mars 2019
Jessie från Australien
Bodde en natt i augusti 2017

Good place to stay”

This is a good hotel to stay at. The location is good if you want to an easy walk to beach and night market, shops and restaurants are all around. There was a fridge, hot water and a safe in the room I had. The staff were friendly and helpful. The room was large and clean enough, just a little dust. The wifi was not reliable for me in the room. Breakfast was simple but no problem. All good there.

Recenserad 14 augusti 2017
Peter från Storbritannien
Bodde i 2 nätter i juli 2016

Good hotel, close to beach”

Close to the beach and many very good restaurants. Our room was was a good size with all amenities provided. The breakfast is exactly the same choice every day, fried egg, ham, sausage, toast and tea or coffee. The one downside is that it overlooks a 24 hour McDonald's which can be noisy after the bars have closed at 2.00am, the noise coming of course from drunk westerners, not Thais.

Recenserad 08 juli 2016
Jingqiu från Singapore
Bodde en natt i november 2013

comfortable”

good location, clean and big hotel room

The location is very good. 3 min to beach, 5 min to mini bus stop, 10 min to night market and Hua Hin railway station, yet it's quiet. The room is large and clean and the hotel staff is friendly. We had an authentic and nice Thai lunch at the hotel restaurant. It was a nice stay and value for money.

Recenserad 21 december 2013
Graham från Australien
Bodde i 4 nätter i februari 2013

Ideal location for the beach scene.”

Moderately priced hotel in s great location.

If there is a better placed hotel in Hua Hin, of this ilk, the history of the area in delightfully presented showcases and exhibits around the surprisingly enticing environs. The room was good and breakfast was adequate. Management was at all times most courteous and friendly to us, rendering sagacious counsel at all times.

Recenserad 17 februari 2013
venu från USA
Bodde i 3 nätter i juli 2012

Fantastic service .Large rooms Excellent location”

Location . Service . Rooms with coffee and refrigerator .

I was very pleasantly surprised by the Sirin Hotel . The price , from Agoda , was reasonable . All three of us loved the Hotel. It is close to restaurants and bars . It is walking distance to the beach .

Recenserad 14 juli 2012
MICHAEL från Storbritannien
Bodde i 2 nätter i mars 2012

Nice reasonable hotel.”

Location.

This was my first time of staying at the Sirin Hotel. Staff were helpful and very friendly. The room was large, clean and had a balcony overlooking the busy main street. The hotel is well located to visit many bars, restaurants and shops within the old part of Hua Hin. A nice Steak House is located in the same courtyard as the hotel. It is also near the night Market and within easy walking distance to the Fisherman's Pier. Also well located to visit many attractions and the nearby National Park. In all a fairly pleasant stay in a reasonably priced hotel.

Recenserad 22 juni 2012
Leigh från Australien
Bodde i 5 nätter i mars 2012

great hotel”

Close to beach and the rooms are large with two beds

stayed here a few times and will stay again. Hotel close to everything and the rooms are quite good. The hot water was maybe the only thing that let the place down. The staff were friendly and the breakfast was nice without being too large but lots of cheap food around the hotel.

Recenserad 08 april 2012
Peter från Australien
Bodde i 2 nätter i juni 2010

Sirin Hotel, Hua Hin”

Rooms large and clean, centrally located, priced well
Stairs and no lift, we were on the second floor and taking golf clubs up and down every day was not fun, let alone taking myself up and down. Electronic safes without the combination, key locks not as safe.

We booked the Sirin hotel through Agoda and they were excellent as usual. The hotel was just as it looked on the website, not very new but still clean and well looked after. The staff were helpful and attentive. The lack of a lift when we were 2 floors up was no fun. This would put me off staying again. Central location was great. Went to the Rib Restaurant next door with some friends the second night (Saturday) and guess what, they ran out of ribs. Otherwise food was good.

Recenserad 11 juni 2010
Mike från Storbritannien
Bodde i 3 nätter i februari 2010

Good stay”

Excellent position. Clean. Good restaurant. Friendly staff.
Non really for this class of hotel.

This hotel is in a really good position for both the night life and the beach. The staff are very friendly. The "American" breakfast is only adequate (as everywhere in Thailand) but the restaurant for Thai food is very good (we have eaten there while staying elsewhere). The small pool area is nice. The rooms are clean and ours was of a good size. We will stay there again next time we go to Hua Hin.

Recenserad 16 mars 2010
Bharat från Storbritannien
Bodde i 3 nätter i november 2009

Fit for purpose”

Great hotel , clean and very conveniently located – close to the beach and food and bar areas.
No cons for standard of hotel I was expecting

The check-in was seamless. I opted not to have breakfast, gathered wouldn’t be up it time, however did have diner at the restaurant one evening which was very tasty. The proximity to everything you need is fantastic for the class of hotel in this price range. The staff were friendly and courteous. Will stay here again.

Recenserad 05 december 2009
5,2
DEREK från Storbritannien
Bodde i 2 nätter i juli 2018

Bed Ants. Beware”

Be careful. I was badly bitten by red ants that had manifested themselves in the mattress in room 206. I was able to move room but i needed to spend 700 baht on antiseptic and antibiotic creams. When I asked for a discount I was refused

Recenserad 31 juli 2018
Michael från Hongkong
Bodde i 5 nätter i juni 2018

Clean & neat, but outdated”

Very functional and fair price. Staff friendly and accommodating. But facilities in need of upgrade. And water pressure was very weak, and first night there, hot water heater in shower did not work. Many other newer options in City Center to pick next time.

Recenserad 25 juni 2018
dermot från Irland
Bodde i 2 nätter i november 2018

nice hotel”

nice clean hotel ,friendly staff, swimming pool didn't look very clean but they cleaned it during my stay ,probably better cheaper hotels in that area

Recenserad 28 november 2018
4,8
duncan från Australien
Affärsresenär
Bodde en natt i december 2018

Staff...bad and excellent”

Reception staff where fantastic Dining room staff at first breakfast was fantastic........2nd day the staff who were trying to serve me were bad..ignorant and nasty!! Housekeeping was very poor...blocked drains to bath...no replenishment of toiletries...the whole room need a very good clean!!! The main entrance was always covered in water.....having to walk through the dirty water everyday.....and it never rained!!! I think they keep cleaning their motorbikes..and friends bikes!!!!

Recenserad 03 december 2018
Sean från Storbritannien

Ideal”

A small older hotel, but everything was clean and in good condition. Perfect location. Staff great. I will book again soon.

Recenserad 05 april 2019
Roger
Bodde i 2 nätter i mars 2019

Comfortable ”

Staff very helpful. Very clean. Big rooms. Location fantastic. Pool very good. Breakfast OK.

Recenserad 12 mars 2019
Gunnbjorn från Norge

Ypperlig”

Good size room. Good location. Good staff. Only minus is oldfashioned plumbing: Very nasty smell of sewer in the bathroom.

Recenserad 08 mars 2019
Geoff från Australien
Bodde i 4 nätter i september 2018

Great location friendly staff ”

Noise from the room above, sounded like we were under a gym

Recenserad 27 september 2018
Richard från Australien
Bodde i 2 nätter i augusti 2018

Enastående”

Great spot to base from, will stay there again

Recenserad 17 september 2018