2015

Ronnie från Sverige
Bodde i 2 nätter i juli 2011
Perfekt hotell
Utmärkt service
allt till belåtenhet snabb in och ut checkning perfekt service bekväma sängar bäddservice på kvällen bra rumsservice med bra mat kanske lite stora potioner snabb taxiservice och buss till ett stort shoppingsenter egen frukost restaurang på 10 våningen toppen!!
Recenserad 25 juli 2011

Familj med äldre barn
Bodde i 4 nätter i februari 2011
Lungt och bra läge
Rent och propert över allt
Det enda jag har att anmärka på är att det inte finns CNN på satelit TV det är hotelledningen som tagit bort CNN och inte att jag inte kunde tuna in kanalen.I övrigt finns inget att anmärka på.
Recenserad 02 mars 2011

Stephan från Sverige
Bodde i 2 nätter i februari 2011
Förstklassigt hotell
Mycket trevlig personal med god service
övernattde 2 dygn i manilla på detta mycket fina och trevliga hotell inte så långt från flygplatsen
Recenserad 07 februari 2011

Bodde i 2 nätter i februari 2010
February 2010
Tyst och lungt på rummen
Inget jag vill klassa som negativt
Transporten från airport till hotellet var utmärkt rummen och restaurangerna var första klass,inget att anmärka på.Det är lätt att lägga på hullet för allt i buffen är så gott att man vill prova på allt.Personalen är mycket välutbildad och gör ett förstklassigt jobb.Alla bekvämligheter på rummet och vid poolen fungerade utmärkt.
Recenserad 03 mars 2010

Stefan från Sverige
Familj med små barn
Bodde i 3 nätter i juli 2009
Fantastiskt hotel,bäst i manila
Allt
Inget
Perfekt läge nära flygplats,Mall Of Asia.Fint utomhus område.Detta hotel har allt man kan önska sig.Bäst i manila bor alltid på detta när vi är där.Maten dyr men super bra,fukosten helt underbar världens största tror jag.Får alltid en frukt korg när vi kommer hit och en välkommen tillbaka lapp.Personalen är helt underbar.Bäst helt enkelt. Super sköna sängar och kuddar.
Recenserad 20 november 2009

Bodde i 2 nätter i januari 2009
mycket bra
Lungt på rummet Kunde sova hela natten
Besticken när jag äter. Handtaget är mycket tyngre än verktyget och ramlar ner i maten så fort du lägger i från dej besticket.Kniven är också aldeles för smal.
Detta är det bästa hotell jag ligat på i far est det inkluderar de i singapore också.
Recenserad 26 januari 2009

Mark från Filippinerna
Superior King-rum
Bodde en natt i maj 2015
Great staycation!
Det finns inga kommentarer för det här omdömet.
Recenserad 29 september 2016

Candye från USA
Familj med äldre barn
Juniorsvit 1 king size-säng bukt- eller stadsutsikter
Bodde i 5 nätter i september 2016
Wonderful get away!
Staff was very attentive to detail! They remembered us by name and treated us like royalty!
Recenserad 27 september 2016

michel från Frankrike
Luxury King-rum
Bodde en natt i september 2016
disappointing for 5 stars hotel
room very old and used food a la carte overpriced and not that good 200php for an iced coffee at the pool : nescafe powder with ice!!!
Recenserad 22 september 2016

Välj lojalitetsprogram

PointsMAX
Språk
Lojalitetsprogram A Lojalitetsprogram A
Lojalitetsprogram B

I menyn, klicka på PointsMAX och välj det lojalitetsprogram du helst använder.

Välj poängerbjudande

Hotellrum A
Rumsinformation
Tjäna
5 000 poäng

Välj rum och poängalternativ för ditt valda boende.

Ange medlems-ID

Nationalitet (angivet i pass)
Medlemsprogram ID

Ange ditt medlemsnummer för ditt valda program när du slutför din bokning. Poängen kommer att läggas till på ditt konto efter att du checkat ut från hotellet.

Börja här och välj det program som du helst föredrar: