2015

erica från Sverige
Standard Tvåbäddsrum
Bodde i 2 nätter i juni 2012
utmärkt läge!!
superbra läge! nära tunnelbana och bara runt höret låg oxfordstreet! frukosten var super bra!
jätte bra hotell! skulle verkligen boka detta hotell igen!
Recenserad 13 juni 2012

Anna från Sverige
Bodde i 3 nätter i maj 2012
Bra läge nära Oxford Street
Bra läge, bra storlek på rummen, fräscht.
Bra utgångspunkt om man vill ha nära till shopping, sevärdheter och restauranger. Bra storlek på rummen och alltid fint städat. Vänligt bemötande i en modern lobby.
Recenserad 16 maj 2012

Heidi från Sverige
Bodde i 3 nätter i februari 2012
Trevligt hotell
Trevlig personal, läget väldigt centralt, bra kommunikationer, skön säng
Fräscht hotell i centrala London, nära till tunnelbanan. Litet rum och vi hamnade precis ovanför discoteket vilket var ganska högljutt men vi sov som stockar tack vare den sköna sängen. Bad om ett extra täcke och fick det inom fem minuter. Lite lyhört men kan absolut inte klaga på detta hotell.
Recenserad 16 februari 2012

Emilie från Sverige
Bodde i 3 nätter i januari 2012
läget, rymliga rum, fräscht, billigt
Rikitgt bra läge på hotellet om man vill bo i stan. Det var bara att runda hörnet så var du ute på oxford street. 1 min till Primark och 15-20 min promenad till Harrods. Frukost ingick inte men för de som bor på hotellet var den rabatterad. Vi åt frukostbuffén en dag och den var riktigt bra, stod sig länge på den! Åt på en av hotellets restauranger, Rhodes W1 Brasserie, en dag. Riktigt bra mat och gott vin. Personalen var trevlig men när man behövde dem så fanns dem inte där. Men kan rekommendera er att prova maten, inte speciellt dyrt var det heller.
Recenserad 19 januari 2012

Charlotte från Sverige
Standard Tvåbäddsrum
Bodde i 3 nätter i maj 2011
Bra läge men slitna rum
Perfekt läge för shopping
I mina ögon så är inte detta ett fyr-stjärnigt hotell men läget är onekligen mkt bra om man gillar shopping. Jag tycker det är märkligt att man har genomskinliga badrummsdörrar... Helt ok men kommer inte tillbaka.
Recenserad 25 juli 2011

Anders från Sverige
Bodde i 3 nätter i maj 2011
Hotell i kanonläge
Läget med närhet till oxfordstreet, Hyde park och Mayfair är oslagbar
Trevlig personal och smidig inceckning. Alla allmänna utrymmen så som foaje, restaurang, bar, nattklubb höll mkt hög standard. Vi blev erbjuden uppgradering till högre nivå på rum för en billig penning vid incheckning, men tyvärr så höll inte hotellets rum den standard jag hade förväntat mig. Generellt en bra standard för London, men inte mer än ett 3* hotell i Stockholm/Göteborg.
Recenserad 07 juni 2011

Mark från Sverige
Affärsresenär
Bodde en natt i maj 2011
Bra läge, ok men opersonligt hotell
Läget
Bra läge, men väldigt överbelastat, mycket folk och trasiga hissar.
Recenserad 24 maj 2011

jan från Sverige
Ensamresenär
Standard Enkelrum
Bodde i 3 nätter i april 2011
Kanon läge
Fräscht,lungt fast det ligger mitt i smeten
Jätte nöjd. Trevligt rum, bra personal och nära till hydepark och oxfordstreet. Tunelbana precis runt hörnet.
Recenserad 07 maj 2011

Patrik från Sverige
Bodde i 6 nätter i april 2011
Trevligt hotel med vänlig personal och bra läge.
Vänlig personal, trevliga rum dock ganska små.
Trevlig restaurang, bra bar. Minus att det ej ingick wifi til hotelgästerna. Vill man ej erbjuda det så bör det finnas fria datorer med wifi i receptionen. 15 pund per dygn är alldeles för dyrt.
Recenserad 04 maj 2011

Veronica från Sverige
Standard Enkelrum
Bodde i 3 nätter i april 2011
Modernt hotell med perfekt läge
Inga ljud från staden hördes, rent, frächt, modernt, väldigt hjälpsam personal, kollektiv trafiken bara runt hörnet
Väldigt fint och modernt hotell, lobbyn kändes verkligen lyxig. Vi hade bokat fel rum, enkelrum med enkelsäng och när vi kom fram uppgraderade de oss till ett dubbelrum med dubbelsäng utan att vi skulle få betala någonting extra, det kallar jag service! Rummet var fint, där var vad man behövde, kyl, ordentlig garderob med strykbräda och strykjärn. Fint badrum. Var väldigt lugnt och skönt på hotellet, vi märkte inte av något stadsljud över huvudtaget! Dock fick vi utsikt över en ventilationstrumma som väsnades lite emellanåt. Ingenting som störde oss iallafall. Ac på rummet också.
Recenserad 20 april 2011

Välj lojalitetsprogram

PointsMAX
Språk
Lojalitetsprogram A Lojalitetsprogram A
Lojalitetsprogram B

I menyn, klicka på PointsMAX och välj det lojalitetsprogram du helst använder.

Välj poängerbjudande

Hotellrum A
Rumsinformation
Tjäna
5000 poäng

Välj rum och poängalternativ för ditt valda boende.

Ange medlems-ID

Nationalitet (angivet i pass)
Medlemsprogram ID

Ange ditt medlemsnummer för ditt valda program när du slutför din bokning. Poängen kommer att läggas till på ditt konto efter att du checkat ut från hotellet.

Börja här och välj det program som du helst föredrar: