Thipurai City Hotel: Boka nu

Baserat på 1505 omdömenSe vad andra gäster sa
88 % skulle rekommendera boendet till en vän

Reviews of Omdömen för Thipurai City Hotel from real guests

Från verifierade gäster hos Agoda
Omdömen från Agoda (1505)Omdömen från Booking.com (503)
Renlighet7,8
Faciliteter7,0
Läge8,6
Komfort och kvalitet7,6
Service7,7
Valuta för pengarna7,7
Alla språk
Alla typer av resenärer (1505)
Alla rumstyper

Visa omdömen som nämner

Visar 1262 verifierade gästkommentarer
Bodde i 7 nätter i juni 2016

Alltid lika trevligt ”

Troligen 5:e gången jag bor här. Hotellet har fått ommålade rum. Annars allt som vanligt. Toppenbra service. Rent och fint. Bra pool. Nära till stranden. Nära till shopping. Nära till nöjen. Mycket prisvärt. Jag rekommenderar absolut detta hotell och återkommer gärna.

Recenserad 09 juli 2016
Hakan från Sverige
Bodde i 4 nätter i oktober 2015

Bra hotell i centrum”

Läget , servicen , städningen

Bra hotell nära till beachen, natt marknad och nöjen . Trevlig och hjälpsam personal. Wifi helt okej i vårat rum , men rummen kanske behöver lite uppdatering , Rummet hade gammal "tjock tv" , vatten trycket och varm vattnet i duschen var inte så bra heller men överlag trivdes vi på detta hotell så för priset kan jag rekommendera detta hotell . Att tänka på är att det spelas musik från natt klubbar som hörs i rummet nattetid.

Recenserad 20 oktober 2015
Bodde i 2 nätter i juni 2015

Bara bra”

Läget. Service. Pool

Rekommenderar det här hotellet varmt. Bra läge i Hua Hin. Nära till fantastisk strand. Barer, restauranger mm inom 2 min promenad. Tyst och lugnt. Fin pool. Fantastisk personal. Mycket god service. Har bott här flera ggr de senaste 5 åren. Nu i juli 2015 renoverar de men det stör inte. Återkommer absolut.

Recenserad 02 juli 2015
Bodde en natt i januari 2013

Centralt och fräscht”

Närhet till allt i centrala Hua Hin

Hotellet ligger vid en lugn gata i centrala Hua Hin. Härifrån är det gångavstånd till det mesta som staden har att erbjuda. Rummen är inte speciellt stora, men tillräckliga för att få den plats man behöver. Rent och fräscht. God frukost. Hotellets frukostrestaurang är på kvällstid ett steakhouse som fått gott rykte. Trevlig personal

Recenserad 28 januari 2013
Bodde en natt i juni 2009

Centralt och rent”

Hotellet ligger centralt men ändå på et lugnt läge med lite trafik. Fräscha rum och trevlig personal
Små rum. Balkong finns, men den är mycket liten (En sittplats). Begränsad utsikt. Utgörs främst av andra hus i närheten

Hotellet ligger mycket centalt i Hua Hin. Bara några hundra meter till stranden och i direkt anslutning till ett stort utbud av resturanger och butiker.Hotellet ligger på en gata med mycket litet trafik, så miljön är lugn. Rummen är fräscha men ganska små. Balkong finns, men den är mycket liten (En sittplats). Är man ute efter fin utsikt finns bättre alternativ. Utsikten utgörs främst av andra byggnader i närheten av hotellet. Trevlig och hjälpsam personal. Hotellet rekommenderas om man kan acceptera de negativa delar som beskrivs ovan

Recenserad 19 juli 2009
Bodde i 7 nätter i januari 2019

Återkommer ”

Hotellet har en mycket trevlig personal. Poolen underbar. Lugnt och tyst trots nära folklivet. Hit återvänder jag.

Recenserad 12 januari 2019
Bjorn-owe från Sverige
Bodde i 2 nätter i mars 2019

Ypperlig”

Rent och fint. Prisvärt. Bra frukost.Trevlig personal. Bra läge.

Recenserad 09 mars 2019
4,0
Terje från Norge
Bodde i 3 nätter i december 2018

”

Gått ut på dato, trenger renovering, vi har brukt hotellet mange ganger, men vi gir oss nå! På tide å finne et nytt hotell ved neste besøk til Hua Hin!

Recenserad 06 januari 2019
Bodde i 2 nätter i juli 2018

Perfekt”

Jag har bott här flera gånger flera år. Vänlig personal. Suverän pool. Nära till stranden. Jag äter frukost snett mittemot på MP restaurang som flera goda frukostar.

Recenserad 11 juli 2018
Michael från Sverige
Bodde i 6 nätter i maj 2018

Nära, centralt och trevligt”

Bra valuta för pengarna. Tyst å bra gata trots 100m till restaurang gatan och nattklubbar samt nära till stranden

Recenserad 29 maj 2018
6,4
Bodde i 4 nätter i mars 2018

Det blev ändring av frukosten när vi bodde här från bra till jätte dåligt..”

Det kändes inte bra, från en frukost där allt ingår till att helt plötsligt utan förvarning bli ner graderad till bröd och smör och marmelad.. Har bott på hotellet ett flertal gånger har alltid varit nöjd .. Men detta blir sista gången av princip att utan förvarning måste börja betala för något som har ingått dagen före i ca 12 dagar ... Kommer inte att rekommendera hotellet längre som jag har gjort i de senaste sex åren. Mvh Björn

Recenserad 02 april 2018
Marcus från Sverige
Bodde i 2 nätter i september 2017

Mycket bra läge och trivsamt”

Läget med nära till allt på en lite mindre smal gata är det bästa med hotellet. Gångavstånd till stranden, tågstation, nighmarket osv. Trots att bargatan ligger ett stenkast bort så var det inget vi direkt stördes av. Rummet var något litet, men vi gillade valet av färgskala i rummet som gick i olika nyanser av havets blågröna färger. Trivsamt. Ganska bra badrum med bra värme och vattentryck i duschen. En liten balkong ingick, inget för storvuxna. Sängen flyttade sig lite väl lätt vilket man bör betänka om man som par tänkt ägna sig åt akrobatiska manövrar :). Tyvärr så hörs ljud utifrån korridoren lite väl lätt in i rummet, men då det var låg beläggning under vår vistelse var det inget vi stördes av. En gummilist i underkant på dörren skulle göra underverk. Personalen i receptionen upplevdes som lite för robotaktiga och opersonliga, dock var städdamen på vår våning väldig charmig och mån om att göra ett bra jobb. Frukosten var inget som lockade då vi var nere och kikade och de verkade inte försöka sälja in den. En rätt ointresserad dam som verkade mer intresserad av sin mobil skötte frukosten. Poolområdet var ganska trivsamt med bra utsikt, men skulle kanske kunna piffas lite med gröna växter och någon färg så det upplevs mindre sterilt och 90-tals mässigt. Bassängen och poolområdet var rent och verkar underhållas bra, men vattnet kändes lite väl hårt klorerat. Hotellet har en förkärlek för att sätta upp massa lappar överallt Om vi åker till Hua Hin igen kommer vi kanske stanna här igen.

Recenserad 11 september 2017
sören från Sverige
Bodde i 21 nätter i januari 2017

MYCKET BRA HOTEL NÄRA TILL ALLT”

DET SOM INTE VAR BRA DET VAR DÖRRANA TILL RUMMEN SOM LÅTER OROLIGT MYCKET NÄR FOLK GÅR UT Å IN I SINA RUM DET VAR FRUKTANSVÄRT IRRITERANDE DYGNET RUNT TYVÄR. BORDE KUNNA ÅTGÄRDAS PÅ ETT ENKELT SÄTT MED NÅN TYP AV SMÅ GUMMISTOPPAR PÅ DÖRRKARMARNA. MEN ANNARS ETT HELT PERFEKT HOTEL. JAG ÅTERKOMMER TLL DETTA HOTELL NÄSTA GÅNG JAG ÄR I HUA HIN

Recenserad 18 februari 2017
Mia från Sverige
Bodde en natt i juni 2016

Toppenläge”

Toppenbra hotell för de pengarna. Finns absolut ingenting att klaga på. Nära till precis allt de man vill ha nära till. Det är bara att kliva ut genom dörren, så har du allt inom gångavstånd. Verkligen toppenläge, mitt i smeten. Kommer definitivt att återkomma om jag befinner mig i Hua Hin mer.

Recenserad 19 juni 2016
Ernst från Sverige
Bodde i 3 nätter i juni 2013

Prisvärt men bra läge.”

Centralt, Prisvärt, Rent

Ett riktigt trevligt hotell men ett kanon läge mitt i Hua Hin, nära till shopping och restauranger. Hotellet har några år på nacken men rummen är rena och prydliga. Bra frukost buffé och en trevlig liten pool på 5:e våningen. Kommer definitivt återkomma.

Recenserad 11 juli 2013
Bodde i 16 nätter i januari 2013

Utmärkt läge, men liten balkong”

Närhet till strand, restauranger och affärer

Hotellet var rent och fräscht, trevlig personal även om de pratade lite dålig engelska. På 5:e våningen fans en pool och stor takterass på 7:e våningen med soltstolar. Fullt tillräcklig frukostbuffé med det mesta, det enda som vi saknade var ost, men det köpte vi i affären. Fri utlåning av strandhandukar i receptionen. Smidigt att ta sig runt med tuk tuk eller buss till närområden.

Recenserad 12 februari 2013
Jakob från Sverige
Bodde i 3 nätter i december 2012

Stadsnära hotell med trevlig personal”

Städningen, frukosten, personalen

Jag bokade hotellet efter att ha läst bra recensioner från många andra svenska gäster. Kan inte annat än stämma in i bedömningen som ges överlag att detta är ett bra och lugnt hotell, trots det centrala läget och närheten till allt som borde höja ljudnivån (men inte gör det). Det finns mängder av restauranger i närheten. Personligen vill jag speciellt rekommendera en thai-italiensk restaurang mindre än 50m från hotellet som serverar den godaste pasta carbonara jag någonsin ätit (bättre in i Italien). Städpersonalen lämnar, som flera andra säger, handdukarna vikta som olika djur för varje ny dag som går och personalen i receptionen är hjälpsamma och lär sig snabbt ditt ansikte och vilket rumt du bor i så att allt går smidigt vid lämning och hämtning av nycklar och värdesaker. Ytterligare ett plus är gratis internet, samt tillgång till lånedator i receptionen. Bra för både par och barnfamiljer då det finns pool på översta våningen.

Recenserad 31 december 2012
stefan från Sverige
Bodde i 30 nätter i oktober 2012

ett trevligt hotell med Underbara glada personal”

ligger nära allt mat nöje handel bad ändå lungt

Vad säga....jo ett lagom hotell med det man behöver. En personal som alltid var positiva glada o Jätte hjälpsamma. dåligt väder....bara några meter så fanns det både handel shopping o resturanger inom några meter. Frukosten var jätte bra mycket att välja på så det bör passa alla....saknar den nu när jag kommit hem.......

Recenserad 30 november 2012
Anders från Sverige
Bodde i 13 nätter i september 2012

Bra hotell med trevlig personal.”

Treligt och lungt hotell med bra roomservice och ett stort plus till städpersonalen

tph är ett relativt billigt boende med bra service, lagom stort rum för två. det som fick oss att tycka om detta hotell var att städerskan/orna alltid gjorde olika djur av våra handukar efter varje städning det fick en att bli glad när man kom hem efter en dag på stranden för en skön dusch. roomservicen var oxå ett stort plus. vi återkommer gärna till tph.

Recenserad 11 oktober 2012
Ida från Sverige
Grupp
Bodde i 5 nätter i mars 2012

Trevligt hotell med bra lage.”

Laget.

Trevligt hotell med trevlig personal. Ligger bra till med nara till stranden och stan. Poolen ar liten men bra med manga soltimmar. Brevid hotellet ligger en bra restaurang som heter Prime, missa inte den!

Recenserad 18 mars 2012
Stina från Sverige
Bodde i 4 nätter i november 2011

Fräscht hotell med trevlig personal”

Centralt och fräscht.

vi bodde i ett standardrum, det hade väldigt liten balkong och blev trångt med en extrasäng men det kändes rent och fräscht och personalen var mycket tillmötesgående. poolen var skuggig på eftermiddagen så då fick man gå några minuter till stranden om man ville sola. bra läge på en lite lugnare sidogata men nära till allt.

Recenserad 05 december 2011
Jennie från Sverige
Bodde i 10 nätter i april 2011

Bra hotell med centralt läge.”

Centralt läge, nära till stranden.

Hotellet i sig var väl inte det mest lyxiga, men trevlig personal & bra läge. ca 8 minuter till stranden, gick man ungefär 5 minuter längre bort på stranden var det jätte vackert. Kan rekommenderas för så lite pengar !

Recenserad 07 maj 2011
Tommy från Sverige
Bodde i 9 nätter i mars 2011

Trivsamt hotel”

Prisvärt, kunnig och trevlig personal som pratar bra engelska. Rent och trivsamt mitt i centrum men ända bara ca 5 min till beachen

centralt beläget men belägen på en lugn sidogata utan besvärande trafikstörningar. bra och vällagad frukost där huahins kanske allra bästa middagsmat också kan ätas. svensk ägare av restaurangen med utsökt goda fisk- och kötträtter(importerat från australien) sköna sängar, bra dusch och vc-utrymme, relativt stora rum men med mycket liten balkong där man även störs av högt ljud från ac. ac har även väl hög ljudnivå i rummet när den är påslagen men fungerar bra. pc finns i receptionen och kan nyttjas för en billig penning.

Recenserad 26 mars 2011
Fredrik från Sverige
Bodde i 3 nätter i mars 2011

Mitt i smeten”

Läget

vi stannade här tre nätter. det första vi möttes av var skylten "välkommen". mycket svenskar där nere. hotellet ligger mitt i hua hin. 5 min till stranden. stranden är dock fullsmockad med solstolar så vi vara bara ner & vände. rummet var bra, stort & fint med utsikt över alla byggnaderna runt om kring. poolen var liten & inte många solstolar så man får vara där i tid om man vill ha en. frukostbuffen var jättebra verkligen! mumms, första stället på länge på våran resa där de faktiskt hade en grov fralla. jättebra! ungefär 20 min från hotellet ligger ett shoppingcenter som är mycket bra.

Recenserad 10 mars 2011
Roland från Sverige
Bodde i 10 nätter i januari 2011

Tjusigt hotell”

Ett lyxigt yttre och trevlig personal

Thipurai city hotel ligger så sentralt det bara går men ändå hör man inget av natt livet på rummet. Du har allt, stranden, resturanger coh shoping inom 10 min,ers gångväg. Hua hin ligger också väldigt centralt och bra när du skall gör utflyckter, det finns allt, snorkling, fiske, nationalparker och ö-turer, kwai turen var väldigt fin,

Recenserad 07 februari 2011
Camilla från Sverige
Bodde i 3 nätter i november 2010

Mysigt hotell, Bra frukost buffe”

fräsha rum och trevlig personal
poolen är i skugga kl 14.00

Hotellet ligger mitt i stan, nära till allt. Hotellet var riktigt bra, frukost buffén var trevlig och fräsh under hela frukosten. hotellet låg mitt i centrum så det var nära till restauranger, nattklubbs gatan, stranden och shopping. för den som vill gå på spa behandlingar fanns det mängder av massage center som gärna tog emot dig. maten på hotellet var ganska dyrt så bara genom att gå ut på samma gata var det billigare. stranden var inte jätte fin men den duger om man bara vill sola och bada i havet. när vi var där blåste det mycket så katesurfarna kom fram. även den sporten får att prova om man har lust

Recenserad 10 december 2010
leif från Sverige
Bodde i 20 nätter i augusti 2010

Utmärkt hotell till hyggligt pris”

nära till allt
Dusch och airkond.

Bra hotell till det priset. All personal mycket hjälpsamma och vänliga. Fick byta rum för airkond. väsnades för mycket. I detta rum hade duschvattnet en tendens att rinna ut i övriga badrummet. Bytte till nytt rum med tyst aircond. och bättre planerat duschutrymme. Mycket nöjd med rummet. Taxiservice på gatan mitt emot hotellet. Negativt är de höga priserna i restaurangen, men man behöver ju ej äta där. Frukost på hotellet 200 bath, på restaurang 15m bort 65 bath. Slutomdöme helt OK hotell till hyggligt pris.

Recenserad 19 september 2010
Isabel från Sverige
Bodde i 6 nätter i januari 2010

Perfekt läge!”

Perfekt läge, rent och fräscht, pool på taket.
Frukost var dyr att köpa till.

Vi trivdes väldigt bra på detta hotell. Läget var perfekt med gångavstånd till shopping, restauranger och hav. Bra med pool på taket, dock lite kallt vatten. Rummet var stort och fräscht, men hade lite dålig belysning. För oss ingick inte frukost i priset så vi åt frukost på andra håll eftersom det skulle ha kostat cirka 50 kr/person och dag att äta på hotellet. Vi rekommenderar ändå hotellet varmt.

Recenserad 07 februari 2010
Magnus från Sverige
Bodde i 12 nätter i november 2009

Thipurai Recension”

Bra läge, trevlig personal, fräscha rum, lån av badhanddukar.
Det fanns inte alltid varmvatten i rummet. Liten pool utan sol.

När vi anlände till Thipruai City Hotel fick vi omedelbart våra väskor levererade till rummet och en välkomstdrink i receptionen. Rummet var trevligt och i bra skick med minibar som fylldes på dagligen, komfortabel säng och fräscht badrum. Personalen var trevlig och mycket tillmötesgående under hela vistelsen och hotellets läge är oslagbart med sin närhet till både resturanger, strand och nattmarknad. Det enda minuset var att varmvattnet försvann i rummet vid ett flertal tillfällen, men det fixades omedelbart av personalen varje gång. Poolen, som är liten, ligger också på femte våningen av sex, vilket gör den skuggbelagd på eftermiddagarna. Sammanfattningsvis så var vi väldigt nöjda med vår vistelse och kommer med största sannolikhet att återvända till hotellet någon gång i framtiden.

Recenserad 16 december 2009
Michael från Sverige
Bodde i 4 nätter i juni 2009

Perfekt plaserat”

Centralt,vänlig personal,bra pris
långsamtinternet

Ett litetet trevligt hotell, som är centralt placerat med närhet till centrum och strand. Pesonalen var jätte trevlig och hjälpsam. Internet var lite långsamt men var ändå godkänt. Trevlig frukost buffe. Stranden var bara 700- 800 meter bort och centrum var man i stort sett redan i.Ändå var det tyst och lugnt på nätterna.Många billa och bra restauranger att välja på i närheten av hotellet. Aptemplet på södra sidan av stranden kan rekomenderas, där finns över 2000 apor på området.

Recenserad 11 juli 2009
robert från Sverige
Bodde i 3 nätter i januari 2017

Jättebra läge”

Bra läge nära till beach resturanger barområde

Recenserad 02 februari 2017
Bodde i 3 nätter i juni 2015

Att återvända till”

Läget, vänlighet, poolen

Recenserad 29 juni 2015
Ida från Sverige
Bodde en natt i februari 2016

Helt ok. Inget speciellt.”

Ett helt ok boende för pengarna. Ligger nära till stranden och restauranger samt shopping. Inga konstiga lukter, finns inte direkt något att klaga på. Duger gott. Poolen var kanske inte den roligaste.

Recenserad 14 februari 2016
Lennart från Sverige
Bodde i 3 nätter i mars 2014

Centralt läge men något slitet.”

Centralt läge, nära till många bra restauranger och nära till nattmarknaden.

Standardrummen är små och på balkongen får endast en stol plats. ( mer som ett stort Franskt fönster ). Deluxrummen stora och bra, men varning för de 4 första våningarna, de flesta balkonger har bara väggutsikt. Bra sängar och trävlig städpersonal.

Recenserad 20 mars 2014
Petri från Sverige
Grupp
Bodde i 2 nätter i augusti 2011

Enkelt hotel men med bra läge”

Läget är toppen, Bra frukost och restaurang

billigt boende mitt i smeten. nära till allt. rummen lite slitna men rent. trevlig personal. saknar safetybox i rummen - finns nere i receptionen. frukosten var bra och restaurangen serverar mycket god mat. kommer bo där igen

Recenserad 17 augusti 2011
Marcel från Sverige
Bodde i 8 nätter i juni 2011

Enkla rena rum”

Rent hotell med trevlig personal,centralt i Hua Hin

Rummen är relativt små med små balkonger. Rummen är rena och frächa. Trevlig personal och god service. Men jag måste säga att frukosten är usel med ett fattigt utbud. Frukosten var usel för fyra år sedan, trots kritik så är den fortfarande det..... för denna prisklass borde den vart bättre. Då är det bättre att ta hotell utan frukost med samma standard för ett billigare pris.

Recenserad 18 juli 2011
Tommy från Sverige
Bodde i 15 nätter i december 2010

Centralt hotel”

Centrala läget
Dålig frukost, dåligt Internet

gick ej korta ned den bokade vistelselängden. rum o städning ok. dåligt och jätteslött internet som kostade, dock ej så dyrt 10:- /timme. däremot "snodde" de tid även efter utloggningen! tradig frukost om du är där flera dagar.

Recenserad 09 januari 2011
Henrik från Sverige
Bodde i 2 nätter i december 2010

Bra läge och ok standard”

Trevligt hotell med bra service.
Lite slitet märks främst i badrummet.

Valde hotellet utifrån recensioner på Agoda. Hotellet låg bra men området är inte det tystaste. Servicen är mycket bra. Frukosten ok men inte mer. Restaurangen är väldigt dyr därför prövade vi den inte. Negativt är att hotellet är lite slitet. Märks främst på badrummet. De har inga myggnät så det enda alternativet är ac. Positivt är att du får mycket för pengarna med bra service och vänligt bemötande.

Recenserad 02 januari 2011
Mauricio från Sverige
Bodde i 7 nätter i juli 2010

Bra hotell”

Hotellet var bra och fint. Personalen var trevligt
kan inte hitta på någonting.

Vår vistelse på hotellet och området kändes helt OK! Hotellet ligger rätt bra och är nära till flera marknader. H är även nära till stranden men själv tycket jag att stranden var tråkig. Det nog inget badställe. Ok! för oss

Recenserad 15 augusti 2010
Helene från Sverige
Bodde i 14 nätter i april 2009

Prisvärt hotell med bra läge”

Bra läge. Nära till det mesta. endast några minuter att nå stranden. Trevlig personal. Bra frukost.
Små balkonger. Liten pool.

Har varit till Thailand ett tiotal gånger. Detta var våran första resa till Hua Hin och så även detta hotell. Prisvärt hotell med närhet till centrum och strand. Hua hin var en positiv upplevelse, det var inte detta eviga tjat om massage, tuk tuk och skräddare som kan upplevas på andra ställen med mycket turister. Det var lugnt och tyst inte en massa barmusik. Man kunde gå runt i staden i lugn och ro och titta. Rummen var fina men balkongerna små om man som vi vill sitta där på kvällar och mornar. Det fanns dock rum med större balkongar. Nästa Thailands semester ska gå till Hua Hin. Härlig strand.

Recenserad 05 oktober 2009
Roman från Sverige
Bodde i 3 nätter i juni 2009

Thipurai City Hotel”

Bra centralt läge. Hyfsad frukost, trevlig personal.
Små rum med små balkonger eller inga alls. Hela golvet vått när man duschar.Poolen liten.

Ett bra medelklass hotel mitt inne i centrum. Ingen lyx men rent och snyggt. Rummen något små. Små balkonger, fick plats högst två personer. Duschen kunde fixas till lite bättre, allt blev blött när man duschade.Frukosten var hyfsad.Lite dåligt med pålägg, annars bra. Personalen mycket trevlig och hjälpsam. Trevligt med poolen på taket som kanske var i minsta laget men det verkade som om de skulle öppna en större på våningen över. Har man inte för stora krav är detta helt ok hotell.

Recenserad 05 juli 2009

Pool för liten ”

Skulle vara bra ed ett litet gym

Recenserad 31 mars 2018
Bodde i 4 nätter i mars 2018

Allting är bra men polen är liten”

Saknar wifi i lobbyn men är man på rummen så fungerar den en timme sen så måste man loggar in igen

Recenserad 27 mars 2018
Wanatsuda från Sverige
Bodde en natt i april 2016

Bra hotell nära till allt ”

Fina fräscha rum och nära till allt.

Recenserad 13 april 2016
Bodde en natt i mars 2014

Centralt läge ”

Centralt läge, bra restaurang, prisvärt
Recenserad 08 mars 2014
Hans från Sverige
Deluxe dubbelrum
Bodde i 5 nätter i augusti 2017

Nära till allt”

Perfekt lägen för allt. Stranden, shopping, uteliv utanför dörren. Gillade stället.

Recenserad 08 april 2018
Lars-Gunnar från Sverige
Bodde i 3 nätter i oktober 2016

Bra läge och pool”

Bara bra!

Recenserad 31 oktober 2016
Sven-Olov från Sverige
Bodde i 2 nätter i oktober 2016

Bra läge om man vill utforska staden”

Nära till både stad och havet

Recenserad 23 oktober 2016
Niklas från Sverige
Bodde i 3 nätter i mars 2015

Nocke”

Läget toppen nära järnvägsstationen. De håller på att renoverar så svårt med recention

Recenserad 31 mars 2015
Jorgen från Sverige
Bodde i 3 nätter i mars 2015

Golf resa”

Läget, Personalen, Städningen

Kort sagt jättebra. Inget problem med något. För mig som bor I Bangkok och kör själv med egen bil så är det ett plus att Thipurai har parkering vid ett så centralt beläget hotel.

Recenserad 08 mars 2015
Ruth från Sverige
Bodde i 20 nätter i februari 2015

toppläge”

läget,gullig städerska,skön säng.

Vi nyttjade inte restaurangen,därför en etta. Vi hade det bra!!!!!

Recenserad 26 februari 2015
Jan från Sverige
Bodde i 7 nätter i januari 2013

Bra läge mitt i centrum. ”

Nära till restauranger och strand.

Mycket liten balkong, max 2 personer kan vistas. Dusch och wc-stol i samma utrymme.

Recenserad 30 januari 2013
Tony från Sverige
Bodde i 5 nätter i januari 2013

Mer Centralt kan man inte bo i Hua Hin”

Bra standard för lite pengar

Bara passivt allting, rum, städning, personal, mat och service allt är kanonbra Fin frukostbuffé.

Recenserad 28 januari 2013
Robert från Sverige
Bodde i 14 nätter i december 2012

Utmärkt hotell, centralt läge. Nära nattmarknaden.”

Rent och snyggt. Trevlig och hjälpsam personal. Kändes tryggt.

Städpersonalen de trevligaste och noggrannaste jag varit med om. Vi stannade 14 dagar på hotellet och med hänsyn till priset är det nog det bästa jag bott på.

Recenserad 06 januari 2013
Kjell från Sverige
Bodde i 5 nätter i juni 2012

prisvärt hotell med bra frukost”

Super läge bra pool och bra frukost

Bra läge nära både bad och shopping. Prisvärt bra frukost och trevlig pool. Städerskorna och mat personalen trevliga men de bakom entre disken bör le lite mer och vara lite trevligare.

Recenserad 11 juli 2012

Recenserad 14 mars 2012
Wahlberg från Sverige
Bodde i 12 nätter i januari 2012

Bästa läget i HuaHin.”

Läget var toppen, nära till både stranden och den trevliga nattmarknaden. du har dessutom hur många resturanger som helst att välja mellan. Frukostbuffen var bra, jag saknade dock ost.Rummen var bra och sängarna sköna.Vi hade tyvärr en liten tråkig balkong.

Vi hade 12 toppendagar i HuaHin. Rekomenderar starkt staden som ej är jobbigt turistig utan en relativt lugn plats där du äter ,shoppar och mår gott.

Recenserad 25 januari 2012
Magnus från Sverige
Bodde i 4 nätter i oktober 2011

Centralt och bra service”

Bra mat i restaurangen , bra service, swimmingpool

Detta ar min 7:e vistelse pa hotellet, och jag tycker de har allt man kan onska sig. Maten i restaurangen ar nog bland de absolut basta i Hua Hin. Vi blev erbjudna barnsang.

Recenserad 22 oktober 2011
Hans från Sverige
Bodde i 11 nätter i april 2011

utmärkt läge men små rum”

Läget perfekt,underbar resaurang,men inget pålägg till frukust

Helt OK. Men det stod att där skulle vara CD o dvd spelare men det var det inte

Recenserad 11 maj 2011
Per-Arne från Sverige
Bodde i 3 nätter i januari 2011

Utmärkt läge”

Nära till allt

Mycket centralt men ändå lugnt och avskilt läge. En av HuaHin:s bästa(ej billigaste) resturanger i bottenplanet.

Recenserad 11 februari 2011
Tony från Sverige
Bodde i 4 nätter i januari 2011

Rent,snyggt hotell o trevlig personal”

Laget,valuta for pengarna

Rent o snyggt hotell med trevlig personal.Saknade balkong.Liten pool i"fel" lage.

Recenserad 05 februari 2011
6,4
Anita från Sverige
Bodde en natt i januari 2017

Bra”

Bra läge i Hua Hin. Ok rum. Bra frukost.

Recenserad 26 juli 2017
mikael från Finland
Deluxe dubbelrum
Bodde i 4 nätter i mars 2017

Mycket bra läge som medför oljud på nätterna”

Läge perfekt om man vill vara i vimlet Bör renoveras.

Recenserad 10 mars 2017
Bawer från Sverige
Bodde i 5 nätter i juni 2015

trevlig personal och rena rum”

personal, läget och renlighet

Det va trevligt på många sätt men vi saknade riktigt balkong och lite större fönster. Nice personal

Recenserad 03 juli 2015
6,0
Klas från Sverige
Bodde i 5 nätter i februari 2015

Jag, thai flickvän och treårig son”

Centralt, gångavstånd till beachen och nightmarket, swimmingpool.
Recenserad 15 april 2015

Recenserad 13 mars 2015
Therese från Sverige
Bodde en natt i april 2014

Mitt i stan”

Nära restauranger, kommunikationer och ett stenkast från stranden.

Jag sov bara där en natt för att ha nära till vidare transport. En väldigt högljudd AC och en knarrande säng drar ner betyget här. Balkongen var jättelitens med endast en stol.

Recenserad 29 april 2014
Ulrika från Sverige
Bodde i 5 nätter i februari 2014

En trevligt turiststad”

Nära till stranden, mysiga restauranger, trevliga människor
Recenserad 01 mars 2014
Stefan från Sverige
Bodde i 2 nätter i maj 2013

Sol & Bad”

Skön dusch, lugnt område, trevlig personal

Helt okej hotell. Vi bodde här några dagar och vi uppfatta det som ett lugnt hotell med bra gratis Wifi och trevlig personal. Rekommenderar det starkt.

Recenserad 26 maj 2013
Kent från Sverige
Bodde i 6 nätter i april 2013

OK hotell i centralt läge”

OK hotell i centralt läge Prisvärt
Recenserad 11 maj 2013