立即預訂:鹿特丹亞歷山大堡壘酒店

夫婦/情侶旅客
2015年9月入住 2 晚
Goed Hotel”
parkeer gelegenheid. Goede bedden. Vriendelijk personeel
Het verblijf ion het Bastion hotel was prima.
2015年10月5日評價
9.7
屈機
西班牙 Jacobus
單行旅客
2015年7月入住 1 晚
Mooi ingericht hotel te bereiken vanaf de metro.”
Geluidvrije kamer, vloerbedekking, met een heerlijk ligbad.
Na een kwartier lopen vanaf de metro, aangekomen en zeer snel ingecheckt door vriendelijk personeel in het hotel. Er lag dikke vloerbedekking op de vloer, en de kamer was ruim, licht en goed ingericht met mooie stoelen. De badkamer was schoon met een ruim ligbad. De kamer kon goed verduisterd worden door dikke zware gordijnen en de kamers zijn geluidvrij voor de buitenkant. Het enig minpuntje is de gehorigheid met de binnenkant, want ik had een stuiterbal (jongetje) naast mij, en de geluiden drongen door in de badkamer, dus die maar sluiten! Verder heel fijn dat er een fan is die zelf instelbaar is. Ook veel zenders op de televisie. Plus een waterkoker, met thee en koffie. Al met al een aanrader zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding!
2015年7月27日評價
5.7
荷蘭 ANVA
2015年4月入住 1 晚
Goed Hotel, alleen onervaren personeel.”
Ligging, Prijs/kwaliteit, Comfort
帶幼兒的家庭旅客
2013年8月入住 1 晚
Voordelig”
Goedkoop met internet gratis
Goed en goedkoop makkelijk parkeren voor de deur centrum dram 10 minuten met auto
2013年8月22日評價
7.7
荷蘭 Anneloes
2011年1月入住 1 晚
Vriendelijke hotel voor zakelijke trips”
Vriendelijk personeel
Over het hotel zelf heb ik geen aanmerkingen. Het is een prima hotel voor een verblijf in Rotterdam-Oost. De afstand van station Rotterdam-Alexander is echter bij lange na geen 10 minuten lopen zoals op hun website staat vermeld. Tenzij ze eigenlijk bedoelen dat je hardloopt. Ik ben zelf een snelle loper en deed er kleine 20 minuut over om van het perron naar het hotel te lopen, en nee ik was niet verdwaald :-)
2011年1月28日評價
7.3
荷蘭 Antonius
2010年9月入住 2 晚
value for money”
bereikbaarheid, parkeren, prijs en gratis internet
ligging wat ver van centrum
Ee nvriendelijke ontvangst gevolgd door een snelle incheck. De tip voor Bastion Business Card leverde meteen een gratis consumptie op. De kamer is prima en functioneel. De werktafel was wat klein, het gratis redelijk snelle internet maakt veel goed. Het menu kent een beperkte keuze met redelijke prijzen en wat ik heb gegegeten was zonder problemenm goed te noemen. Voor het ontbijt geldt hetzelfde goed maar niet overdadig. Wordt wel heel vriendelijk een eitje voor je gebakken. Voor social talk is niet veel ruimte, beide avonden van verblijf was de bar om 11 uur leeg.
2010年10月2日評價
6.7
不錯
荷蘭 Marieke
夫婦/情侶旅客
2009年12月入住 1 晚
Bastion hotel deluxe niet zo luxe!”
Vriendelijkheid personeel.Badkamer netjes.Koffie en theeservice op de kamer.Bedden goed.
Geen ontbijtbuffet!Onder het bed niet goed gestofzuigd(we vonden een lippenstift en andere rommel)W.c.bij de badkamerdeur geplaatst,bij openen slaat de deur tegen je benen.Spiegel in de slaapkamer was vies.Weinig kastruimte.Deur klemde,daar kwamen we achter,toen we terugkwamen en de deur nog open stond!
Het hotel mag dan 4 sterren hebben,maar de kamer was zeker niet bijzonder en wij hadden nog wel een "de luxe"kamer.De ambiance in de ontbijtzaal was ook niet goed.Goedkope houten stoeltjes en ongezellig aangekleed.Misschien omdat het nieuwjaarsdag was en er weinig mensen in het hotel waren?
2010年1月7日評價
7.7
荷蘭 Henk
2009年10月入住 1 晚
Vriendelijk, rook”
Prima kamer, vriendelijk personeel
Rook op de gang. Voor voetgangers slecht bereikbaar: slecht geplaveid trottoir, grote afstand tot bushalte.
2009年11月2日評價