立即預訂:貝斯特韋斯特普拉斯哈爾霍斯酒店

屈機
荷蘭 Gabri
團隊旅客
2011年4月入住 1 晚
Super Hotel, ligging is perfect en gastvrij!!”
Parkeren geen probleem, 13 euro/ 24hrs of indien plaats gratis
probeer het eventpackage....zelden zo'n relaxed weekend gehad.. kom op tijd ( te vroeg) gooi je baggage binnen...en ff de het terras op in de binnnestad..dan ff chillen op de kamer...douchen enzo ;-)...lekker eten en op naar het concert met de bus die vlak voor de deur staat en terug weer stopt.. 1 woord....perfectie !
2011年4月13日評價
荷蘭 Sam
夫婦/情侶旅客
標準房
2010年11月入住 1 晚
Prima hotel”
Centraal gelegen bij centrum, parkeergarage en NS station
Ontbijt was tot 10h; we moesten onze wekker zetten om op tijd te komen :-)
Hotel geboekt voor concert van Prince. Prima tips van receptie over concertlokatie en vervoer naar de lokatie Ruime kamer en nieuwe douche / bad hadden we tot onze beschikking. Kamer lag aan verkeersplein, maar door dubbele beglazing merkte je hier niets van. Ontbijt is prima verzorgd met ook weer een vriendelijke bediening. Wij komen een volgende keer zeker weer.
2010年11月22日評價
8.3
荷蘭 Lauk
商務旅客
2009年7月入住 1 晚
Haarhuis Hotel Arnhem Nederland”
Ligging direct t/o station, plezierig personeel, fraaie ontbijtzaal, goede bedden, natte cel prima
Kamer wel erg klein, geen airco op kamer, geen afstandsbediening TV
Haarhuis Hotel heeft een plezierige atmosfeer, de bediening is zeer vriendelijk, de ontbijtruimte is zonder meer smaakvol en ook het ontbijt is goed. Een minpuntje is de omvang van de kamer die ik aantrof. Het hoeven voor mij geen overdreven grote kamers te zijn zoals ik elders wel aantref, maar dit was iets te krap, een paar vierkante meter meer zo al een wereld van verschil maken. Het oude TV-toestelletje aan een beugel boven in de hoek zonder afstandsbediening maakt een wat oubollige ouderwetse indruk; verder zou een airco op z'n plek zijn (gebruik ik maar zelden, maar het was zeer plakkerig en benauwd na een tropische regenbui zoals die nu ook in nederlandse zomers soms voorkomt. NMatte cel was prima, evenals de bedden.
2009年7月9日評價