立即預訂:瑞典精英酒店

顯示 67 份已驗證評價
瑞典 Eva
2015年12月入住 2 晚
Utmärkt”
Läget, bra frukost och bekvämlighet
2015年12月7日評價
2015年7月25日評價
瑞典 Anders
2015年6月入住 2 晚
Läget”
Läget,frukosten och närhet till det mesta.
2015年7月2日評價
瑞典 Mattias
2015年5月入住 1 晚
Bra och skön upplevelse med underbara rum”
servicen, rummen och läget
2015年5月24日評價
瑞典 Rikard
2015年5月入住 3 晚
toppenläge”
närhet till allt. bra frukost. trevlig personal
utmärkt
2015年1月19日評價
瑞典 Eva
2014年11月入住 2 晚
bra läge”
läget, frukosten och möjlighet till sen frukost på söndagen
bra
2014年12月7日評價
瑞典 Goeran
2014年10月入住 2 晚
Gemytligt Hotell”
Mycket trevlig lobby, Fräscha rum, bra frukost
2014年10月6日評價
瑞典 Ulf
行政小型套房
2014年8月入住 1 晚
Bra boende”
Bra läge och lätt att parkera samt närheten till Danmark
Alltid lika bra. Det bästa i Helsingborg
2014年8月7日評價
瑞典 Ulf
套房
2013年8月入住 1 晚
Semesterhotell”
Lätt att komma till och lätt att få parkering samt närheten till Danmark
Alltid lika trevligt att bo på Marina Plaza. Bra frukost samt bra utcheckningstid på söndagar
2014年8月7日評價
6.7
瑞典 Rolf
2014年7月入住 2 晚
mycket bra”
nära med färga till danmark
bra
2014年7月13日評價
瑞典 teddy
2014年2月入住 2 晚
Perfekt läge & prisvärt”
Bastun, rummet & hotell miljö
Underbart hotell med skön bastu & gym. Bra frukost och utcheckningstid på söndagar.
2014年2月12日評價
瑞典 Paul
2012年12月入住 1 晚
Bra som vanligt.”
Personal,rummen, frukosten.
Vet inte vilken igång i ordningen jag övernattat här. Denna natt så var vi på julbord på Dunkers och efter maten så blev vi trötta och gick tillbaka hit,upp på rummet men det verkade vara så trevligt nere i baren, där hade varit julbord där med och senare på kvällen dans, så vi gick ner dit och lyssnade på musiken och drack lite gott.
2013年9月5日評價
瑞典 Ywonne
2013年8月入住 1 晚
Fint, bekvämt och centralt.”
Vi fick ett stort dubbelrum med soffgrupp och härligt stort badrum, tror att detta rum även var handikappanpassat. Härlig frukost och mitt i centrum av Helsingborg.
Vi fick ett fint välkomnande mottagande och bodde suveränt den enda natt vi var där. Frukosten är härlig, det finns gott om alternativ även för vegetarianer/veganer. Vi kommer gärna tillbaka nästa gång vi ska till Helsingborg.
2013年8月9日評價
7.7
瑞典 Amanda
2013年7月入住 2 晚
Tillmötesgående personal & Fantastisk frukost”
Frukostbuffe va Super och Mycket snyggt och fint hotell
Finns inte Något att klaga på direkt utan kanon var hela vistelsen, möjligen att rummen va lite små!
2013年7月31日評價
2013年6月入住 1 晚
Mycket bra, rummet är av bra klass o trevliga möbl”
Soffan på rummet
Mycket bra, vi var alla nöjda och rummen var bra med snygg inredning
2013年7月16日評價
2013年6月18日評價
瑞典 Robin
2013年3月入住 2 晚
Kanon!”
Fantastisk frukostbuffé, bekväma sängar, trevligt bemötande
Väldigt trevligt hotell, perfekt läge och fantastisk frukostbuffé.
2013年4月13日評價
瑞典 Mostafa
2013年1月入住 1 晚
Helt fantastiskt ”
Väldigt trevlig miljö med god mat
Vi är väldigt nöjda med elit marina. Rekommenderas varmt till resenärer som vill besöka Helsingborg. Nära till allt. Vi kommer definitivt boka rum där fler gånger.
2013年1月7日評價
瑞典 Ann
2012年9月入住 2 晚
Superfräscha rum.”
Fantastisk frukost, nära till allt
Firade min 40-års dag en helg, och tyckte det var fantastiskt trevligt. God mat även på puben Bishop Arms. God frukost. Fantastisk utsikt. Jättefint rum. Kommer def. tillbaka.
2012年9月12日評價
瑞典 Malin
2012年8月入住 2 晚
Tjusigt hotell”
hyffsat stora fräscha rum
Fräscht hotell som kändes trivsamt och perfekt centralt läge. Lätt in och ut checkning även om inte rummet var klart när vi kom på em så var personalen trevlig. Extra plus för sköna sängar. Frukosten hade oxå det mesta att önska.
2012年8月8日評價
瑞典 Kicki
2012年7月入住 1 晚
Superbare läge med mycket bra frukostbuffekz”
Personalen i standard på rummet va mycket bra,
Tyvärr så va det alldeles för varmt på rummen även fast det va molnigt o regn Hur skall det då vara vid sol i värme ☀
2012年8月4日評價
瑞典 Jocke
Snyggt”
Super Frukost
Helt OK, fast vi fick en dubbelsäng som gled isär hela tiden. Två enkel sängar som var ihop satta.
2012年7月24日評價
瑞典 Patrik
2012年7月入住 1 晚
Härlig utsikt över sundet!”
Läget: centralt och förstås rummen med havsutsikt, servicen, frukostbuffén
Ett mycket fint hotell. Stort och rymligt, rent och fräscht och lysande utsikt från rummet. Bra service och en riktigt bra frukost!
2012年7月20日評價
瑞典 Per
2012年6月入住 1 晚
Rent och fräscht”
Bra frukost, bra läge
Var inte mycket på hotellet men det är ett trevligt ställe, bra restaurang och bar på hotellet där du gärna kan ta med kunder / leverantörer. Rena och fräscha rum, fin utsikt.
2012年6月18日評價
瑞典 Ann
2012年6月入住 2 晚
Allt bra, förutom dålig luft/ventilation på rummet”
Bra frukost, bra läge, fräscha rum/hotellutrymmen
Väldigt bra hotell, bra läge, fräscha rum, kanonhotell, både som par och familj.
2012年6月13日評價
瑞典 Mats
2012年5月入住 3 晚
Trevligt hotell med utmärkt läge.”
Läget är perfekt.
Hotellet håller mycket hög standard. Vi valde ett Duble Deluxe rum vilket var mycket rymligt med bra säng och en trevlig sittgrupp. Med sitt läge är det nära till allt. Båtarna till Helsingör, buss och tågstationen (knutpunkten) och citty. Frukosten är väl tilltagen med både småvarmt, bröd, flingor och mycket olika pålägg. Ett stort minus är dock den dyra parkeringingsavgiften. Den kostar kronor dygnet.
2012年5月22日評價
6.3
瑞典 Christer
2012年5月入住 1 晚
trevlig personal”
stort å fint hotell bra frukost
Väldigt litet rum för dom pengarna. kände mig lite lurad ordinarie pris för rummet var ju 3000:- stod det, förväntade mig något mycket bättre rum. Annars ett väldigt fint hotell med bra personal och bra frukost. Bra service.
2012年5月6日評價
瑞典 BO
2012年2月入住 1 晚
Bra hotell och bra läge”
Fina rum, underbart läge och fantastisk frukost
Tyckte det var bra hotell i ett bra läge. Nära till Danmark och nöjen. Fantastisk frukost.
2012年2月29日評價
瑞典 Monica
2012年1月入住 1 晚
Härligt hotell”
Perfekt läge
Ett mycket fint hotell med ett underbart läge precis vid havet. Fina stora rum med utsikt över sundet med en aktiv färjetrafik. Mycket tillmötes gående personal. God mat i den vackra matsalen
2012年1月24日評價
芬蘭 Bodil
2011年12月入住 1 晚
Fint hotell”
Fina rum
Helgtripp till Helsingborg. Härligt läge vid vattnet.
2011年12月21日評價
7.0
Martin
2011年8月入住 1 晚
Bra läge på hotellet men inte toppklass”
Läget till centrum och båtarna
Hotellet ligger fint men lite tråkigt med dåliga faciliteter. Ingen relax avdelning med pool vilket borde finnas. Dock är det prefekt för att åka över till Helsingör samt en kort promenad till centrum.
2011年9月1日評價
瑞典 Lennart
2011年8月入住 3 晚
Tjusigt hotell och trevlig personal”
Väldigt bra bemötande vid ankomsten
mycket fint hotell ,och mycket bra personal. vi kan rekommendera detta hotell till andra som vill bo där
2011年8月24日評價
瑞典 anders
2011年8月入住 3 晚
utmärkt läge med rena rum”
mycket bra läge på hotellet och en frukostbuffe som har det mesta
med min vistelse i helsingborg passade elite marina som hansken för att om man vill promenera och cykla, åka buss i helsingborg ligger hotellet perfekt nära till allt och det är inte heller fel att kunna gå 100 m ,så är man på färjan till danmark ,om man vill shoppa där Det är även gångavstånd till tropical beach om man vill bada i havet
2011年8月10日評價
8.7
瑞典 Lena
2011年6月入住 1 晚
Utmärkt läge”
Fräscha rum, sköna sängar, bra frukostbuffé
Hotellet har ett perfekt läge intill Danmarks färjorna och shopping i Helsingborg. Vi bodde i ett deluxe rum mot atrium gården och det enda negativa var att man inte kunde få in frisk luft genom fönstret, fläkten på rummet kompenserade inte detta denna varma sommarnatt. I övrigt är det ett jättefint hotell med trevlig personal och en riklig frukostbuffé. Vi kommer gärna tillbaka.
2011年6月8日評價
瑞典 Lotta
單行旅客
2011年3月入住 1 晚
Havsutsikt i rymligt rum”
Havsutsikt Bra läge
Centralt läge och lätttillgängligt för business, shopping och nöjen. Rymligt rum med havsutsikt, lugnt och skönt.
2011年3月23日評價
7.7
瑞典 Kjell
2010年8月入住 1 晚
Trevligt men varmt”
Nära till allt du behöver/vill göra: shopping, flanera, äta gott, uteliv (sommar)
Hög standard och trevlig personal som ställde upp oavsett önskemål/behov.
2010年9月6日評價
瑞典 Johan
標準房
2010年4月入住 1 晚
Marine Plaza Helsingborg”
Allt.
Inget.
Hotellet håller en hög standard och beskrivningen av hotellet stämmer till fullo. Det är ett mycket välskött hotell. Rummen är välutrustade och smakfullt inredda. Mycket varierad och bra frukost. Perfekt läge i centrum. Vi hade en väldigt positiv vistelse på hotellet och i Helsingborg. Hotellets läge är perfekt, nära centrum med restauranger och shoppingmöjligheter. Närheten till färjeläget är också ett stort plus. Vi kommer med största sannolikhet att besöka detta hotell redan till sommaren igen.
2010年4月28日評價
瑞典 Vicktoria
2009年12月入住 1 晚
Nice Hotell”
Skilt badrum och toalett, utsikten ut mot vattnet är super och personalen är väldigt trevlig.
Kunde vara ett nyare solarium. Frukosten tycker jag inte når en 4-stjärnsstandard.
Ett mycket trevligt hotell som ligger super. Parkering intill hotellet, dock ingår den ej i priset :/ Personalen är trevli och rummen är välljudisolerade både från varandra och från koridoren. Många hissar så man slipper vänta. Dåligt programutbud på TV:n dock, inget MTV och ingen Eurosport. Ett hotel som jag dock gärna bor på igen :)
2010年1月6日評價
瑞典 Birgitta
2009年7月入住 2 晚
Elite marin plaza, Helsingborg”
perfekt läge, trevlig personal, bra mottagande, bra frukost
Rekommenderas till den som vill bo i ett perfekt läge i Helsingborg, nära till allt, barer, restauranger m.m. Rekommenderas helt klart. Vacker utsikt om man har rummet mot havet. Frukosten helt perfekt och är öppet lite senare på helgen. Inga problem med att få det lilla extra man ber om (typ barnsäng m.m.eller havsutsikt).
2009年7月22日評價
2014年5月入住 1 晚
Bra hotell, bra läge”
Läget, Läget; läget
En njutbar vistelse på ett trevligt centrum hotell. Nära till allt men ändå lite avsides.
2014年5月12日評價
丹麥 michael
2011年9月入住 1 晚
Flot, nyere hotel - pænt indrettet og lækker mad”
Flot, nyere stil, god bar, lækker mad i restauranten & baren
Jeg nød som tidligere mit ophold på Marina Plaza. Det er ubetinget det hotel i Helsingborg jeg helst bor på. Fin restaurant (dog lidt dyr), rigtigt god bar med kæmpe udvalg i øl og whisky - samt rigtigt god mad. Værelserne er lyse og pæne med strygejern på alle værelser.
2011年9月28日評價
丹麥 Boris
2010年2月入住 1 晚
Super ophold”
Meget professionelle og rigtig god service
Det burde være billige at bruge service på rummet: minibar, film og internet.
Vi ønskede os at være alene og nyde tiden sammen uden børn. Det lykkedes fint for os, og vi var meget glade for det.
2010年2月25日評價