立即預訂:斯堪迪克海運酒店

7.0
瑞典 MAts
標準房(兩床)
2012年6月入住 3 晚
Bästa läget med underbar takbar.”
Frukost o läget
Bra hotell till bra pris. Baren på takterrassen en solig fredagseftermiddag är en riktig höjdare.Och sedan får man inte glömma läget som är fantstiskt
2012年6月12日評價
8.0
激讚
芬蘭 Stefan
單行旅客
標準雙人房
2011年7月入住 1 晚
Utmärkt läge”
Bra standard på rummet samt läge på hotellet
Jag fick en positiv uppfattning om hotellet. Det var en trevlig och hjälpsam personal. Rummet var av god standard samt städat och prydligt. Läget var till stor del avgörande för min del i detta fall eftersom jag ville ha ett hotell nära Birka och Viking terminalerna.
2011年8月2日評價
6.3
不錯
瑞典 MAts
2011年6月入住 2 晚
Utmärkt läge men små rum”
Läget, läget och läget och baren på taket en varm sommarkväll med utsikt över hela stan.
hotellets läge med promenad avstånd till det mesta inom tullarna är det som talar för hotellet. frukosten ordinär och trångt på helgerna. när vi var det varmt och soligt och då blev det snudd på olidligt varmt på vårt rum. annars trevlig personal och hyffsat rent
2011年6月15日評價
10.0
屈機
瑞典 Marie
2010年10月入住 1 晚
Bra läge”
Bra läge nära till allt, rent och fräscht, vänlig personal
Vi kom lördag förmiddag och fick redan då ställa bilen i garaget. Efter att vi checkat ut på söndagen kunde vi ha den kvar tills vin lämnade Stockholm. Det var väldigt bra. Hotellet var rent och fräscht med trevlig personal. Ligger nära stan så man slipepr ta tunnelbana eller buss. Frukostbuffén var riktigt bra.
2010年10月27日評價
8.0
激讚
瑞典 Mariane
團隊旅客
2010年9月入住 2 晚
Sjöfartshotellet”
Rent och smakfull inredning. Båtkänslan i interiören var behaglig.
Hissdörrar fungerade dåligt....Måste stängas utifrån ibland för att få hissen att fungera.
Vi valde detta hotell då vi skulle delta på en kurs som var i en kurslokal vid Slussen. Visste att det är fin omgivning där och närheten till Götgatan och överhuvudtaget söder i Stockholm.Fick dessutom ett rum med utsikt mot Gröna Lund och Djurgårdsfärjorna. Mycket nöjd med detta hotell så återkommer gärna flera gånger.
2010年9月15日評價
7.0
瑞典 Jonas
2010年8月入住 1 晚
Hotell med sjöutsikt”
Personalen, trots överfullt så kunde de hjälpa till på ett bra sätt
I duschen satt det tvål istället för schampo. Borde vara en lätt sak att se till så att det blir rätt.
Efter bokning cia agoda så ringde jag hotellet för att boka tidig incheckning. Hotellet var fullt men man skulle göra sitt bästa och 14 skulle vi få rummet. När vi kommer till hotellet 13:30 så är rummet inte färdigt och tiden för incheckning är nu 15. Vi skall ju på bröllop 16 så vi blir lite nervösa men det löser sig och man byter rum så att vi kan komma in tidigare. Mycket bra service.
2010年8月12日評價